Rozdział 14

62 5 0
                                    

Perspektywa Starcrem'a

  Latałem w koloicy nowej bazy Nest. Na radarach nie mogłem zlokalizować córki Primusa.  Jak zwykle ja mam najgorsze zadanie - pomyślałem zły. 
  Nagle z ich bazy wyjechało czerwone auto. Mirage - pomyślałem i przeskanowałem na nowo teren. W aucie był ktoś jeszcz oprócz autobota. Zacząłem śledzić alt-model mojego wroga.
Gdzie oni jadą? Po jakiś czterdziestu minutach latałem nad miastem w miejscu gdzie Dino zaparkowal, a dziewczyn wysiadła z auta i weszła do budynku. Wylądowałem na budynku i wlaczyłem holoformę i poszedłem na dół. Sklep spożywzy? - jeknąłem w duchu. Blondynka mignela mi między pułkami. Poszedłem od razu z nią. Gdzie ona idzie?

- Dino... - Jęknęłam dziewczyna. - Wybierz coś i jedzmy do bazy....

- No już dobra dobra - Odpowiedział jej bot i wziął jakieś opakowanie.

  Oboje poszli do kasy, a gdy tylko zapłacli opościli sklep. Warknąłem zły i wybieglem przed budynke od razu złapałem z broń i strzelił w autobota. On upadł na ziemię i Odworcił się w moją stronę.

- Starcrem! - Krzyknął i spojrzał na blondynkę. - Do auta już!!

Perspektywa Harper

  Od razu wykonałam polecenie czerwonowłosego i wsiadłam do auta na miejsce pasażera. Spojrzałam w lusterko, a bot wyłączył holoforme. Pojazd ruszył od razu w strone autostrady. Zacisnełam dłoń na pasie. Skąd tu con?  Bot co chwile przypominał, a mnie wbiło w fotel.

- Zawiadom bazę! - Krzyknęłam. - No już!!

  On wykonał mój polecenie, a Ratchet otworzy nam most. Po chwil byliśmy przed baza, ale za nim most ziemmny się zamknął Starcrem przedosta się tu i zaczął transformować. Zacisnełam usta w wąską linie.

- Do bazy! - Krzyknął Mirage.

  Od razu wykona jego polecenie. Wysiadłam z auta szybko, a on się przetransformował i zaczął walczyć z conem. Biegłam jak najszybciej umiałam aż tu nagle świat w okół mnie trochę się rozmazał. Na chwilę zamknęłam oczy, a gdy je otworzyłam zobaczyłam Optimusa i Ratcheta. Oni spojrzeli n mnie zdzwieni.
  Zaśmiaalm się nerwowo i powiedziałam co dzieje się przed bazą. Prime od razu tam pobiegł, a jego przyjaciel przyglądał mi się.

- Zauważyłaś coś przed tym jak się tu pojawłas? - Spytał bot.

- Obraz w okół mnie trochę sie rozmazał - Mruknełam. - Ale przed tym pomyślałam o tym, że muszę kogoś z was znależć....

- Może musisz pomyśleć o kimś lub czymś aby się gdzieś przetelportować - Powiedział zamyślony, a ja przytaknełam tylko.

  Do pomieszczenia wszedł syn optimusa. Ace od razu spojrzał na medyka i mruknął, że jest gotowy do dalszych badań. Ratchet przytaknąl, a j szybko się ulotniłam z pomieszczenia. Jak zwykł na widok Ace moje policzki robiły się czerwone. Nawet nie wiedziałam czemu. Przy Side'dzie czułam motyle w brzuchu.
  Skierowałam się w stronę hangaru aby dowiedzieć się co ten con tu robił. Nagle wpadłam na Sidewep'a. On szybko mnie złapał za nim upadłam.

- Dzięki - Mruknełam, stacja prosyo przed nim. - Co chciał Star?

- To co zwykle - Bruknął i poszedł sobie.

  Co mu jest? Powoli poszłam za chłopakiem tak aby mnie nie zobaczył. Po kilku minutach zobaczyłam, że brunet wali w worek tręnigowy. Zacisnełąm usta w waską linie i podeszłam do niego.

- Side - Powiedziałam podchodząć.

  Chłopak walną w worek tak, że poleciał na ścianę. O kurwa - pomyślałam. Brunet spojrzał na mnie. Jego wzrok momentalnie złagodniał. Autobot złapał mnie za dłoń i przyciągnął do siebie.
  Położyłam dłoń na jego klatce piersiowej.

- Wybacz mała - Mruknął cicho.

- Co się dzieje? - Zapytałam od razu.

- Mój brat się dzieje - Burknął i pocałował mnie w czubek głowy. - Nie lubimy się, a on tu przyleci....

- Nie będzie chyba aż tak źle - Powiedziałam.

  Side spojrzał na mnie, ale nic nie powiedział.  Czułam jego dłonie na talii. Wtuliłam się w autobota i zamknełam oczy.  Biło od niego przyjemne ciepło. Zamruczałam cicho i mocniej się wtulił.
  Brunet lekko pocałował mnie w utsa co od razu odwzajemnilam. Zarzuciła mu ręcę na szyje. Brunet pocałował mnie w usta lekko co od razu odwzajemniłam.

My Live Has Never Been Normal - ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz