Stojím jako opařená a nedokážu se rozhodnout, co bych měla udělat. Jestli být za hysterku a vytrhat jí vlasy, nebo se tiše vrátit do pokoje a vybrečet se.
Nakonec ale nemusím dělat nic. Tagar ji hrubě uchopí a trhne její paží až o pár kroků ucouvne."Tohle bylo naposledy," pohrozí jí vztyčeným prstem a tvrdým výrazem, "moje rodina je pro mě všechno. To, co bylo mezi námi skončilo v den, kdy jsem se oženil. Říkal jsem to tehdy a teď to říkám znovu a naposledy."
"Ale když odjela, přišel jsi," namítne a založí ruce na prsou.
"Ano, a to byla největší chyba jakou jsem udělal. Hned po tom, co jsem ji poslal pryč. A to už nikdy neudělám. Vždycky bude na prvním místě. Stejně jako naše dcera," neubráním se mírnému úsměvu."Ale prosím tě," uchechtne se, "to, že porušuješ zvyky tím, že ji veřejně líbáš a objímáš neznamená, že ji miluješ."
"Nezapomínej, že jsi jen služebná. Stačí jedno slovo a jsi bez práce."
Na tohle už očividně nemá co říct.
Schovám se do tmy. Karin kolem mě prolétne a něco si pro sebe mrmlá.Vrátím se do pokoje, posadím se na postel a zírám do plamenů v krbu. Snažím se nějak vstřebat to, co jsem zrovna slyšela. Tak jsem se zamyslela, že mě probere teprve bouchnutí dveří.
"Nespíš?" Otočím se za hlasem. S tácem v ruce přejde ke stolu, kde ho odloží a s nejistým výrazem přejde ke mě. Zavrtím hlavou a promnu si unavené oči.
"Je všechno v pořádku?" Zvedne mi bradu, aby mi viděl do tváře. Se zachmuřeným výrazem si mě prohlíží.Zhluboka se nadechnu a pokrčím rameny.
"Já nevím. Mělo by být něco špatně?" Odpovím mu otázkou. Zamračí se ještě víc a klekne si, jako by snad z větší blízký mohl přijít na to, co se mi honí hlavou.
"Borůvko, co se děje?" Přejede prstem po mé tváři.
"Vážně jsi kvůli mě porušil etiketu?" Když se tváří že neví o čem mluvím, zeptám se znovu:
"Nevěděla.jsem, že se na veřejnosti nesmí projevovat city. Jako třeba líbání."
"Nevidím důvod, proč bych se měl stydět za to, co k tobě cítím. Proč se na to ptáš?"Neodpovím mu na otázku, ale zeptám se na další:
"Vážně byla největší chyba, žes mě poslal pryč?" Do očí mi chtě nechtě vhrknou slzy. Zavře oči a zhluboka se nadechne.
"Tys to slyšela?"
"I viděla," upřesním.
"Omlouvám se."
Zavrtím hlavou, "Nemusíš. Aspoň jsem sama sobě odpověděla na otázku, kterou jsem si celou dobu kladla."
"Jakou?" Znejistí."Jestli jsem neudělala chybu a nenechala se ovlivnit svými pocity, když jsem nám dala druhou šanci. Měla jsem pocit, že jsem se nechala ovládnout chtíčem a touhou a neuvažovala racionálně."
"A jaký je závěr?" Nejistě přimhouří oči.
Vztáhnu k němu ruce a dotknu se mírně zarostlé tváře.
"Že jsem se nechala ovlivnit svými emocemi," zamračí se ještě víc, "ale dát nám druhou šanci chyba nebyla. Možná i proto, je teď sex o tolik lepší jako před tím," pousměji se a lehce ho políbím.Dlouze vydechne a s úlevou mu poklesnou ramena. Obejme mě a přitiskne k sobě.
"Sex je lepší, protože jsem si uvědomil o co v něm jde, stejně jako v manželství," poodtáhnu se, abych ho přiměla věnovat pozornost rozhovoru a ne knoflíkům na mé košili.
"A o co tedy jde?"
"Oba si musí být rovni, nesmí se upřednostňovat potřeby jen jednoho. To, jakým směrem se bude jejich život ubírat je na obou, ne jen na jednom," nemůžu uvěřit, že od něho slyším něco tak dospělého."Co? Řekl jsem něco špatně?" Vyruší mě z mých myšlenek. Jen zavrtím hlavou.
"Miluju tě," zašeptám a přitáhnu si ho k sobě, abych ho mohla znovu políbit, ale tentokrát ne něžně. Chci ho zase. Zase a pořád. Nechápu to, ale je to tak. A jako by s každým dalším prožitým orgasmem ta touha sílila.Položí mě na postel a posune do středu. S knoflíky už se neobtěžuje, trhne okraji, až se rozkutálí po posteli a některé spadnou až na zem.
Rozhrne lem a spokojeně přejíždí prsty po mích bocích a oblinách prsou, až se mi zrychlí dech a tlukot srdce cítím až v hlavě.
"Řekni, co bys chtěla? Dám ti všechno. Udělám pro tebe cokoliv," hlas se mu lehce třese.
"Chci jen tebe," uchopím jednu ruku a položím na prs, "na sobě. V sobě. Celého," trhaně se nadechnu, když palcem zakrouží kolem bradavky, která okamžitě vzrušením ztvrdne.S potěšeným úsměvem se skloní aby špičkou jazyka podráždil druhou bradavku a mě tím přinutil k dalšímu vzrušenému zasténání.
"To nebude problém," znovu ji olízne, "chci to stejné. Chci tě vidět a slyšet sténat vzrušením. Cítit jak mě uvnitř sebe tiskneš, jak jsi zpocená a vysílená po tom všem, co s tebou chci dělat."
Ani jsem nepostřehla, že přesunul ruku do klína, kde když se mě dotkne, okamžitě se spokojeně prohnu a přivřu oči.
"Jsi úplně mokrá," konstatuje, když po mě ještě jednou přejede prsty, než je pomalu vsune tak hluboko, jak to jde.Spokojeně zasténám a vyjdu mu pánví vstříc. Pomalu prsty krouží až se nekontrolovatelně svíjím a snažím se nekřičet.
"Klekni si," přikáže mi a když se vzpamatuji a poslechnu ho, roztáhne mi nohy a sám se mezi ně položí.
Nemusí mi říkat, co mám dělat, roztáhnu je ještě o kousek víc, abych se dostala co nejníž k jeho obličeji.
Uchopí mě za boky a přisaje se až zvrátím hlavu a zasténám.
Po chvíli se začnu pohybovat do rytmu, který udává a v návalu slasti si mnu prsa, která jsou stejně citlivá jako můj klín.
Vsune do mě jazyk a netrvá to dlouho, než v návalu orgasmu tlumeně zasténám.Když se vzpamatuji, lehnu si těsně vedle něj a s úsměvem na sebe chvíli hledíme. Přitáhnu se blíž a lehce přejedu rty po jeho, které jsou nateklé a vlhké.
Sjedu rukou po horké hrudi a když ho uchopím do sevření, zasténá mi do úst.
Přesunu se nad něj a pomalu se posunuji dolů, až k dokonale připravenému údu. Přejedu po něm jazykem, až zabručí a tak ho vsunu do úst.Nejdřív se pohybuji provokativně pomalu, přetahuji ho a cucám až trhaně oddechuje a sténá.
Když ho pak celého nasaji, nadzvedne se a vyvrcholí mi do úst. Polknu a ještě chvíli si s ním pohrávám, než si opět lehnu vedle něj.
ČTEŠ
Nitě osudu
RomanceMůj život byl dokonalý. Měla jsem kde bydlet, přestože má rodina, jako mnoho dalších, má svou temnou minulost, měla jsem matku, pro kterou byly její děti celý svět, měla jsem svůj svět a svobodu. To vše se může ale během jednoho okamžiku změnit. St...