Chapter 37

359 34 1
                                    

* Anderhalve week later, dag van het concert.*

P.o.v. Sky

Connor heeft me meegenomen backstage, zodat ik kon zien hoe ze Carla zouden pakken. Carla zou me niet zien en ik zou op zijn teken het podium op komen. Ik zit te genieten van de stem van Connor. Hij is geweldig op het podium en knipoogt af en toe naar me. Als het tijd is voor Carla stopt de muziek. "Vandaag, on stage met de Vamps, is hier, Carla Nijhuizen!!!" Roept Bradley grinnikend. Mijn nekhaar gaat recht overeind staan als ze opkomt. Ze huilt van blijdschap en ik ga nu al stuk van het lachen. Connor rent heel even naar me toe.

"De jongens hebben gevraagd of we weer samen op 1 gitaar willen spelen en een stukje willen zingen. Durf je dat?" Ik knik enthousiast. Als ik met Connor zing is het alsof er niks anders meer bestaat. En dat vind ik fijn. Wie er ook mee kijkt of luistert. "Oké, voor we gaan zingen, we hebben een nieuw spel, en jij kan de eerste zijn die het gaat proberen. Het heet: guess the taste. Je moet de smaak van pudding raden. Er staat een stopwatch aan en de gene die eind van deze tour bovenaan staat, wint een prijzenpakket. Dus zeg het maar, are you in?" "Ik doe mee." Giegelt ze. Ga weg bij m'n vriendje bitch.

Oké, ze halen de emmer pudding. Ik ga nu al stuk van het lachen. James gooit het over haar heen. "en, weet je het al?" Lacht Brad. "Deze is voor wat je Sky hebt geflikt. Je blijft van m'n meisje, begrepen?" Roept Connor. "Even ter informatie, Sky is het mooiste liefste meisje op aarde, toevallig ook nog mijn vriendinnetje, ze is hier vanavond ook aanwezig. Groot applaus!!" Roept hij dan. Ik kom op en Carla kijkt me walgend aan. Ik schiet in de lach. "Sorry Carla, ik had het je toch al gezegd?" Lach ik. Ze stampt kwaad van het podium.

Brad kijkt me vragend aan. Dit gaat over het duet, ik knik. "Zouden jullie willen weten of dit meisje een beetje kan zingen?" Luid gegil en gelach vanuit het publiek. Het podium zit onder de chocolade pudding. "Oké, nou deze 2 voelen elkaar behoorlijk goed aan, en dat gaan ze bewijzen met een speciaal duet!!" Roept Tris vanachter de drums. Hij speelt niet mee met het nummer.

"Welk nummer moeten we doen?" Roep ik in de microfoon van Brad. Brad loop naar een meisje op de voorste rij en zegt: "a thousand years?" Ik haal mijn schouders op. "waarom niet?" Ik heb dat nummer de laatste dagen vaak gespeeld voor Damen. "Oké! Komt hij!"

Connor doet de snaren, ik de akkoorden. Ik kijk het publiek in en voel hoe Connor dicht tegen me aan gaat staan. Hij legt zijn vrije hand op mijn middel en begint de eerste regel te zingen. Ik heb dit nummer vaker met hem gezongen. we zingen veel.

Heart beats fast

Colors and promises

How to be brave

How can I love when I'm afraid to fall

But watching you stand alone

All of my doubt suddenly goes away somehow

One step closer

I have died every day

Waiting for you

Darlin' don't be afraid

I have loved you for a thousand years

I'll love you for a thousand more

Time stands still

Beauty in all she is

I will be brave

I will not let anything take away

What's standing in front of me

Every breath

Every hour has come to this

One step closer

I have died every day

Waiting for you

Darlin' don't be afraid

I have loved you for a thousand years

I'll love you for a thousand more

All along

I believed

I would find you

Time has brought

Your heart to me

I have loved you for a thousand years

I'll love you for a thousand moooore

One step closer

One step closer

I have died every day

Waiting for you

Darlin' don't be afraid

I have loved you for a thousand years

I'll love you for a thousand moooore

All along

I believed

I would find you

Time has brought

Your heart to me

I have loved you for a thousand years

I'll love you for a thousand more

Het hele duet is het stil geweest. Alsof ze het niet kunnen plaatsen. "Thank youu!!" Ik sta op en wil weer weglopen, maar Connor pakt mijn arm. "Sky, blijf... Alsjeblieft?" Vraagt hij liefjes. "Tuurlijk schat." Ik zie Carla backstage boos naar me kijken. Ik begin te lachen. Om er een schepje bovenop te leggen, geef ik Connor een kusje, op zijn wang. "Oké! Ik wil jullie graag laten horen hoe geweldig Sky liedjes maakt. Ze heeft laatst een heel stuk geschreven voor de elektrische gitaar, Sky, zou je dat stuk voor ons willen spelen?" "Tuurlijk, maar, willen jullie fans dat wel?" Ik kijk lachend het publiek in als ik luid geschreeuw uit de zaal hoor komen. Wauw...

"Oké, ik speel het voor jullie!!" Ik pak de gitaar van James over en speel de gitaarsolo die ik zelf geschreven heb. ik vind het echt een mooi stuk, het is keiharde ac/dc stijl.

Als ik klaar ben geef ik James zijn gitaar terug en zet ik mijn krukken weer naast mijn lichaam. Er word luid gegilt en geklapt. Ik lach en voel Connor's ogen in mijn rug branden. Als lasers. Ik draai me om en zie hoe hij naar me lacht. Hij legt zijn microfoon weg en loopt naar me toe. "Ik hou van je Sky. Je bent mijn meisje..." Hij loopt naar me toe en sluit me in zijn armen.

"Ik houd ook van jou. En ik kom je snel weer opzoeken op tour. Ik beloof het. Zodra het kan." Ik sluit mijn ogen en klem me stevig tegen hem aan. "Anders kom ik naar jou toe hoor." Lacht hij. "Dat is prima schat. Dat maakt me niet uit." Een traan glijd over mijn wang terwijl hij morgen pas weggaat. Het voelt al zo dichtbij...

Luide aaahww's vanuit het publiek en ik smelt vanbinnen. Ik kan me niet inhouden en geef hem een kus. De kus is teder maar toch gewillig. Ik voel hoe zijn tong toestemming vraagt en die geef ik maar al te graag. Tilt me een stukje op en zet me weer neer.

"Ik hou van je, dat weet je toch?" Vraag ik hem onzeker als ik me weer in zijn armen laat vallen. Wij zijn de wereld. De rest is verdwenen. "Tuurlijk weet ik dat. Rustig maar..." ik barst in tranen uit. Morgen vertrekt hij. Hij heeft me vaak verteld over de tour. Hij is heel enthousiast over hun concerten. Het stelt wel gerust dat hij er plezier in heeft. Tuurlijk, maar ik ga hem vreselijk missen. Na de tour zou hij naar huis gaan, in Engeland.

"Stil... Ik blijf niet lang weg. Beloofd." Zegt hij om me te sussen. Maar ik weet dat het niet waar is. Hij is minstens nog 2 maanden op tournee. En ik word er niet vrolijker op. . .
________________

Vroege update, bij 5 votes een nieuwe update! HAHAHA payback Carla...

Gaan we de 5 votes nog halen? Xx

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu