Chapter 7

605 35 5
                                    

P.o.v. James.

Ik ben me doodgeschrokken van het probleempje met Connor. Ik zei amper wat, ik wilde wel, maar wat moet je zeggen? Sky weet altijd wat ze moet zeggen als ze iemand op moet peppen. Alleen niemand weet wat die tegen haar moet zeggen. Dat is altijd een raadsel geweest...

Als we boven zijn ploffen we alle 3 op haar bed en meteen pakt Sky 2 afstandsbedieningen. Ze zet de televisie aan en meteen staat die op Netflix. Met de andere afstandsbediening laat ze het bovenstuk van haar bed omhoog komen. Cool. "De gehandicapte mag uitzoeken." Lacht ze en ze geeft de afstandsbediening aan Connor. "Najah zeg." Antwoord hij schaterend van het lachen. "Wacht even, ik heb honger." Zegt Sky. Ze klimt van het bed af en loopt naar de koelkast. "Ook nog wat te drinken?" "Nog een cola?" Zeg ik. "Fanta, altijd." Zegt Connor terwijl hij een film uitzoekt. Ze loopt eerst naar, zo te zien, haar badkamer en komt terug met 2 zakken skittles en gooit die naar ons toe. Dan pakt ze weer 2 fanta en een cola en heeft ze mij de cola, Connor een fanta en ook houd ze zelf een fanta. Ze klimt weer naast Connor en opent haar famta. Ze neemt een slok. Connor ligt in het midden, Sky bij de muur en ik aan de andere kant van Connor. Het is leuk vandaag. Morgen gaan we zwemmen en nu nog even een film kijken. Skittles. Jaja, geen steek verandert. Ze houd er nog steeds van.

P.o.v. Sky.

Connor ziet er niet vrolijk uit, maar depri is ook anders. Hij heeft een film opgezet. the devil. Een horrorfilm. Ik houd niet van horror, maar ik had gezegd dat hij mocht kiezen, dus het moet maar.

Ik kijk naar Connor. Ik voel me anders bij hem. Op een goede manier anders. Ik kijk weer naar de tv en nestel me in bed. Connor slaat zijn arm om me heen, lief. Ik ga tegen hem aan liggen. Zijn linkerhand met de brees ligt op zijn buik. Ik leg mijn hand op de brees en kijk de film. Er zitten mensen vast in de lift. Op het moment dat het licht kort uit gaat, en dan weer aand is een meisje, Sarah, gewond. Ik schrok me dood en Connor lacht zachtjes. "Niet grappig..." zeg ik beledigd. "Sorryy..." verontschuldigt hij zich. James begint te lachen. "Kleuters." Lacht hij.

Als het licht weer kort uit gaat en dan weer aan word Vince tegen de spiegel gesmeten en door 1 van de scherven is zijn slagader doorgesneden. Hij bloedt dood voor de ogen van de rest. Ik schrik me weer wezeloos. Connor trekt me lachend tegen zich aan. Ik gil en verstop mijn hoofd in zijn shirt. "Is het voorbij?" Vraag ik dan zachtjes. "Ja, het is weg..." zegt hij dan zachtjes. Langzaam haal ik mijn hoofd uit zijn shirt. "Ik vind dit niet eng hoor..." zeg ik. James en Connor beginnen hard te lachen. Ik geef Connor een klap en daarna ook James. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk (nep) kwaad voor me uit. Ze beginnen nog harder te lachen. "Sorry Skyyy..." zegt James. "Het spijt me..." zegt Connor. "Geeft niettt. Maar... niet cool." Lach ik. Ik kruip weer tegen Connor aan. Hij is lekker warm.

P.o.v. Connor :)

Sky is als een wollen deken. Lekker warm. Schattig hoe ze steeds schrikt. Ze is leuk. Ook is ze veel aardiger dan ik dacht toen ik dit gigantische huis zag. De mooie auto's die voor de deur staan. De meeste rijke mensen zijn vol van zichzelf en ik heb daar een hekel aan. Maar zij is anders. Ze is aardig en geeft om anderen. Ik begrijp dat James er kapot van was dat hij haar kwijt was. Hij was haar nooit echt kwijt. Ik ben blij dat hij me mee heeft gevraagd.

Sky schrikt weer. "Sky, je lijkt wel 6 jaar. Dit is niet echt en dat weet je best." "Nou en bedankt." Zegt ze beledigd. "En ja dat weet ik heus wel. Maar het lijkt zo echt." "Daarom is het een film. Omdat het een valerhaal is. Dat word nagemaakt. Een film. Snap je?" Zegt James. "James, ik BEN geen 6, dus behandel me ook niet zo!" Lacht Sky. James ligt in een deuk. "Ophouden te ruzie maken!" Roep ik. Sky bekogeld me met skittles. "Oké pappiee.." zegt Sky kinderachtig. Schattig als ze dat doet. Ik moet erom lachen. Ze maakt me vrolijk ookal ben ik niet helemaal fit. Dat is bijzonder.

P.o.v. James.

Die 2 zijn alleen nog maar met elkaar bezig. Sky bekogeld Connor met skittles. Ik eet er een paar op en kijk naar ze. Ze zijn leuk samen, maar ik ben er ook nog. En Connor was helemaal niet vrolijk toen we net boven waren, dat doet ze goed. Mijn vrienden zijn belangrijk voor me en ik zie ze niet graag ongelukkig.

"Sky, geef mij eens wat Skittlessss." "Tuurlijk Ja mezz. Hier." Ze geeft me de zak maar haalt er eerst nog een handje uit. Deze legt ze op Connors hoofd. Als ze vallen probeerd hij ze te vangen, en hij vangt er uiteindelijk toch nog 5. Knap als er 8 lagen.

De film is afgelopen. Sky schrok elke keer en elke keer kroop ze dichter op Connor. Heel schattig. Maar ik werd bijna de gehele film genegeerd. Af en toe werd er wat tegen me gezegd, maar daarmee was het ook gedaan. Nee... nee. Ben ik... Jaloers? Geloof me, het is echt niet leuk als je er zo achter komt. Als je het zelf moet ontdekken. Ik ben niet jaloers want ik vind Sky niet leuk. Punt.

P.o.v. Sky.

Balen dat ze zo alweer weg gaan. Ik ga ze missen ookal zie ik ze morgen wel weer. "Hey James. Maak anders vanavond even een whatsapp groep aan, over morgen. Hoelaat en dat soort dingen." Ik pak mijn mobiel. Ik kijk mijn instagram. Mijn Facebook. Mijn Twitter en mijn mail. Niks? Oké dan, ook goed.

"Ja, is goed. Doe ik anders nu wel even." "Oh, oh nee wacht. Ik ga mijn profielfoto even veranderen." Ik verandert hem in die van een hele dikke vrouw op een motor. "Ready. " James maakt binnen een minuut de groep aan. Ik typ:

Heey, James, Connor en mensen die ik niet ken.

Connor pakt ook zijn mobiel. Hij begint ook te typen en ook James laat wat van zich horen. (A/N oké, om minder te hoeven typen gebruik ik de 1e letters van de namen ^,^)

C: heeeey Skyyyyy

J: Hallooooo :D

Ik moet lachen. "Jongens, jongens voor je nog iets zegt, kijk naar mijn profielfoto." Zeg ik, giiieerend van het lachen. "Ben wel benieuwd wat ze nu tegen me zeggen." Voeg ik toe. Ook Connor en James beginnen te lachen. Ze kijken elkaar aan. "Ja. Wij ook wel." Zegt James lachend.

_____________________________

◇ heerenveen heeft niet gewonnen vandaag... verloren met 1-3... noujah... toch nog een hoofdstuk :) ☆ ik ben al bij Chapter 13!☆ xx♡

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu