p.o.v. Sky.
Ik word wakker. Een eenzaam gevoel bekruipt me. Hij heeft me gisteren vanuit het hotel gebeld en had verteld dat de wifi slecht was en dat ze morgen de codes zouden krijgen voor de beveiligde wifi. Die zou sneller zijn en dan zouden we kunnen Skypen. Toen hij ophing voelde ik me vreselijk. Ik heb huilend met hem geappt. Vandaag zou hij de codes moeten krijgen, zodat we elkaar even kunnen zien...
Ik sta op en loop als een levenloos lichaam naar de inloopkast. Ik pak een trainingsbroek en een ruime hoody. Ik pak mijn telefoon van de lader en loop naar beneden voor ontbijt. Ik zeg goeiemorgen tegen papa en ga aan de bar in de keuken zitten terwijl Sarah een typisch belgische wafel met slagroom en chocoladesaus voor mijn neus zet. Ze probeert oogcontact te maken terwijl ik het juist wil vermijden. Ze besluit op te geven en loopt naar de achtertuin om de was op te hangen. Ik kijk mijn telefoon en even is het leven terug in mijn lichaam. Connor heeft me getagged in een foto op instagram en hij heeft me 4 berichten gestuurd. Ik kijk eerst op instagram. De foto. De foto die hij gisterenavond liet zien toen we naar Lot liepen. Lot is inmiddels weer lekker thuis en haar vader is op congres.
De foto waarbij ik huilend in zijn armen zit geklemd. Ik raak kort van de wereld door deze foto. Als ik terug uit gedachten ben lees ik met een verliefde glimlach het onderschrift.
Babe, I know I'm not right beside you. But know I'm there if you want me to be there, because I will always be in your heart. I love you, I miss you, can't wait to see you in a couple of weeks, I love you Sky! Xx
Ik krijg tranen in mijn ogen. Moet ik ook een foto van ons samen plaatsen? eentje die hij nog niet geplaatst heeft. Ik bekijk de whatsappjes die hij gestuurd heeft.
(A/N Ik heb hier de tijden achter gezet, dus niet dat je denkt wtf is dat nou weer :P)
C: Babe, ik hou van je. Sorry dat we niet konden Skypen... ~00'29
C: Je bent niet boos toch? ~00'30
C: Ik hou van je, ik mis je babe. Kom je snel? ~00'49
C: Babe, ben je al wakker?? ~09'45
Het is nu 10'30. Ik neem een hap van mijn wafel en voel Papa's ogen in mijn rug branden. "Wat is er Papa?" Vraag ik echt compleet chagrijnig. "De wereld vergaat niet als Connor er niet is en ik weet zeker dat hij niet zou willen dat jij hier nu zo zit. Je lijkt wel een zombie sinds het moment dat je hier gisteren weer binnen kwam wandelen." "Nou, dankjewel." "Maar zeg nou zelf Sky, je bent net een model, en dan ga je er zo bij lopen, dit zou Connor niet willen dat weet ik zeker." "Dat weet ik zelf ook wel, maar ik weet ook dat Connor het niet leuk zou vinden als jij me een zombie noemt." Ik kijk hem niet aan en hij komt achter de bar staan. Hij pakt een glas limonade en slaat deze in een keer achterover.
"Oh en Sterre belde. Ze komt met een half uurtje deze kant op." "Oké." Ik prop de rest van mijn wafel in mijn mond en antwoord Connor.
S: Ja, schatje ik hou van je ik mis je echt vreselijk. Heb je de codes al gekregen???? Xxxxx
Ik zie dat hij online komt. Ik wacht op antwoord. Ik hou ervan met hem te spreken, al is het over de telefoon.
C: Ik sta aan de balie te wachten babe. Drama hier. Ik heb Joe gebeld en gezegd dat ik hier niet nog eens blijf...
S: Zo erg? Ahw... Ik voel je x
C: Ja, vreselijk. De kamers zijn nog kleiner dan in Nederland en het eten is echt heel smerig. Ik ben gisterenavond tijdens het avondmaal opgestaan, heb geld neergelegd en ik ben naar Nando's gegaan. Ik weet dat het onbeleefd is en zo ben ik niet, maar dat kon gewoon echt niet.
S: Haha, sukkel...
C: Dankjewel hé? Hou ook van jou hoor...
S: Niet zo zielig doen jij.
C: Jij hebt in ieder geval een fatsoenlijk ontbijt...
S: ahw ik leef met je mee schat, ik meen het. xxxxx
C: YEAH, codes babyyyy!! Kom Skype. X
S: Yess!
C: Ik heb maar een kwartiertje, ik heb zo een interview x
S: Geeft niet, elke seconde is beter dan niks lieverdje xx
Ik start mijn macbook op en log in op skype. Ik borstel mijn haar nog een keer en doe snel een natuurlijk laagje make-up op. Dan hoor ik dan Connor me belt. Ik leg mijn haar snel over mijn schouders en doe mijn snapback op. Capuchon er overheen. ik druk op accepteren en krijg een warm gevoel als hij in beeld is. "Heey schatjeeee." Zegt hij meteen. "Heey lieverddd. Hoe is het in Zwitserland?" "Ja, het hotel is bagger, maar de fans en het uitzicht hier is geweldig. Het zou alleen nog mooier zijn geweest als jij hier zou zijn." "Ahhhww. Connorrrr..." Hij bloost. Ik begin te lachen. Gekkerd...
"En houd Carla zich een beetje gedeisd?" "Ik heb haar nog niet weer gezien, ik ben gisteren nog naar de extra training geweest maar ze was er niet." "Die houd zich nog wel even stil." Lacht hij. Ik hoor dat er een bericht binnenkomt op mijn telefoon. Ik laat me achterover vallen en pak mijn telefoon. Sterre.
(A/N wanneer Sky en Sterre aan het sms'en of wat dan ook zijn, is Sky de dikgedrukte S)
S: Ik kom met 5 minuutjes aankloppen! x
Lekker dan, net nu ik eindelijk met Connor aan het skypen ben. Maar hij moet zo ook weg dus ik app haar terug.
S: Kan je misschien 5 minuten later komen? Ik ben Skype met Connor. xx
S: Tuurlijk! Doe je hem de groetjes? x
"Connor, je krijgt de groetjes van Sterre." Zeg ik terwijl ik kort een blik op mijn laptop werk. Ik zie dat hij ook even zijn telefoon heeft gepakt. Ik krijg een sms.
C: Weg dat ding ;)
Ik schiet in de lach. "Sukkel." Mompel ik. "Ik ook van jou lieverd." Grinnikt hij. "Maar doe eerst Sterre de groetjes terug." Ik grinnik en sms Sterre nog snel een keertje.
S: Groetjes terug :)
Dan leg ik hem weer weg. "Oké, en hoe is het met de jongens?" "Ja, goed hoor." Hoor ik Bad zeggen. "Brad, smoel dicht." Ik schiet in de lach. "Wat zijn jullie ook een mooi stel met z'n allen." Dan zie ik Brad in beeld komen. Hij houd een glas vast, dus neem ik maar aan dat hij drinken pakt. "Dat weten we." Zegt hij als hij zich kort laat zien en daarna weer doorloopt. Connor schud lachend zijn hoofd en gooit een appel naar Brad. "Au! Gast." "Connor, doe eens lief." Grinnik ik. Ik haal mijn hand door mijn haar en zou hem al te graag dood knuffelen.
*na een kwartier Skype*
"Schatje ik moet gaan. We kunnen vanavond nog wel even bellen, vanavond is optrreden dus skype word hem niet meer." "Is goed. Geniet ervan. Ik spreek je nog. Kuskus..." ik voel hoe mijn ogen vol schieten.
"Niet huilen schat, ik hou van je. Kusjes." Als hij ophangt doe ik de laptop dicht en hoor ik de deurbel gaan. Goede timing Sterre. Damen opent de deur en ik doe mijn best de tranen niet te laten ontsnappen. Het mislukt en ik barst in tranen uit. Ik leg de laptop weg en stop mijn hoofd in een kussen. Ik hoor voetstappen op de trap. Ze is niet alleen, misschien heeft ze Lot bij zich.
"Sky. Gaat het wel? Wat is er aan de hand?" "Wat denk je dat er aan de hand is aap?!" lacht Sterre, maar ze stopt al snel met lachen en wend zich tot mij. "Het komt goed..." Ik wil niks meer. Ik wil weg. Weg van de wereld de komende 3 weken. Maar helaas gaat dat niet. Ik til mijn hoofd op en kijk strak naar de roos van Connor die ik in een vaas heb gezet. Ik moet zo toch echt een ander shirt aandoen. Ik moet nog naar dat rot ziekenhuis. "Ik doe even een ander shirtje aan, gaan jullie mee naar het ziekenhuis?" Ze knikken en ik loop de kast in. Ik trek het shirt aan wat ik de eerste keer dat ik Connor zag ook aan had. Met het ijshoorntje. Ik stop een klein stukje bij mijn trainingsbroek in en loop daarna de kast weer uit en ga naar de voordeur met Lot en Sterre. We houden onderweg een taxi aan en stappen doodstil in.
_______Heey iedereen! Fijne vaderdaggg! Chapter 43. Connor weg... ahwwww.... loviess xx
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanfictionSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...