Chapter 19

588 37 9
                                    

GEFELICITEERD! veel leesplezier cuties xx

________________________________

P.o.v. Sky


... Connor?? Wat? Hoe? Mijn ogen zijn groot en de jongens zien het niet... Ik wel. Heel duidelijk. Connor opent het portier en rent op me af. Ik ren op hem af. Hij verwacht een knuffel... Ik niet. Ik zou het hem bewijzen, toch? Denk ik bij mezelf.


Ik sla mijn armen om zijn nek en druk een passievolle kus op zijn lippen. Zijn tong vraagt om toestemming en ik laat gewillig toe. Hij legt zijn handen voorzichtig op mijn middel en zoent teder terug. Ik wil nooit meer anders..

"Connor, laat me nooit meerzo schrikken, ik dacht echt dat je weg was en ik je nooit meer zou zien!" Zeg ik als we elkaar toch uiteindelijk adem gunnen. "Ik wilde eerst ook echt weggaan. Maar toen Léon kwam, dat geld eerst en toen die ring, ik moest je gewoon nog eens zien."


"Nog eens? Ga je dan zo weer wegrennen?" Vraag ik. "NEE, nee absoluut niet." Ik lach. Gelukkig. Ik geef hem nog een knuffel. Dan kijken we allebei tegelijk naar Bradley. "Brad, sorry man... Het spijt me." "Geeft niet. Het is al goed." "Goed je weer levend terug te zien man." Lachen Tristan en James. "Oké Connor, door jou, hebben we dus geen barbecue gehad... Dusss.... Nu heb ik honger en jullie blijven vannacht hier, dat vind ome Joe vast goed, weet hij eigenlijk al dat Connor weer terecht is?" lach ik.


"Oeps..." Lacht Brad. Meteen belt hij Joe en ligt hij Joe in. "En jij, kan volgens mij wel wat te eten gebruiken, of niet?" Lacht Tristan naar Connor. Connor knikt en lacht. "Léon had voor begin van de avond marshmallows gehaald voor bij het vuur, maar dat kan nu vast ook nog wel. Toch, Léon?" "Tuurlijk!! Vieren dat je je examens hebt gehaald!" Iedereen begint te lachen en ik druk Connor zijn telefoon in zijn handen. En zijn portemonnee. Hij kijkt me aan en ik knipoog. Dan drukt hij me mijn ring in mijn handen. Ik schud mijn hoofd. "Ik wil dat deze bij jou blijft." zeg ik dan. Het is bepaald niet een meisjes ring, dus ik zal hem niet dragen. Deze is van opa geweest.


"Jamsessie rond het vuur?" Vraag ik enthousiast. Iedereen praat door elkaar, knikkend en lachend. "Ik rijd met Léon mee. Ik weet niet wie er meer met Léon mee rijd?" "Ik!!" Roept Connor. Ik begin te lachen. We stappen achterin en de rest stapt in bij James. "tot zoo!" roepen ze. Léon rijd weer vol gas de straat uit. "Léon! Aso!" Lach ik. Maar dit doet hij altijd. Vooral in deze auto. Mooie auto, gaat snel, echt iets voor Léon...


We rijden de oprijlaan op en wonder boven wonder hebben James en de jongens ons bijgehouden. "Léooon? Wil jij de marshmallows pakkennnn?" "Tuurlijk Sky. Pak jij dan wat te drinken?" Vraagt hij gemeen. Ah balen... Moet ik toch nog wat doen... "Connooor?" "Ja schatjee, ik help je." Lacht hij. wauw... Iemand is me voor het eerst te slim af. Maar dit is Connor. Niet erg...


"Gaan jullie maar alvast daar achter het zwembad zitten. Dan komen wij zo met drinken en Léon brengt de marshmallows." De jongens gehoorzamen en Connor, ik en Léon lopen naar binnen. Ik geef Connor 5 glazen aan en pak zelf: 2 flessen Fanta, 2 flessen Coca Cola en geef Léon een klap op zijn kont. "Als het broekje gespannen staat, Léon..." Lach ik. Hij haalt de marshmallows uit de bovenste la. De la waar ik dus echt niet bij kan. Léon sluit de deuren achter ons. Hij zou Sarah vragen de bedden in de logeerkamer op te maken.


"Vreten en zuipenn!!" Roep ik lachend. Ik begin steeds meer het gedrag van Léon over te nemen. Zo is hij ook altijd. We zitten op een soort ronde bank, met in het midden een ronde tafel, of... ja een tafel waar je vuurtje op kunt maken. Daaronder kastjes waar de ijzeren roosterprikkers in zitten.

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu