P.o.v. James.
"Morgen James." "Morgen Tris." Ik trek een pak melk open en schenk het in een glas. Ik neem een slok. Connor komt door de voordeur. "Hey Con." "Eh ja James. Wij moeten even praten. Ik heb goed nieuws voor je. Ik was net bij Joe." "Maar Con. We moeten zo gaan. Anders komen we te laat op het vliegveld." "James!" "Oke oke ik kom al..." ik prop een stukje brood in mijn mond en loop achter Connor aan. "Zeg het eens." Ik ben niet echt in een vrolijke stemming sinds gisteravond. Die flashback heeft me genekt.
Connor begint breed te lachen. "Hoe heette dat meisje nou? Sky... Bleu toch?" "Ja..." "mooi. Super. Ik was net bij Joe." "Ja dat zei je." Ik ga zitten. "Nou niet zo depri. Ik kan het ook niet vertellen en Joe zeggen dat het niet doorgaat." "Wat niet doorgaat? Connor ga gewoon verder." "Oké. Nou ik was dus bij Jke. Hij belde me dat er een vaag mailtje binnen was gekomen dus ik ben daar naartoe gegaan. Hij heeft me meteen laten lezen. Ik wist waar het over ging. Ben je benieuwd?" Ik knik. Whatever. "Geloof me. Je gaat me hier nog voor bedanken. Ik weet hoe lang je hier al op wacht James." Connor lijkt heel trots op wat hij geregeld heeft. "Nou? Zeg op dan." Ik doe mijn best enthousiast te klinken. Maar het lukt niet echt. "Het was een mail van Sky haar vader." "NIEET!" roep ik perplex. Wat? Huh? "Jahaa. Ik zei het je. En uhm... ik heb Danny gevraagd me de mail door te sturen. Zodat je zelf de mail door kunt lezen. Kan je dat aan of moet ik hem voorlezen?" "Ik ehh... ik lees hem wel." Connor pakt de mail voor op zijn telefoon en geeft deze vervolgens aan mij. Hij gaat naast me zitten en wacht op me. Ik heb mijn tas gisteravond gepakt, ik kon toch niet slapen.
Ik begin te lezen.
Hallo,
Ik heb begrepen dat u de manager bent van the Vamps. Mijn naam is Max Bleu. Ik mail met een vrij diepgaande reden.
Mijn dochter, Sky, heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze verloor haar dierbaarste bezit omdat ik overgeplaatst werd naar Nederland voor mijn werk. Dat dierbaarste bezit, was James Mcvey. James en Sky zijn 5 jaar lang ontzettend close geweest en ze deelde dingen met hem die ze nog niet met mij, als vader, deelde. Sinds de verhuizing heeft James vaak gebeld. Ze durfde niet op te nemen.
Nu wist ik geen andere manier om James te bereiken. Sky mist James echt verschrikkelijk en ze zou hem graag nog eens zien. Al is het maar voor 1 keer. Ik zal ervoor betalen mocht dat nodig zijn. Ze is al 3 jaar niet gelukkig, zit alleen nog op haar kamer en kan hun nummers niet aanhoren zonder in tranen uit te barsten.
Zou James bereid zijn haar voor 1 keer te willen zien?
Ik zou het op prijs stellen als u deze mail aan James zou willen laten lezen.
Alvast bedankt.
Vriendelijkste groeten,
Max Bleu.
Zo... ik geef Connor zijn mobiel en ik verberg mijn hoofd in mijn handen. Het dringt plots keihard door. Ze wil me zien. Ze durfde niet.
"James?" Hoor ik. Dit was niet Connor. Dit was een stem, in mijn gedachten. De stem van Sky op de dag dat ze vertrok. Ze klonk gebroken.
"Connor...." "hey man... ik ben er voor je." hoor ik hem zeggen. "Maar waarom durfde ze niet? Waarom? Ze is al 3 jaar niet gelukkig. Ze... ze had gewoon op kunnen nemen. Dan had ik daar nu 1 keer jn de maand heen gevlogen. Waarom deed ze het niet?" "James. Ik weet het niet. Nu is je kans. Je kans om haar vragen te stellen. Grijp deze kans James. Als je deze afwijst zul je haar nooit meer zien..." ik knik. "Connor, ik wil je om een gunst vragen." "Altijd." "Wil je met me mee gaan?" Zijn ogen springen zowat uit hun kassen. "Als je dat te veel gevraagd vind dan... het hoeft niet..." "denk er zelf eerst nog even over na. Ik wil wel, maar ik weet niet hoe dat op Sky over komt." Ik knik. Daar heeft hij gelijk in. De laatste woorden die Sky heb horen zeggen spoken dokr mijn hoofd. James, ik... ik houd van je oké? Onthoud dat...
"Connor.... wat, hebben jullie terug gestuurd?" "Heeft hij ook doorgestuurd. Zal het er even bij pakken."
Hallo,
Allereerst, bedankt voor het bericht. Ik ben inderdaad de manager van the vamps. Deze mail was inderdad vrij diepgaand. Het lezen was even slikken. Ik antwoord hier dan ook met alle liefde op.
Ik heb James nog nooit gehoord over een meisje genaamd Sky, en het spijt ons dan ook dat ze al die jaren ongelukkig is geweest. Ondanks dat heb ik geen reden tot twijfel. Ik geloof u en ik heb daar diverse redenen voor. Zo is James de laatste tijd terughoudend, dit kunnen wij als management maar ook de andere bandleden niet echt plaatsen. Ook is hij gisterenavond on stage buiten westen geraakt, voor dikwijls een uur. Ook hiervan is bij ons de reden niet bekend.
Wij denken eraan om James in therapie te zetten, maar als deze jeugdherinneringen de oorzaak zouden zijn, zal dat niet nodig zijn. U hoeft hiervoor echter niet te betalen, als dit James zal helpen hebben wij daar alleen maar profeit van. De band is ook ongerust en zou graag weten wat er aan de hand is.
Eind van de middag vlieg ik met de band naar Nederland, waar we (zoals u waarschijnlijk al weet) volgende week een concert houden. Daar houden wij een korte stop, een soort vakantie. Vanaf vanmiddag 3 uur is James beschikbaar. U kunt antwoord geven op deze mail, daarin aangeven wanneer desbetreffende Sky Bleu een afspraak zou kunnen hebben met James.
Met vriendelijke groet,
Management.
Ik begin te lachen. Therapie? What the f**k. "Serieus? Therapie? Wie gaat dat geloven?" Connor begint ook te lachen.
"Jongens! Inladen!" Horen we Brad roepen. "Yo!"
P.o.v. Sky.
"Sky, Sky word wakker!" Ik schrik wakker van mijn vader. Hij staat in mijn kamer met de laptop. "Pap, wat is er?" "Kijk maar even." Hij legt de laptop op mijn schoot. Ik lees een mail die mijn vader verstuurde.
(A/N het is de 1e mail in de P.o.v. James, anders lees je 2 keer hetzelfde (; )
"Wow! Pap! Je hebt de manager gevonden!" "Ja amazing is het niet? Nou geef eens." Ik geef de laptop terug en sla de dekens van me af. Hij geeft de laptop nog eens. "Vanmorgen binnengekregen. Voor je begint, je bent gister buiten westen geraakt,rond dat tijdstip James ook en ook ongeveer even lang, dat vond ik echt heel bijzonder." Mijn mond valt open en ik begin te lezen.
(A/N mail 2 in de p.o.v. James. Same story ^,^)
"Pap!!!!!!!! DANKJE DANKJE DANKJE" "alsjealsjealsje!" Zegt mijn vader dan. "Wanneer wil je?" "Vandaag? Vanavond?" "Ik zal het doorgeven lieverd, kleed je aan, we gaan shoppen vandaag weet je nog? Je hebt al maanden geen nieuwe kleding gekregen." "Ah ja pap. Tot straks!" Mijn vader sluit de deur. IK GA JAMES GEWOON WEER ZIEN!!!
◇Ik dacht, tijd voor een kadootje. Ik benal bezig in Chapter 9, dus niks aan het handje :) geef jullie menig en tips jn de commentbox en als je heeeeeel lief bent, vote?? Thankyouu love jullie allemaal! Xx Helenaa :* ◇
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanfictionSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...