P.o.v. Sky
*dit is 2 weken later, wanneer ze opmerkt dat de roos ook echt zijn blaadjes langzaam verliest.*
Ik kijk op de wekker. Het is half 9. Ik zet de laptop aan en start netflix op. Ik pak een chocoladereep uit de koelkast, ja die heb ik in de koelkast gedaan Don't ask why, en ga weer in bed liggen. Ik heb papa gezegd dat het vandaag luilekkerland dag is. Niks doen. Papa had het goed gevonden.
Ik kijk op mijn nachtkastje en zie dat het 3e blaadje van de roos is gevallen. Ik laat ze liggen. Gister was de 2e gevallen en eergisteren de 1e. Eergisteren had ik de roos precies 2 weken. Over ongeveer 5 dagen vlieg ik over naar Schotland. Naar de jongens. Helaas moest ik gewoon de weken doorgaan met mijn krukken. Ik ben niet meer chagrijnig omdat Connor er niet is. Ik ben juist vrolijk en leef naar het koment toe dat ik van het vliegtuig sta en de hal inloop in Schotland. Joe wist al vanaf het begin dat ik de hele tour zou blijven. Hij heeft ook gezorgd dat er tickets voor me geregeld zouden worden de komende vluchten etcetera etcetera.
Ik maak een foto en stuur die naar Connor. Ik stuur een hartje. Er zitten nog 7 blaadjes aan de bloem. Ik ben benieuwd.
Ik besluit een teen wolf dagje te houden. Voor de zoveelste keer alles terugkijken. Vanaf seizoen 1 de eerste aflevering. Verveeld nooit. Ik hoor voetstappen naderen. Sarah. "Ik heb wat lekkers voor je gemaakt. Wat kijk je?" "Teen wolf. Bedankt Saar." "Dat dat je nooit verveeld." "Ja weetje. Dat komt gewoon omdat het heul leuk is." Ze begint te lachen. "Kan ik je vanmiddag ook lunch brengen?" "Ja graag. Verras me." "Zal ik doen." Ze verlaat lachend de kamer.
Ik zet teen wolf aan en begin aan mijn ontbijt. Een bak yoghurt met aardbeien kersen frambozen en bosbessen. Heerlijk.
Mijn mobiel trilt.
C: ik zeg het je. Als jij het vliegtuig op stapt. Is die roos kaal.
S: ahwww... ik hoop het ♥
C: wat ga je doen vandaag?
S: teen wolf dagje op Netflixxx
C: ahh lekkerr. Wij vliegen naar New York vandaag...
S: leuk of niet?
C: Nee jij bent r niet...
S: nahw poepie...
C: ik moet gaan. Skype vanavond?
S: jaa! Doeidoei xx
C: doei skat xx
Ik prop de laatste hap yoghurt in mijn mond en leg mijn telefoon weg. Damen stormt de kamer binnen. "Saar zei dat je Teen Wolf keek. Zonder mij. Is dat waar?" "Ja, dat gerucht klopt." Ik schiet in de lach. "Mag ik u gezelschap houden mevrouw Bleu?" Zijn Nederlands klinkt heel erg bagger, omdat hij gewend is om Engels te praten, en zijn zinnen kloppen af en toe ook niet helemaal, maar ik snap hem wel altijd. Maar hij kan dus wel Nederlands. Mijn broer is knap. Als hij mijn broer niet was geweest zou ik hem waarschijnlijk smeken om een date. Maar gelukkig hoeft dat niet.
"Tuurlijk Damen. Jij altijd, overal." Hij gaat tegen me aan liggen tegen de rugleuning. Ik zet de laptop voor de helft op mijn been en voor de helft op die van Damen. Ik breek 2 stukjes chocolade af en geef hem ook een stukje. Ik verdrink in Teen wolf.
P.o.v. Connor.
"Jongens. Wat hebben we nog meer te doen vandaag? Behalve naar New York vliegen?" "Niet veel. Inchecken kon lang duren zegt Joe. Hij slaapt in New York naast onze kamer. We zitten in een hotel waarin vandaag veel mensen in en uitchekken." Zucht Tristan. "altijd leuk. Drukke hotels. Weetje wat we doen? We eten vanavond bij KFC. Wie is voor?" Grinnikt Brad. "Ik!" Roep ik terwijl ik mijn tas dicht rits. "Ja doen we." Zegt Tristan. "JAHH!" Roept James Bradley schiet in de lach.
P.o.v. Sky.
Het is alweer half 6 en we hebben alle delen weer bekeken. "Sky! Damen! Eten staat op tafel! Waar zit je vader?!" "Ik denk in de tuin Saar! Moet je maar even kijken, volgens mij zit hij in de schuur." Mijn vader speelt ook piano. Ik heb het van hem geleerd ver voordat we hier naartoe zijn verhuisd. Alleen kan ik nog steeds geen noten lezen . Als iemand het voorspeelt kan ik het veil loos naspelen.
"Ah, lekker. Taco's. Damen. Als ik weer in Engeland ben dan gaan we als eerst naar Taco Bell." "Deal zusje." Lacht hij. Papa komt wazig binnen wandelen. "Pap? Is alles wel goed?" "Ja, ja kom we gaan eten." Zegt hij gestrest. Ik kijk naar Damen naast mij en frons mijn wenkbrauwen. "Eet smakelijk." Zegt Damen terwijl hij een hap neemt en zijn schouders ophaalt.
Als ik het op heb schuif ik van tafel en pak ik een paracetamol uit de medicijnen kast en een glas water. Deze zet ik op tafel naast het bord van Papa. "Innemen. NU." Zeg ik vastbesloten als ik naast hem sta. "Maar Sky.." "GEEN MAAR, ETEN!" zeg ik kwaad. "Papa, kom op zeg." Lach ik sarcastisch. "Je denkt toch niet dat we gek zijn. Damen... Damen en ik zijn echt wel dat jij hoofdpijn hebt. Niet zo bescheiden en werk dat ding naar binnen!" Zijn ogen schieten open en hij legt het pilletje op zijn tong. Meteen neemt hij een slok water en is het pilletje weg. "Papa, voortaan neem je als je hoofdpijn hebt gewoon een paracetamol. We houden van je en doen dit niet voor niks." Zegt Damen terwijl hij aan de andere kant van papa gaat staan. Ik en Damen nemen Papa in een groepsknuffel. "Ik houd ook van jullie. Wat nou als we vanavond met zijn allen het zwembad in duiken?" "Doen we!" Roept Damen meteen. "Is goed, alleen duiken of zwemmen word hem niet he?" "Ah nee, Das balen. Maar je mag wel nat worden toch?" Ik knik. "Dan gaan we in het zwembad ehh... Niksen." Lacht Damen. "Is goed." Ik ga naar boven en kleed me om.
* In het zwembad 3 uur later*
"SHIT SHIT SHIT SHITTT!" Het is al half 10 en ik zou nog Skype met Connor!! Ohhh wat heb ik gedaann! "Wat?" Vraagt Damen meteen. "IK BEN HET HELEMAAL VERGETEN!" "Wat ben je vergeten?" "JA CONNOR!" Ik spring het zwembad uit, pak mijn krukken en snel naar de laptop van Papa. Ik pak mijn telefoon. "Neenee. Connor is niet boos rustig..." Ik start de laptop op en kijk de berichten die Connor me heeft gestuurd.
C: Sky? Skype?
C: Babe kom je Skype? xx
C: Babyyyy?
"Ahw... Ik ben echt een gigantische sukkel." Fluister ik. Ik log Skype in en zie tot grote opluchting dat hij online is.
S: Ik ben er babe x
"Pfoooeeee..." Zucht ik en ik druk op call.
_________
Heeyheey!! Nog 2 hoofdstukkiesss :(Houd de boel in de gaten als je hraag meer van mij zou willen lezen, er komt een Bradley fanfiction online binnen nu en nou... 1 week?? :D
Morgen upload ik beide laatste hoofdstukken. Zodat jullie in 1 keer door kunnen lezen. Xx
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanfictionSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...