chapter 9

568 38 8
                                    

P.o.v. James

Half 9. Gisteravond heb ik tot half 12 met Joe en de jongens om tafel gezeten. Maar vandaag gaan we zwemmen. Ik stap uit bed en kleed me aan. Zwembroek, boxershort eronder, wit hemd, klaar.

Ik kom mijn kamer uit en zie dat de jongens allemaal al op zijn. Ik moet mijn haar nog borstelen en mijn tanden nog poetsen, dus ik zal er wel niet uit zien. Nou en. Ik ontbijt wat met een glas verse jus d'orange. Lekker. Ik kijk naar de jongens. "Wat?" Vraag ik chagrijnig. Ze staren me al de hele tijd aan. Allemaal dragen ze een zwembroek. "Jij gaat toch niet zeggen dat jij zo naar dat meisje toe gaat hé?" Vraagt Tristan lachend "Nee tuurlijk niet, mag ik me even opfrissen?" Ze grinniken maar ik negeer het.

Als ik klaar ben kijk ik hoe warm het is. Wauw, 23°. Lekker weer om te zwemmen dus. 1 laatste blik op de spiegel. Goed, oké ik ben klaar, nu zij nog.

"Ah, daar ben je. Ga je mee? Ze vroeg hoelaat we komen. We hebben gezegd zodra jij uit bed was. Dus heb ik haar net een berichtje gestuurd." "Is goed. Even mijn zonnebril uit de kast pakken." Ik loop terug naar mijn kamer waar ik slaap met Tristan. Ik pak mijn zonnebril van mijn koffer en loop weer naar de kamer. Ik zet mijn zonnebril op. "Let's go!" Roep ik dan. De jongens staan enthousiast op en lopen mee naar de auto.

Ik stap achter het stuur en start de auto. Met 5 minuten staan we weer op de oprijlaan. Naast mij zit Brad, met open mond om zich heen te kijken. Ook Tristan gelooft zijn ogen niet. Grappig, ik had precies hetzelfde.

P.o.v. Bradley :)

Woow... dit huis. Prachtig. De tuin is netjes onderhouden en gigantisch groot. Oh neeeyy... rijke mensen zijn vol van zichzelf. Dit gaat nog wat worden. Ik kijk achterom naar Tristan. Die denkt schijnbaar precies hetzelfde. Zijn ogen wijd open gesperd en zijn mond open. Ik kijk om me heen. Geweldig. En dat in Nederland. Dit huis is bijna net zo groot als het witte huis in Amerika. "Woooh." Zeg ik zachtjes.

P.o.v. Tristan. :)

Ik wilde vroeger ook altijd zo groot wonen. Ik stap uit. Woah. Mooi huis. Mooie tuin. Zwembad. Uit de verhalen van Con en James een gigantische trampoline. Amazinngg. Ik ben zo jaloers.

We lopen met z'n allen naar de voordeur en bellen aan. Wachtend tot ene Sky de deur opent.

P.o.v. Sky.

Daar zijn ze! Ik heb mijn mooiste bikini uit de kast getrokken. Een knalgele met knalroze kantjes. Gekregen van papa gisteren. En als verrassing voor James heb ik een mooi jurkje aan. Een felle kleur blauw. Een soort aqua blauw. Heel mooi. Een glitterband om de middel.

Ik loop naar de deur. "Heeeey!" Zeg ik. Meteen vlieg ik James en Connor om de hals. "Oh sorryyy... Ik ben Sky, jullie mogen je mond wel weer dicht doen hoor." Lach ik.

P.o.v. Brad

Wauw. Ze is echt heel mooi. Net een supermodel. "Oh wauw, sky je draagt een jurkje!" "Ja, speciaal voor jou James." Ah, en daar gaat ze. James en Sky. Dat gaat het jammer genoeg worden. Ze is erg mooi, ik zou haar graag voor me winnen. Dat ga ik dan ook uiteraard proberen.

"Wauw. Je ziet er goed uit." "Dankje Con!!" Roept ze vrolijk. Dit is verwarrend. Is het nou Connor of James? Noujah, maakt ook niet uit. Vroeg of laat is ze van mij. "Kom binnen. Léon heeft ijsjes en allemaal eten gehaald." "Ah, en wie is Léon?" Vraag ik meteen. Haar vriendje? Alles kan kapot.

"Dat is een vriend van mijn vader. Toen ik 2 en een half jaar niet met mijn vader had gepraat was hij 1 van de weinigen waarmee ik wel praatte. Hij en de schoonmaakster. Sarah." Oef. Gelukkig. " aha, doe maar luxe hoor." Lach ik. "Ohh Brad, je wilt niet weten in welke auto wij gisteren hebben gezeten." Lacht Connor. "Een corvette white 2015. Mooie bak." Zegt James. Tristan heeft niet veel gezegd. Verlegen scheiterd, Denk ik lachend.

Mooi ingerichte hal. Heel zwart wit, chique. Hier en daar afwisseling naar lila of roze. Netjes geschildert. Ik kijk mijn ogen uit.

"Kom maar mee." Zegt ze. Ze leid ons door een deur naar, zo te zien, de woonkamer. Ook heel netjes ingericht. "Heey pap. Dit zijn Bradley en Tristan." Stelt ze ons voor. Ik steek mijn hand uit naar haar vader en stel me netjes voor. "Bradley meneer." "Max." Stelt hij zichzelf voor als hij mijn hand aanpakt. Stap 1. Goede indruk achterlaten op de ouders van het meisje. Chek. Tristan stelt zich ook kort even voor en dan neemt ze ons mee naar de keuken. Door de keuken naar de, ik denk, garage. Ja, de garage. Er staat hier 1 auto. Er ligt een groot doek overheen. Als ze ziet dat mijn ogen op de auto blijven hangen, loopt ze er naartoe. "Een ford mustang. Van mijn vader toen hij nog jonger was." Ze trekt het doek een stuk omhoog. Wauw mooi rood. "Wauw... nice." "Ja hé? Heb je je rijbewijs?" "Nee, hoezo?" "Ja sorry, geen ritje maken dan." Lacht ze. Ze heeft een mooie lach.

James komt naast me staan. "Je pogingen zijn tevergeefs. Heb je wel goed naar die selfie van gisteren gekeken? Ze lag de hele avond tegen Connor aan. Sorry maat." Lacht hij. "Het valt te proberen..." "ja tuurlijk. Niet geschoten is altijd mis." Lacht James. Sky loopt naar een kast achterin de garage. Ze pakt er badlakens en kussens uit. Ze gooit 2 kussens voor een ligbed naar mij, een badlaken en 2 kussens naar James, een kussen naar Tristan, en kijkt ons dan afwachtend aan. "Badlakens meegenomen?" Vraagt ze terwijl ze het antwoord al weet en schud met haar hoofd. Ze begint te lachen en pakt nog 4 badlakens, 1 daarvan gooit ze naar Tristan. Connor hoeft niks te dragen. Logisch. Maar toch wel overdreven zorgzaam.

Ze loopt voor ons uit naar buiten. We lopen een stukje langs een heg en daar ligt een mooi onderhouden zwembad. Ligbedden langs de rand. Net als in 5 sterren hotels. Daarachter nog een soort schuur. "Leef je uit jongens. Mijn zwembad jullie zwembad." Lacht ze. Nu is het tijd voor stap 2. Indruk maken. Ik trek mijn shirt en schoen uit en spring er met een backflip in. Als ik weer bovenkom zie ik dat ik geen indruk heb gemaakt. Nee, het enige wat ik heb gedaan is haar jurk zeiknat maken. Oeps?

James schud lachend zijn hoofd. Zijn mond zegt geluidloos: zeg sorry. Ik knik en klim het zwembad uit. Tristan kijkt me grinnikend aan. Hij staat me gewoon uit te lachen! Ik loop naar haar toe. "Ehh... sorry. Ik wist niet... ik wilde je niet..." ik voel dat ik rood word. Shitt...

______________________

Ehh... eigenlijk niet de bedoeling, maar ik ben in een goede bui :) #voeljedesarcasmevliegen? Heb hele dikke ruzie omdat iemand met ziektes loopt te schelden en alles. Gaat hij mn nummer weggeven en zeggen dat ik prostituee ben. Najah, niet jullie zorgen. Morgen chapter 10 xx

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu