P.o.v. Connor.
Ik heb ook moeite mijn tranen binnen te houden. Ze huilt en ik voel me vreselijk. Tour is leuk, maar niet op deze manier. Als Sky huilt breek ik. Het nummer wat we zongen heb ik met James gecoverd. Een heel mooi nummer en vooral leuk om met Sky te zingen. Dan krijg ik de gevoelens die bij het nummer horen...
Ik neem haar mee naar de rand van het podium en ga daar met haar zitten. Allemaal fans die meteen foto's gaan maken. Ze verstopt haar hoofd in mijn shirt. Brad kijkt meelevend naar ons en besluit het uit te leggen. "Guys! Ehh... We zullen even uitleggen wat hier nou precies aan de hand is. Morgen gaan we met de hele band verder met de tour. Sky gaat niet mee, ze weet nog steeds niet wanneer ze op bezoek gaat komen en nu ze een relatie hebben... is dat een beetje lastig voor ze..."
Ik slik de brok in mijn keel voor zo goed mogelijk weg maar hij komt telkens weer omhoog. Ik vouw mijn armen om haar heen en geef haar een kusje op haar kruin. Maar als ik de grote groep fans in kijk, voel ik toch een hoop blijdschap opkomen. Ik houd van onze fans. Ze maken ons allemaal vrolijk.
Ze droogt haar tranen en gaat recht zitten. "Gaat het weer een beetje lieverd?" Vraag ik. Ze knikt. "Bedankt." Fluisterd ze bijna onhoorbaar. Ik gebaar James mijn gitaar te geven. Ik wil een stukje van dat nummer van Shawn Mendes voor haar zingen. Never be alone. James word vanaf backstage geseint. Hij loopt naar Joe en haalt daar een kleine microfoon vandaan. Ik lach en doe hem op, zodat de fans me kunnen horen. Joe heeft al door dat ik haar dus echt niet alleen ga laten...
Haar krukken liggen achter ons. Ik schuif ze een stukje naar achteren en doe het microfoontje goed zodat ik zonder vast te houden goed te horen ben. Dan pak ik mijn gitaar aan en begin ik te spelen. Ze kijkt me met grote ogen aan.
*een uur later. Na het concert.*
P.o.v. Sky
"Jullie waren geweldig. Ik meen het jongens, jullie hebben talent!" Roep ik. ze beginnen te lachen. "Nee, jullie waren goed!" Roept James. Kijkend naar mij en Connor. "Dat valt reuze mee hoor..." zeg ik verlegen. Connor draait zich om en pakt een flesje water. Als hij terug komt grijpt hij me om mijn middel.
"Heey baby. Luister naar ze, ze geven ons een compliment. Nooit afslaan." Hij legt zijn kin op mijn schouder en geeft me een kus op mijn wang. Ik begin te lachen. "Aapje." Grinnik ik. "Oe oe ah ah." Fluister hij. Ik schiet in de lach. "Mooiste aapje op de planeet." Hij grinnikt. "Van planet of the apes?" Zegt hij dan. Ik knik. "Ik houd van je Aap." Hij lacht en opent zijn flesje. Hij drinkt er gulzig uit en met een paar minuten is het flesje leeg. "Aso." Grinnik ik zachtjes.
"Schat ik kleed me even om. Dan breng ik je naar huis, oké?" Ik knik. Ik ga zitten en wacht tot de jongens klaar zijn. De bank in de kleedkamer van de jongens zit echt lekker. Ik pak mijn telefoon. Lot heeft me een sms gestuurd.
L: heey Sky. Ben je vannacht thuis? Ik heb ruzie met mijn vader en ik houd het hier echt niet langer uit. Xx
S: heey Lot. Tuurlijk, kan zijn dat Connor er ook is maar dat is vast geen probleem. Hullie kunnen het toch wel redelijk met elkaar vinden. Damen is er ook. Ik wacht nog even op Connor en dan rijden we naar huis. Ik vraag wel of we je op kunnen pikken. Xx
L: thanks x
James komt de kleedkamer weer binnen. Ik woon hier niet ver vandaan, dus ik en Connor zijn van mijn huis naar de achterdeur gelopen. Het was gezellig. James komt naast me zitten. "Tevreden?" "Goe bedoel je?" Hij begint te lachen. "Of je tevreden bent over dat hele Carla gebeuren. En gosh wat is zij een kreng." "Weet ik. Nu is ze te plek gezet. Maar nu is de vraag nog voor hoelang..." "We zijn er hé. Bellen als ze weer begint." "Doe ik. Nog 3 weken op krukken. Maar James?" "Ja?" Hij pakt de bak Haribo en neemt er een snoepje uit.
"Het provinciaal kampioenschap is verplaatst en ik kan nu niet meedoen. Dus misschien dat ik eerder nog bij jullie op bezoek kom. Maar zwijg tegenover Connor. Het is een verrassing." "Maar Sky, je verheugde je toch op dat kampioenschap?" "Dat klopt. Maar als ik niet mee kan doen, dan hoef ik er ook niet heen... Dat maakt me alleen depressief en dat kan ik er nu niet bij hebben..." "Nee. Dat snap ik. Ik zeg niks." Hij glimlacht oprecht. "Hebben jullie wel een beetje zin om verder te gaan met de tour?" "Ja, tuurlijk. Daar hebben we altijd zin in. Ik zou alleen wel willen dat we jouw mee konden stelen..." "ik kom met een week of 3 bij jullie aankloppen. Ik beloof het." Ik geef James een knuffel. "En ik zal opnemen als je belt." Lach ik. "Goedzo."
Connor komt de kleedkamer binnen en steelt de bak Haribo van James. "Heey! Die zat ik te eten!" "Zeg je goed, zat." Lacht Connor. "Connor, wat ben je weer aardig." Grinnik ik. "Schatje, lopen we zo weer of rijden we met de jongens mee?" "Hoezo? Ik loop wel. Rijd jij maar met de jongens mee naar het hotel." Hij kijkt me verbaasd aan. "Tuurlijk niet. Als jij loopt loop ik ook." "Maar ik ga ook nog even langs Lot. Lot heeft ruzie met haar vader en slaapt vannacht bij mij thuis in de logeerkamer. Jij kunt ook blijven slapen?" Hij glimlacht en kijkt me recht in mijn ogen.
"Ik blijf graag slapen Sky..." zegt hij dan. Ik ben verdronken in zijn ogen. Dat gaat nog vaak gebeuren.... "ik sms papa dat je vannacht bij ons slaapt." Zeg ik als ik de uitweg gevonden heb. Zijn prachtige ogen. Ik pak mijn telefoon en sms papa. Daarna sms ik ook Lot Nog een keer.
S: Lotje, Connor blijft ook slapen. We komen je zo lopende ophalen. Xx
"Dus, jullie rijden niet mee?" "Nee. Jij, Tris en Brad kunnen zo gewoon met z'n drieën naar het hotel rijden. Ik breng Connor morgen wel naar het vliegveld en dan zien we jullie daar." "Is goed." Brad en Tristan komen gierend van het lachen de kleedkamer binnen. "Maar dan gaan wij. Ik zie jullie morgen weer." Ik geef James een knuffel, dan Tristan en dan ook Bradley.
______________Hallohallo! Ik heb besloten vandaag in ieder geval 2 hoofdstukken te uploaden en mocht 1 van deze hoofdstukken de 5 votes halen, komt er een 3e. 2e hoofdstuk online rond 19.00! Xx
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanfictionSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...