Chapter 47

442 31 8
                                    

LAATSTE HOOFDSTUK :(

__________________________________

P.o.v. Sky.

Nerveus stap ik het vliegtuig uit. Ik haal mijn bagage van de band en kijk op mijn telefoon. In de lucht heb ik natuurlijk geen internet dus krijg ik nu de berichtjes van Connor pas binnen.

C: Heeey Babe, het laatste blad is gevallen of niet? xx

C: Ik heb er zin in schatje, bel je als je aangekomen bent? Ik ben in de stad vlakbij het vliegveld x

C: Babyyy ben je nog niet wakker? xx

Ik voel me schuldig, maar hij vind het vast een leuk kadootje.

S: Ja babe, hij is kaal, ja sorry ik sliep nog x

Ik bijt op mijn lip. Mijn eerste leugen tegenover Connor. Je denkt vast, bullshit, maar ik ben serieus. Ik heb nog niet eerder tegen hem gelogen. Papa heeft mijn abbonement overgezet naar buitenland zodat ik geen rekening van miljoenen euro's krijg. Ik kijk om me heen. Ik zoek de uitgang. Ik heb 2 tassen op mijn trolli vastgebonden en trek de trolli achter me aan als ik de uitgang gespot heb.

ik houd een taxi aan en de man kijkt me flirterig aan. Gadver. Connor had hem allang een klap voor zijn smoel gegeven. Ik herinner me nog dat Connor zei dat hij een aparte kamer had geregeld met Joe in hotel Morning Sunset. Dus daar gaan we naartoe. "Can you take me to hotel Morning Sunset?" Vraag ik hem. Hij schraapt zijn keel en stapt uit. Hij opent de kofferbak en gooit mijn koffers erin. "Of course I can. Hop in the front seat." Hij maakt zich groot en breed en het ziet er belachelijk uit. Ik val helemaal niet op zulke types en daarnaast is Connor mijn schatje. Mijn alles. En dat gaat echt niet veranderen. Daar ben ik van overtuigd.

Deze man straalt het 'hard to have' karakter uit. "How is your day so far?" "Oh, it's great. How is yours?" "Good, thankyou. Hotel morning sunset you said right?" "yes." "We will be there at like, 10 past 12." Oké, dus nog 10 minuten naast deze creep en dan kan ik er weer vandoor. Ik pak mijn telefoon en zie dat Connor een bericht aan het typen is.

C: Hey lieverd, ik heb vanmorgen onze kamer maar eens even bekeken, Joe heeft er eentje uitgezocht. Jezus niet normaal. Kan niet wachten tot je hem ziet.

S: Ahw, babe, ik ben er sneller dan je denkt x

C: Ik hoop het babee x

S: heey joh, wart ik zeg is altijd waar! Dus geloof me x

C: Doe ikk x

Ik vergrendel mijn telefoon en met 5 minuten zijn we ongeveer op plaats van bestemming. Ik kan niet wachten want die kerel naast me kijkt constant naar ongewenste plekken. Waarom heb ik niet gewoon een andere taxi aangehouden?

5 minuten later stap ik uit en geeft de man me mijn koffers. Mooi, en nu wegwezen. Ik loop zo snel mogelijk naar binnen en vraag het kamernummer van James, Tristan en Bradley. Ik laat mijn legitimatiebewijs zien en dan krijg ik het kamernummer, dan app ik Connor.

S: Schatje, ben je nu ook nog op die kamer dan? x

C: Ja, ik ben alles al aan het klaarzetten, maar nu heb ik al te veel gezegd, is een verrassing x

S: ahw, okee xx

Ik vind het echt lief. Ik app James.

S: Jameees???? Kun je naar beneden komenn?

J: Sorry? Wat?

S: Kom beneden anders verdwaal ik hier en waag het niet ook maar een word tegen Connor te zeggen. De rest mag het wel weten x

J: JEEJ! Ik kom er aan x

Ik grinnik. Een groot hotel. "SKY!" Hoor ik 3 stemmen dwars door elkaar schreeuwen. "Jongens! Heey!" roep ik terwijl ze op me af komen rennen en me alle drie in de armen vliegen. "Wat doe jij hier zo vroeg? Ik dacht dat je met het vliegtuig van half 3 zou vliegen?" "Ja, verrassing!! Ik wilde Connor verrassen en dus heb ik half 3 gezegd. Maar ik zat half 10 al in het vliegtuig." Lach ik. "Connor is op jullie kamer, hij had het over een verrassing." "Weet ik. Anders had ik jullie ook niet verteld dat ik al hier beneden stond. Ik heb Connor eerst gevraagd of hij nog op onze kamer was. Ik ben slim..." Ze schieten in de lach. "Oké, we gaan Connor verrassen, hoe kunnen we dat het beste doen?" Zeg ik dan bedenkelijk.

"Jullie slapen naast ons, we kunnen doen alsof er iets heel ergs gebeurd tijdens een ruzie ofzo? Dan komt hij wel naar binnen gerend en dan sta jij daar opeens." "Ja is goed." Grinnik ik. Ik zie het al helemaal voor me. We lopen de trap op, ja, ook dat kan ik weer, lopen op de trap, en sluipen zachtjes de kamer van de jongens in. Ik ga in het midden van de kamer staan terwijl de jongens hun lach al niet meer in kunnen houden. "Vlieg elkaar maar in de haren, het mag voor deze ene keer." Grap ik lachend. James slaat hard tegen de muur tussen de kamer van ons en deze kamer. "Au!" roept hij dan hard. "Eigen schuld Gaylord!" "HOE NOEMDE JE MIJ?" Schreeuwt James. "GAYLORD, DOOF?!" "Ohh, nu ga je te ver!" Hij slaat nu een paar keer zacht tegen de grond en gaat daarna op de bank zitten met de andere jongens al voetstappen over de gang gaan. Ik blijf midden in de kamer staan en zie hoe de deur open gaat en Connor in de deurpost verschijnt.

"CONNOR!" Gil ik en ik ren op hem af. "Sky, ik heb je zo gemist." Hij klemt me tegen zich aan en tilt me op. Ik zie dat James het al de hele tijd aan het filmen is. Nou ennn. Ik ben weer bij mijn allerliefste vriendje. Ik sla mijn benen om hem heen en geef hem een kus. Als onze long bijna leeg zijn en zuurstof nodig hebben laten we elkaar los en zet hij me weer neer. "Smeerlappen." Snauwt hij naar James Brad en Tristan.

"Laat ze lekker. Ik ben er weer!!" Roep ik lachend. "En je haar zit ge - wel - dig." Grinnikt hij. "Heeft Damen gedaan." Zeg ik terwijl ik hem diep in zijn blauwe ogen kijk. "Ik heb je gemist schatje." fluister ik. James is gestopt met filmen. "Ik ben net klaar, ik wil je wat laten zien." zegt hij als hij zijn vingers door de mijne vlecht en de deur weer opent. "Tot zo jongens!" "Yo!"

"Sluit je ogen." Fluistert hij. Ik doe wat hij zegt en ik hoor de deur van de klink gaan. Hij leid me voorzichtig naar binnen. "Open ze maar weer." Als ik mijn ogen open zie ik dat ons bed met rozenblaadjes is bedekt. "Wauw..." Roze blaadjes, oranje, wit en rood. Prachtig...

*een aantal uur later.*

We hebben macaroni gegeten en Connor en ik liggen op onze eigen kamer op de bank. "Zullen we even naar buiten?" Vraagt hij terwijl hij met het uiteinde van mijn vlecht speelt. "Is goed." Ik kijk naar buiten. Connor trekt zijn jas aan en ik sta al buiten.

Ik heb mijn jas niet mee, het is niet koud. Het is bewolkt maar ziet er niet dreigend uit. We lopen over de Balmedie beach. Het hotel ligt vlak aan het strand, zooo cool.

Het is donker en de sterren zijn als vonkelende lichtjes tussen het wolkendek door. We gaan tegen elkaar in het zand zitten en kijken uit over de zee. Hier is Connor geboren. In deze prachtige stad. Aberdeen. Vanaf nu 1 van mijn favoriete plekken ter wereld. Ik ben verliefd op deze plek.

Als we een kwartiertje zo zitten begint het keihard te regenen. Ja lekker dan. Geen jas mee en korte mouwen aan. Ik krijg langzaam kippenvel en voel hoe mijn haren rechtop gaan staan. Connor geeft me een hand en helpt me overeind. "Ahw schatjee. Je raakt helemaal doorweekt zo... Kom." Hij trekt zijn jas uit en legt deze over mijn schouders. Ik schud mijn hoofd en wil hem weer teruggeven, maar Connor houd de uiteinden strak vast en om me heen geklemd zodat ik hem niet uit kan trekken.

Hij slaat zijn armen om me heen en ik voel hoe hij het nu koud krijgt. Ik vind het zo zieleig...

Hij kijkt me aan met zijn helder blauwe ogen en onze hoofden buigen naar elkaar toe. Mijn gezicht is nat en de zijne net zo goed, en toch voelt het zo goed. Hij speelt met mijn tong en bijt af en toe speels op mijn lip. "Ik hou van je." Fluistert hij zachtjes in mijn oor. "Ik... ik ook zielsveel van jou." En weer plakken onze lippen aan elkaar.
________
Heey allemaal! Dit was alweer de laatste.... Ik heb dat jullie genoten hebben. En voor degene die een vervolg zouden willen zien, laat het even weten want ik ben er nog niet helemaal over uit. Xx

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu