P.o.v. Carla. =(
Zou Sky erachter komen? Ik haat haar verschrikkelijk. Zij met haar arme gezin en haar lelijke kleding beetje lopen liegen dat Connor Ball haar vriendje is. In her dreams.
Ik heb vannacht met Darren bij haar ingebroken, maar bleek dat ze rijk is, rijker dan mijn gezin. Haar huis is groter, de tuin is groter,de auto's mooier, de inrichting is luxer, er staat een zwembad in de tuin, ze heeft een leuk gezin en dat alles uit 20 minuten in haar huis. Er hingen een aantal foto's van haar met een jongen, die echt goddelijk knap was.
Haar ex? Nahh... dat kan niet. Daar is hij te leuk en knap voor. Verwend kreng. Gadverdamme hé.
Die blessure die ik haar gaf afgelopen training? Opzettelijk. Dat ik daarvoor op de bank moet zitten aankomende wedstrijd heb ik er graag voor over. Ze loopt te flirten met Dennis terwijl ze een vriendje heeft? Wat mankeert haar?
Als ik 'Connor' tegenkom zal ik het hem wel even vertellen. Zal ik haar de grond in werken. Dat heb ik lang niet meer gedaan...
Ik kijk om me heen. Ik ben dol op mijn ouders, zolang ze me maar geven wat ik wil. Ons huis is pas opnieuw ingericht dus ik moet altijd even zoeken waar ik alles neerleg. Ik heb alles in een boodschappentas gedaan. Ik zou vandaag alles op Internet zetten zodat ik weer winst maak.
2 tablets, Sky haar telefoon, een paar schilderijen, smart watches en een paar Rolex horloges, ik denk van haar vader. Genoeg voor een paar duizend euro aan zakgeld dacht ik zo.
Ik had Darren gezegd dat hij er €20 euro van zou krijgen dus dat is een prima deal geweest.
P.o.v. Tristan
Ik begin te lachen. Sky is Connor al een tijdje aan het plagen en hij word er niet vrolijker op. Hij raakt geïrriteerd als ze de laatste grap uithaald. Ik gebaar haar te kappen, omdat Connor nogal uit zijn slof kan schieten.
"Sorry liefje." Zegt Sky dan met een pruillipje. Connor kijkt haar doortastend aan en uit het niet geeft hij haar een kus. Ze schiet in de lach maar breekt niet. Ik hoef dit niet te zien lalala...
Sky is gezellig. Sinds ze zich bij de groep aan heeft gesloten voelt het alsof we compleet zijn. En het lijkt ook of James ineens veel vrolijker is. Hij is meer betrokken bij alles en praat weer meer. Ze bevalt me wel. Ook Connor is veel gelukkiger. Hij straalt echt. De twinkel in zijn ogen had ik eerder nog niet gezien. Staat hem goed.
P.o.v. Sky.
Ik klim van het bed af en pak de krukken op. Ik kruk naar de kooi van Conrad, maar ik kan hem niet vinden... hij zal wel in de holle boomstam zitten ofzo. Ik loop naar de badkamer en hoor de jongens vrolijk praten. Ik kijk in de spiegel. Mijn haar zit echt niet...
Ik pak een borstel en borstel zorgvuldig mijn haar. Ik zet de krukken tegen de muur en doe een hoge knot in mijn haar.
Zou Carla echt tot zoiets in staat zijn? Inbraak? En Darren? Hoe haalt hij het in zijn hoofd! We waren ooit best goed bevriend en aten af en toe samen wat. Nu nooit meer sinds hij met me mee was naar training en daar Carla in het oog kreeg. Ik vertelde dat hij beter verdiende maar hij wilde niet beter. Hij wilde haar. Helaas.
Ik pak mijn krukken weer en loop de kamer in. Ik wil geen krukken. Carla, wat is ze toch oom een bitch. Ik mag haar echt niet en weet zeker dat ze het gedaan heeft. Maar waarom? Doe ik soms iets verkeerd?
"Jongens! Ik heb de barbecue aan! Komen jullie?" Sarah roept het vanuit de gang beneden. "Jaa! We komen zo!" Iedereen staat op en loopt naar de trap. "Toe maar. Ik red me wel. Heb eerder op krukken gelopen en ik ben alles nog niet verleerd hoor." Lach ik als ze wachten. Ik heb wat trucjes geleerd van Lot. Lot heeft een jaar lang op die pokkedingen moeten lopen dus ze heeft er het een en ander van opgestoken. Ze heeft me allerlei dingen geleerd zodat ik me kon redden is ik alleen thuis zou zijn.
Connor blijft achter me. Ik gebruik mijn krukken als mijn voeten en dat werkt perfect. Alsof ik 2 extra benen heb. Handig toch?
Ik spring van de 3e traptrede en zie hoe Connor meteen een halve hartverzakking krijgt. Ik schiet in de lach. "Rustig schatje. Gebeurd niks." Lach ik. Hij kijkt me opgelucht aan en geeft me vanachter en knuffel. "Ik houd van je, breek je nek niet op die dingen lieverd." Zegt hij bijna onhoorbaar. "Doe ik niet schat. Beloofd." Fluister ik in zijn oor en dan laat ik hem los.
We lopen me zijn allen de achtertuin in en hebben allemaal wat werk uit handen van Sarah genomen door sla en sauzen op tafel te zetten. Dezelfde tafel als die van de jamsessie van gisteren. alleen heeft papa hem weer omgebouwd tot normale tafel in plaats van vuurkorf. Handig...
"Moet jouw knie niet omhoog?" "nee, dat hoeft niet. Kan zo wel." antwoord ik Tristan, die vervolgens een bezorgde blik op James werpt. Bradley lijkt wel compleet weggevaagd op het moment. "Brad gaat het wel?" Ik kruk een pas naar hem toe en weet het antwoord al. Niet dus. Ik weet het, hij is mijn vriendje niet, maar of hij dat nou wel of niet is, als hij zich niet goed voelt ben ik bezorgd of iemand dat nou wel of niet goed vind. Want dat zal me allemaal een worst wezen.
Ik sla mijn armen om zijn nek en druk hem in een stevige knuffel. Deze groep jongens is alles voor me. Wie ze wat aan doet krijgt trouble. Ik pak ze allemaal, of ik nu wel of niet op krukken loop. "Wat is er mis lief?" fluister ik in zijn oor. De krukken heb ik op de grond laten vallen, die dingen boeien me niet. Connor raapt ze voor me op en wacht tot ik klaar ben. "Buikpijn..." zegt Bradley dan bijna onhoorbaar. "Ahhw... Wil je een aspirine?" Hij schud zijn hoofd moeilijk. "Al gehad." Zegt hij dan. "Werkt niet? ahw... stakker." Hij kijkt glazig en lijkt van ver te moeten komen. Ik kijk om, naar Connor. Hij kijkt me vragend aan. Ik zeg niks, hij fluisterde het niet voor niks. Hij geeft me zijn krukken aan en ik ga naar de bank. Met Connor aan mijn ene kant gebaar ik Bradley aan mijn andere kant te komen zitten. Hij luistert en komt zitten. Ik vind het echt heel sneu...
________________________________
Heeeeey!! Ik dacht, tsja waarom ook niet? Tsss... Carla... Niet slim... Payback timee!! Wat gaan de jongens bedenken??
Laat weten waar jij aan denkt in de commentbox!! Ik heb ideeën nodiggg!!
Speciaal voor onze keiharde werker @Jonne_xox =)
Xx
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanficSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...