Chapter 33

402 31 2
                                    

p.o.v. Sky


Ik ben de hele middag gek aan het doen geweest met Damen. Al was hij, net als Connor, alsmaar bezorgd om mijn knie. Ik red me wel, had ik telkens gezegd. Nu is het inmiddels half 3 en eten we een ijsje. We gaan zo nog samen naar starbucks en dan gaan we richting huis. We hebben een aantal keer beveiliging op onze hielen gehad omdat we klanten zouden lastigvallen. We waren inderdaad dom bezig ja, maar daar hadden we geen beveiliging voor nodig.

We hadden met dingen gegooid naar klanten, en dat was inderdaad niet verantwoord want er had ook van alles mis kunnen gaan. We hebben in de grote fontein rond gelopen. Ik sloeg mijn krukken tegen plantenbakken en het was echt gezellig. Veel op de vlucht geslagen, zoals vroeger.


Als ik mijn ijsje op heb sta ik op en gaan we naar Starbucks. Damen ziet dat ik zin heb in het bezoek van Connor en zelf is hij ook benieuwd. Alleen ik heb wel uitgelegd dat ik en Connor ook even samen moeten praten. Hij snapt het wel.

Damen is een schat en ik heb hem vreselijk gemist. Ik ben blij dat hij er weer is en we pakken van de week een filmpje. Hij mag uitzoeken, omdat... tsja... Hij voelt altijd goed aan welke films leuk zijn... Met hem zijn films altijd leuk, als een film niet leuk is maakt hij hem leuk. Dan maakt hij droge grappen over de hoofdpersonen, bijvoorbeeld dat ze gay zijn met hij roze sokken ofzo.


Ik heb mijn koffie op en we zijn al halverwege op weg naar huis. Ik kijk Damen aan, die speelt met zijn rietje, de koffie is al op. Ik schiet in de lach. Baby.... We lopen samen rustig verder naar huis.


Als we thuis zijn wissel ik van mijn wijde AC/DC shirt naar een Nirvana top en trek mijn all-stars aan. Mijn nikes zijn nog nat van de fontein. Ik zit boven op mijn bed mijn schoenen aan te trekken als de bel gaat. Ik hoor Connor. Ik trek rustig mijn veters strak, maar ik hoor de deur weer dichtvallen en er is niemand naar binnen gekomen. "Sky! Connor wacht op je in de achtertuin! ne hij heeft een verrassing voor je!" Roept Papa onderaan de trap. "Oké! Ik kom er zo aan!" Ik gooi het wasgoed in de wasmand en pak mijn krukken weer.


Als ik beneden ben neem ik nog snel een slokje drinken. En kruk dan naar buiten.


P.o.v. Connor.


Ik wacht op Sky. Ze was omkleden en ik heb haar vader gevraagd of ze zo de tuin in komt. Haar vader knikte en sloot de deur.


Ik pak de gitaar uit de hoes en stem deze snel voordat ze er is. Ik leg de bos rozen op de tafel vlakbij de achterdeur. Het eerste cadeau. Dan ga ik om de hoek staan waar ze me net niet kan zien en daar zit een gedachte achter. Ik wil voor haar een nummer spelen en haar dan de gitaar geven. Als goedmakertje. Ik ben echt een zak geweest en dat verdient ze niet...


Ik hoor de achterdeur open gaan gevolgd door het geluid van de krukken van Sky. "Ahw..." hoor ik haar zeggen. Ik krijg een warm gevoel. Heerlijk. Blij dat ze het leuk vind. Ik hoor dat ze de rozen van de tafel pakt door het geritsel van het papier. Dan hoor ik haar krukken dichterbij komen. Ik begin te spelen en ze kijkt geschrokken om. Ik kijk haar in haar ogen en ik verdrink in de mooie groene kleur. Ik glimlach naar haar en begin te zingen.


I've been looking under rocks and breaking locks

Just tryna find ya

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu