p.o.v. Connor.
Mijn ogen schieten open. Waarom weet ik ook niet. Ik kijk op de wekker. Half 7... Slapen doe ik toch niet meer dus dan mijn bed maar uit. Ik kijk naar mijn kleding. Ik ben gister zo naar onze kamer gegaan en mijn bed in gekropen. Nergens zin in... Ik trek zijn kleren uit en kijk in mijn koffer.
Ik trek een zwarte jeans aan met scheuren op de knieën en een random t-shirt. En nu heb ik honger. Dan kan ik ook meteen mijn telefoon van de lader halen. Gisteren is mijn telefoon uitgevallen toen heb ik hem bij thuiskomst eerst aan de lader gelegd. Ik was kwaad geweest, op alles en iedereen.
De leefruimte is nog leeg. Iedereen slaap nog. Ik pak een pak melk uit de koelkast, trek deze open en neem er een paar slokken uit. Ik pak een schaal cornflakes en eet deze ook op. Ik zet mijn telefoon aan en druk mijn pincode in. een bericht van Sky... Ben benieuwd.
S: Heey Con... Ik wil dat je weet... Ik heb je nooit uitgelachen, ik ben niet boos op je, ik wilde alleen sorry zeggen toen je wegliep. Ik hou van je, en ik hoop jij ook nog van mij... Xx
Mijn ogen schieten vol. Waarom heb ik niet gisteren meteen mijn telefoon aangezet?! Oh ik voel me echt heel slecht... Ik leg mijn telefoon op tafel en staar er even naar. Mijn hoofd rust op mijn handen die op mijn knieën staan. Wat moet ik zeggen? Ik weet het niet... Moet ik langs gaan? Nee... Damen zou vandaag langskomen en ik denk dat ze dan wat tijd alleen willen. Maar wat moet ik zeggen?
Moet ik dan alleen zeggen dat ik ook nog van haar houd, of ook dat het mij ook spijt? Ik weet niet eens waarvoor, dus dat doe ik dan maar niet. Ik zal wel vragen of ik vanavond even langs kan komen. Of eerder. Ik ben alleen bang voor haar reactie als ze leest dat ik ook nog van haar houd. Omdat ik niet antwoordde gisteren zal ze misschien wel boos zijn? Ach, dat is ook iets om je later zorgen over te maken...
C: Ja tuurlijk houd ik ook nog van jou!! Xx
Ik ga snel weer offline, ik wil haar niet online zien komen, ik wil niet zien dat ze aan het typen is. Ik wacht wel gewoon op antwoord. Ik eet de laatste cornflakes op en zet het schaaltje op het aanrecht. Als ik mijn telefoon hoor, ren ik als een malloot naar de bank en kijk of het van Sky is. Nee... twitter...
Ik loop naar de keuken en pak het pak melk weer. Ik trek er nog een paar slokken uit en zet het weer terug als ik mijn telefoon weer hoor. Ik ren naar de bank en deze keer is het wel Sky. Ik twijfel... Lezen? Achja, waarom ook niet?
S: Ik wil graag nog mijn excuses aanbieden, maar over de telefoon vind ik dat zo laf, kom je vandaag nog langs? Damen bijt niet hoor... Dan kan ik et even uitleggen allemaal...
Ik kijk op en denk na. Wanneer zal ik gaan, Vanavond? Ik kijk op mijn horloge, Het is nu kwart voor 7. Het verbaasd me dat James nog niet op is, meestal is hij de eerste en zit hij om 6 uur al in de sportschool.
Niet veel later komt hij zijn kamer uit. Hij ziet er niet uit. Zijn haar zit helemaal door de war en zijn ogen zijn nog half dicht. "Morgen James." Lach ik. "Morgen Con." Zegt hij. Zijn stem kraakt. Dat heeft hij bijna elke ochtend. Duurt hooguit 5 minuten.
Hij pakt ook de melk en cornflakes. "Moeten wij vandaag ook nog iets doen of..." "Neuh.. Niet echt, hoezo?" "Oh, nee gewoon." "oké." Ik pak mijn telefoon en tik glimlachend het volgende berichtje.
C: Zeg jij maar hoe laat ik bij jou kan zijn.
Meteen is ze online en heeft ze het gelezen.
S: Einde van de middag? Ik ga vanmiddag met Damen op pad dus...
C: Is goed, tot vanmiddag babe x
Mooi, daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken. Dan kan ik nu gerust uren lang voor de spiegel gaan staan om mijn haar goed te doen. Ik kan nog leuke dingen doen met de jongens en dan einde van de middag even naar Sky toe. Ik dacht echt even dat de relatie voorbij was.
"Heb je het al opgelost met Sky?" Ik doe net alsof ik van niks weet en zeg gewoon nee. "Wat opgelost?" James kijkt me aan met spleetoogjes. "Die ruzie van gisterenavond? Jezus het kan jou ook allemaal echt niet schelen hé?!" "Nee, dat is nog steeds niet bijgelegd." Ik wacht op zijn reactie. Hij staart me vol walging aan. "What the fuck man! Ik dacht dat je van haar hield!" "Doe ik ook!! Rustig man." "Leg het dan bij! Anders ben je haar kwijt man!" "Rustig man! ze belde dat ze me niet weer wilde zien!"
James kijkt me ongeloofwaardig aan. "Je liegt. Ik heb haar gisterenavond gebeld. Ze vertelde wat er gebeurd is en dat ze zich vreselijk voelt! Je moet niet zo dom doen en gewoon de waarheid vertellen!" "Nou dan toch lekker niet? Ik weet het zelf altijd nog wel beter! Ik ben jou geen bewijs verschuldigd!" James hoeft niet te weten dat ik daar vanmiddag naartoe ga. Brad en Tristan staan geschrokken in de deuropening. "Zoek het uit, ik ben weg hier. Doei hé?" "Connor!" Roept Brad. Ik draai me om. "Wat?" Zeg ik pissed. Ik ben zo boos dat de tranen me in de ogen staan.
"Ga je nu weer wegrennen?" Ik schud mijn hoofd kwaad en gooi de deur achter me dicht. Ik roep nog: "Ga me niet bellen ander kom ik dus niet weer terug! Ik bel jullie wel als ik daar behoefte aan heb!" Ik storm de 5 trappen af en stamp door naar buiten. Ik wil niet eerder dat ik zeg dat het is opgelost dan dat het ook echt zo is." Ik app Sky.
C: Sky, vertel James NIET dat het weer is bijgelegd totdat ik langs ben geweest. Ben kwaad weggelopen en ze zullen je waarschijnlijk zo wel bellen om het te melden. Xx
S: Oké is goed! Tot vanmiddag!! Xx
Ik zucht opgelucht. Ik kijk om me heen. Amsterdam is toch nog redelijk groot. Ah, daar zit een starbucks shop. Misschien ontmoet ik nog wat fans...
Ik loop de Starbucks in en ga aan de bar staan. "Koffie." Ik geef de man z'n geld en neem een slok van mijn Starbucks. Als ik me omdraai schrik ik. Een muur van fans staat om me heen. Damn... "Oh my godd!! Jij bent Connor Ball!!" "Ja, dat klopt." Lach ik. Ik deel handtekeningen uit en maak een selfie met ze. Ze stellen een aantal vragen en ik geef antwoord. Zoals bijvoorbeeld: Is het waar? Heb je echt een vriendin? Fans zijn altijd leuk.
____________________Heey iedereeen! Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de votes en comments die jullie achterlaten. Jullie brengen weer nieuwe informatie in me naar boven en daardoor update ik veel. Dus ga daar vooral mee door als je dit verhaal leuk vind!! Ik verwacht in deze fanfictie nog veel hoofdstukken, maar dat hangt colledig van jullie af. Lovejullieeee xx :*
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanficSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...