P.o.v. Sky.
Een onbekend nummer is aan het typen. Die van Cinnor en James heb ik inmiddels opgeslagen. Ik lig nog tegen Connor aan, lekker warmm...(Gewoon een nummer neergezet =})
(A/N de letters en namen:
S = Sky
C = Connor
J = James
B = Bradley
T = Tristan.Spreekt voor zich, toch? )
+31 673628261~Bradley. : heey jongens! Ugh... wie is dat?!
+31 653427586~ Tristann: ja. Wie is da?!
S: Sky Bleu, ook aangenaam. Tsjonge hé...
C: haha Skyy..
J: Boobear,niet zo gemeen tegen Brad en Tristan!
S: jeetje James, dat kon je ook gewoon zo zeggen, we zitten naast elkaar hoor!
Ik sla het nummer van Bradley en Tristan op.
B: Wacht wat? Jullie zitten NAAST haar?
T: OMFG
J: ja, jaloers? Zoo knap dat ze is?
C: haha jullie hebben echt geen smaak :'D
B: of jullie??
S: haha oké eigenlijk vind ik dit te grappig, maar jullie dachten dat ik dat was hè? Op die motor?
B: uhh, ja?!
T: tuurlijk, niet dan?
S: nee tuurlijk niet!! Wacht ik verander hem wel eventjes.
B: best.
Ik verander mijn profielfoto in een foto van mij.
S: dat, ben ik.
C: ♡.♡ :$
Bij dat berichtje begin ik te blozen.
S: :$
J: Sky, je bent knap, kijk jij wel eens in de spiegel?
B: dat is niet die Sky, eerst een vetzak, daarna een supermodel, dat IS zij niet. Bewijs het.
T: Hahahahaha :'D
S: ahhwe, dankje Bradley, dat is lief van je, dat je me een supermodel vind dan hè? ;)
J: k, hoe gaan we dit eens even bewijzen, selfie, all three in?
C: positief!
S: haha keekee!!
James klikt de camera aan. "Wat een sukkels." Lacht hij. "Noujah, ik zou het ook niet geloofwaardig vinden hoor." Lach ik. "Noujah, godzijdank ben jij die vrouw niet." Lacht Connor. Bewaar alsjeblieft dat lachen gewoon voor de camera Con." Lacht James. Allemaal lachen we naar de camera. "Ben benieuwd."
J: afbeelding.
B: oké ik ben om.
T: ja me 2. Maar wat is met Connor?
B: hoezo wat is met Connor?
C: nothing important. Leg het nog wel uit ;)
S: sorry daarvoor nog Con... :*
C: wat zei ik nou?! Niet jou fout!
S: sorryyyyyyy!! :$
C: np ^,^
B: komen jullie zo hierheen? Met een kwartiertje is Joe hier en wil hij nog wat doornemen had hij het over, right?
J: is goed.
C: ja, tot zo!
"Ahhhh.... moeten jullie weg?" "Ja... maar morgen zijn we er weer." Lacht Connor. "En wel reageren nu hé? Als ik bel." Grinnikt James. "Ja echt wel. Ik wil je niet nog eens kwijt raken." "Ahwe... dat is zoo lieeef." Zegt James. Het is de waarheid.
P.o.v. James.
Ik ben blij dat ik vanavond toch nog naar Sky toe ben gegaan. Nu besef ik echt dat ik haar verschrikkelijk miste. We zijn er weer voor elkaar. Dat is goed voor ons beide.
Ik ben trots op haar. Ze ziet er goed uit, maar is geen steek verandert. Ze is prachtig.
" Hoe gaat het eigenlijk met je school? Ik kan me nog wel heugen dat je er niet zo veel van bakte in Engeland." "Ja klopt, dat ging niet super. Maar inmiddels ben ik geslaagd voor mijn examens en ga ik binnenkort beginnen met mijn muziek studie." "Ahh gefeliciteerd!!" Roep ik meteen. Ik geef haar een knuffel. "Ja, gefeliciteerd!!!" Roept ook Connor. Ook hij geeft haar een knuffel. Ik zie haar gitaar staan, in de hoek van de kamer. Die gitaar heft ze op haar 12e verjaardag van mij gekregen. "Speel je nog steeds?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ja." Zegt ze. "Oehh speel eens een stukje." Zegt Connor als hem de gitaar ook opvalt. "Oké, ik speel een stukje, als jullie zingen." Lacht ze. "Tuurlijk zingen we voor je." Lach ik.
Ze legt de draagband rond haar nek en gaat zitten. Als ze inzet hoor ik meteen welk nummer het is. Somebody to you. Op hetzelfde moment zetten ik en Connor in.
I used to wanna be
Living like there's only me
But now I spent my time
Thinking about a way to get you off my mind
I used to be so tough
Never really gave enough
And then you cought my eye
Givin' me the feeling of a lighting strikeLook at me now I'm fallin'
I can't even talk, still stuttering
This ground of mine keeps shakin'
Oh oh oh now!All I want to be, yeah, all I ever want to be
Yeah yeah is somebody to you
All I want to be, yeah, all I ever want to be
Yeah yeah is somebody to youEverybody is trying to be a billionaire
But every time I look at you I just don't care
Cuz all I want to be, yeah, all I ever want to be
Yeah yeah is somebody to you(A/N etcetera etcetera dit nummer kennen jullie vast wel ^,^)
"Wooooow! Jongens dat was amazing!" Zegt ze als ze de laatste noot speelt. "Jullie hebben echt allebei een prachtige stem." Zegt ze verontwaardigd. "Maar jullie moeten gaan, Danny dinges wacht op jullie." Zegt Sky. We knikken. "We appen nog wel over hoelaat we bij jou zijn." Zeg ik. "Ik zal jullie uitlaten." Sky loopt naar beneden en wij volgen. "Het was gezellig jongens, bedankt." Lacht ze. "Het was ook gezellig en dag word het morgen weer." "Jup."
P.o.v. Sky.
Ze klinken echt geweldig. Als... als engeltjes. Zo mooi. Ze zouden meer moeten zingen in de band, maar daar ga ik me maar niet mee bemoeien. "Ik hoor nog wel van jullie, tot morgen jongens." Ik geef ze beide een knuffel en zwaai ze uit. "Tot morgen Sky." Zeggen ze tegelijk. Als ze uit zicht zijn ga ik weer naar binnen. In de gang staat papa op me te wachten. "Volgens mij ben jij ontzettend vrolijk." Lacht hij. "Jaaaa papa dankjewel!!! Ik ben zoo blij!!" "Jaa, dat had ik door. Maar volgens mij zie jij Connor wel zitten." "Wat?! Pff nee papa, tuurlijk niet." "Maar dat ter zijde. Klonk goed net." "Ja hé? Ze hebben echt goddelijk mooie stemmen!" Zeg ik vrolijk. "Maar papa, morgen ga je me niet voor schut zetten. Dan word ik echt pissig. Die anderen komen ook djs doe maar niet." Mijn vader begint te lachen. "Maar ik ben moe, goodnight daddy." Ik loop naar boven. "Slaap lekker."
Boven kijk ik nog even mijn berichten.
J: welterusten alvastt xx
Ahweee.... lieffff...
S: nu ga ik slapen, niet bellen hé? :'D xx
J: neenee bby, ook welterusten van Connorr x
S: jullie ook trustee x
Ik leg mijn telefoon aan de lader en klik het licht uit. Mooiste. Dag. Ooit.
___________________________
♤ Heey allemaal! Ja vandaag weer school... blegh. Huiswerk en alles bahhh. Ben net een uurtje uit maar hier hoofdstuk 8 :) is het nog een beetje leuk? Bradley en Tristan komen ook snel in het verhaal =D volgend hoofdstuk om precies te zijn ;) kan zijn dat ik binnenkort minder post omdat ik de laatste periode tot mn nek in de toetsen en huiswerk zit. Sorry dan :$ I love you guysss xx ♤
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanfictionSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...