P.o.v. James.
Sky is er weer. Mijn boobear. Ze hangt vredig tegen me aan. Haar mooie bruine golvende haar komt onder haar beanie vandaan. Ze heeft een broek aan die ze vroeger ook had. Ik vond die broek erg mooi en dat heeft ze onthouden. Ik ben zelf meer van de jurkjes en de rokjes, maar zij vond dat nooit leuk. Haar ogen leken vroeger wel gifgroen. Nog steeds.
"Brad kan, Tristan weet ik nog niet, die heeft nog niet geantw.... wow wat heb ik gemist?" Ik lach. "Nou, je was zoooo lang met je telefoon bezig, dat je niet doorhad dat we elkaar ten huwelijk vroegen. Pech hé? Ook heb je de bruiloft gemist, je was nog wel getuige!" Antwoord Sky. Ik lach harder. Nog altijd even Hilarisch. "Grapjas." "Ja. We hebben niks en je hebt niks gemist." Lacht ze. Oh god. Deze momenten miste ik. Momenten om te lachen met mijn beste vriendin en mijn andere beste vrienden.
P.o.v. Sky
"Connor. We voelen niks voor elkaar behalve beste vrienden liefde. Het gevoel is er weer. Hetzelfde gevoel als 3 jaar geleden." Connor tovert een glimlach op zijn gezicht. "Maar... ik vind jou ook wel lief hoor." Zeg ik dan. "Ik jou ook hoor." Lacht hij dan. En dan is het stil. Heel stil... ongemakkelijk stil.
"Oké. Dit gaan we dus niet doen." Zeg ik terwijl ik vooe ze ga staan. "Wat gaan we dus niet doen?" "Dat stille dingetje wat we nu doen. Dat is eng. Doen we niet." Ze beginnen keihard te lachen. "Wat gaan we dan wel doen?" Vraagt Connor. Ik denk na. "De trampoline. Ja. Dat gaan we doen."
Ik trek ze omhoog en we lopen met zijn drieën naar beneden. Mijn vader heeft 2 jaar geleden een enorme trampoline gekocht. "Pap! Wij gaan naar buiten!" Roep ik. Ik open de voordeur. Om het huis heen naar de achtertuin. Ik doe mijn vans uit en spring op de trampoline. "Komen jullie ook?" Lach ik. Ze kijken elkaar aan en fluisteren wat. Wat zijn de 2 van plan?...
P.o.v. James.
"We gaan haar pakken. Weet jij iets?" Fluisterd Connor. Ik knik. "Ze kan niet tegen kietelen? Kunnen we daar wat mee?" "Jaa... daar kunnen we wel wat mee. De kieteldood is onderweg." Fluisterd hij.
"Zeg, jongens. Ik mis iets." Ze wijst op de lege plekken naast haar op de trampoline. "Jaja, we komen." Lach ik. Ik trek mijn schoenen uit en Connor doet hetzelfde. We springen de trampoline op en meteen knikt Connor naar me. We vallen haar aan met een onverwachte kietel aanval. Ze begint keihard te lachen en valt om. We gaan gewoon door. "Jongensgenade?" Vraagt Connor dan. "NOOIT!" Roept Sky gierend van het lachen. Ik begin ook te lachen.
Na 5 minuten vraagt Connor het weer. "Jongensgenade?" "Ja ja oké." Zegt ze lachend. Connor en ik laten haar los. "Jullie zijn echt Ongelovelijk weten jullie dat?" Ik en Connor beginnen te lachen. "Ja, dat weten we." Zegt Connor. "Droog persoon dat je bent." Zegt Sky. "Ik ook van jou hoor." Lacht hij keihard. "Jaaaames.... Connor pest mij." Zegt ze kinderachtig. "Ah... arme jij. Connor, stop eens even dit lieve meisje te pesten." "Oké papa James." Lacht Connor. James geeft hem een zachte klap. Connor kan overal om lachen, blijkt nu.
"Ohh, kijk wat ik van Damen heb geleerd toen hij hier voorde laatste keer was." Zegt Sky heel spontaan. Ze staat op, begint te springen en draait zo even een backflip. "Vet. De laatste keer dat ik skills als die deed is inmiddels al een paar jaartjes terug, maar mijn nichtje, die toen 8 was, heeft me echt iets heel cools geleerd. Ik weet niet of het me lukt, maar ik ga het proberen." Zegt Connor. "Breek alsjeblieft niet je nek." Zegt Sky. Ik knik. "Do not kill yourself Con, we need you longer then today." Hij begint te lachen.
P.o.v. Sky.
Hij begint te springen. Op het hoogste punt laat hij zich op zijn rug vallen, dan stuitert hij omhoog en doet hij de handstand. Dus zegmaar, hij ligt, zijn benen vliegen de lucht in en blijven recht boven hem hangen, echt cool. Leuk trucje, als het goed gaat in ieder geval. Nu dus niet... Op het moment dat zijn benen boven hem hangen en hij zijn linkerhand neerzet, komt hij op zijn linkerhand ongelukkig terecht en valt hij om. "CONNOR!" Roep ik. meteen ik ga naar hem toe en kniel ik naast hem neer. "Connor, alles oké?" Ik voel dat James achter me hurkt, tegen me aan en hij legt zijn hand op mijn schouder om in evenwicht te blijven. "Nee, niet echt. Ik kan mijn pols niet bewegen zonder dat het pijn doet..." ik schrik. Hij speelt gitaar en als hij zijn pols niet kan bewegen hoe gaat hij dat dan doen?! "Ehh, oké kom, we gaan je pols koelen." Connor knikt. Ik help hem met zijn schoenen, trek daarna mijn eigen aan en laat de veters van mijn vans voor wat ze zijn. Anders haalt het koelen ook niks uit. "Kommm." Ik neem Connor mee en als we binnen zijn ren ik naar de keuken en zet ik de kraan aan. "Pap! Connor kan zijn pols niet bewegen hoelang denk je dat hij moet koelen?" "5 tot 10 minuten moet genoeg zijn. Als er dan een zwelling is rijden we meteen naar de dokterswacht." "Oké." Ik heb me nog nooit zo druk gemaakt om iemand. "Sorry Connor..." "waarvoor? Je wilde toch niet zeggen dat jij hier schuld aan hebt?" Ik knik en kijk naar de grond. "James, geef haar een knuffel van mij." "Oh, met alle liefde Connor." James sluit me in zijn armen. "Sky, dit is niet jouw fout, dit heb ik zelf gedaan en niet jij." Zegt Connor. Ik haal mezelf voorzichtig uit James z'n greep en loop langzaam naar Connor toe. "Ik wil alleen een knuffel van jou, niet namens jou een van James." Connor lacht. Ik loop naar Connor en sluit hem in mijn armen. "Maar waag het niet, je arm onder de kraan weg te halen!" Hij lacht. "Nee mama."
Ik kijk op de klok, 10 minuten zijn voorbij. Ik doe de kraan uit. "Connor, laat eens zien?" Hij houdzijn beide polsen naast elkaar en ik vergelijk ze. "James... licht het aan mij of is hij wel dikker?" James kijkt geschokt, hij ziet hetzelfde. Zijn pols is overduidelijk dikker. Wat nou als hij morgen niet mee kan zwemmen? Dan gaan James, Brad en Tristan maar lekker zwemmen en dan blijf ik wel bij Connor. Dan gaan wij wel een filmpje kijken ofzo. Ogh geez ik moet niet altijd van het ergste uitgaan. "Connor, luister. We gaan naar de dokterswacht." Zegt James. Connor kijkt teleurgesteld, maar ik zie aan hem dat hij er ontzettend van baalt, erger dan hij laat zien. Dat wekt medelijden op...
______________________________________
◇ ahw... zielig nietwaar?? Vanavond nog een?? Comment ja/nee below.... mayyybee, ga ik nog een hoofdstukje postenn!! ◇
♡love jullie allemaaaaal xxx♡
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanficSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...