Chapter 44

329 31 3
                                    

p.o.v. Connor

Ik loop net een vraagvuur van fans uit voor een korte break. Ik werd gek van vragen over Sky. Als ik daar nog 5 minuten langer had moeten zitten had ik het niet droog gehouden. Ik mis Sky en al die vragen maken het er niet beter op. Ik neem een slok water en loop naar de jongens toe. 

Als ik 5 minuten later het podium weer op loop en op mijn plaats ga zitten, heb ik al geen zin meer. Ik wil naar het hotel en de hele dag een potje janken. Daar ben ik in ieder geval wel toe in staat. "Oké, allemaal, luister even. Er mag nog 1 vraag gesteld worden aan Connor over zijn relatie, want hij heeft het er moeilijk mee. Dus denk goed na over deze vraag." Hoor ik Tristan. Ik kijk hem aan en mijn lippen vormen geluidloos: dankje mate.

Tristan zet een glimlach op. Ik kijk het publiek in en zie dat ze ook echt keihard aan het graven zijn door de vragen die ze willen stellen. Er is 1 meisje die vastbesloten haar hand omhoog heeft gehouden. Alsof ze zeker weet dat ze een goede vraag heeft. Dit meisje geeft me een onderbuikgevoel. Dat is bij mij nooit goed. Ik heb een vaag vermoeden dat dit een keiharde vraag gaat worden. 

Ik krijg kippenvel als ik besluit haar aan te wijzen en haar naar voren laat komen. Ik wil haar de vraag horen stellen als ze hier voor me staat. Ze loopt met een van de security ploeg naar voren. Ik schraap mijn keel en bereid me voor op wat komen gaat. Wat bezielde me toen ik haar aanwees? Misscien is dat gevoel wel alleen omdat ze, op haar ogen en figuur na, best een beetje op Sky lijkt. Zelfde haarkleur, zelfde kapsel, zelfde aandoenlijke lach. Alleen is ze wat steviger en kleiner dan Sky is. Ze komt achter ons staan en ik sta op. Ik loop naar haar toe en ga naast haar staan. "Wat is je vraag?"

Ze stamelt, dit had ze niet verwacht. "Is there something bad happened in her life that stands in the way of your relationship ?" Ik slik... Sky heeft me vorige week verteld dat ze begon te huilen bij het nummer: daydream away, omdat haar favoriete neef Jason was overleden en dat hij dat nummer vaak met haar zong. Niet dat het onze relatie gigantisch in de weg staat, ze praat er liever niet over en heeft het al een plekje gegeven. Ze heeft het nummer nog vaak met me gezongen.

Ik denk verder na. "no." Zeg ik hoofdschuddend. "Not really." " So you can give a picture of your relationship? " "We laugh a lot, have fun and enjoy each other when we see each other , we love each other." "Ahw... That's cute." "Thank you. Are there any other things that make you wonder?" Ze denkt na. "Do you already know when she is comming down?" "Yes, actually I do. Within' 3 weeks." "I'm glad you finally found the girl who makes you happy. Just ignore the ones who hate on you or her because you have a girlfriend. I love you so much Connor, please be happy." Met ogen vol tranen en een glimlach van oor tot oor, geef ik haar een knuffel. "I think you just made yourself my favourite fan. I love you to." Ik voel haar lichaam schokken. Ze was behoorlijk zenuwachtig. Maar ze zal er zeker geen spijt van hebben.

"Thanks for the amazing questions. What is your twitter and instagram name? I will go follow you if you want me to." De zaal is gek genoeg doodstil. "My instagram is..." ik haal ondertussen mijn telefoon tevoorschijn en zoek haar op. "... @ helloStaciahere." Ik druk op volgen en pak twitter voor. "Twitter is @ VampetteStacia." "Thankyou! You made my day I love you soo soo much!" Ik grinnik. "Love you to." Ze geeft me nog een knuffel en ze word weer begeleid naar haar plek. Nu heeft iedereen hun hand omhoog. Dit willen ze allemaal wel denk ik.

*in het hotel een uurtje later.*

Ik pak mijn telefoon. "Vanavond maar een pizzaatje eten?" Vraagt James. Ik knik. "Ik bel Sky zo even,  om te vragen hoe het ging bij de arts en met haar knie enzo." "Ah jah,  ze moest weer naar het ziekenhuis. Ik hoop goor je dat het goed gaat man." Zegt Tristan. Ik knik en loop de slaapkamer in waar ik en James slapen.

Ik bel Sky. Als ze opneemt hoor ik Lot en Sterre op de achtergrond lachen. "Heey schat. Hoe ging het in het ziekenhuis?" "Ik ga snel vorruit en de arts heeft gezegd dat ik volgende week terug moet komen en dat hij dan gaat kijken of ik sneller zonder krukken kan. Maar ik heb het Dennis verteld en hij heeft me voor alsnog verboden om mee te doen aan provinciaal kampioenschap. Dus dan zou ik eerder kunnen komen."

"Waarom mag je niet meedoen?" "Omdat hij extra voorzichtig wil doen. En van papa mag ik blijven tot de tour afgerond is." Mijn hart slaat een paar slagen over. "Bedank hem daar maar voor namens mij." "Doe ik. Sterre stil eens!" Ik schiet in de lach. "Sorry. Ik ehh... ben onderweg naar het zwembad, met Lot en Sterre." "Jij gaat toch niet zwemmen hé?" Vraag ik meteen bezorgd. "Neenee. We gaan in de schuur elkaar instrumenten leren bespelen." "Oké. Dat is goed." Grinnik ik. "Was de meet en greet leuk?" "Ja, alleen heel veel vragen over jou. Ik werd gek." Ik hoor haar zachtjes giegelen.

"Sky, ik bel je vanavond nog wel even. Ik moet nog even snel langs Joe om wat op te halen en een pizzaatje pakken met de jongens." "Is goed lieverd. Tot vanavond. LOT NIET AAN!" ik schiet in de lach. "Tot vanavond schatje." "Love youuu kissess." "Love you toooo kisses back darling." Ik hang op en zucht. Ze heeft plezier. Gelukkig.

Op naar Joe. Ik pak  mijn jas en loop naar de deur. "Jongens ik klop even bij Joe aan want hij heeft wat fanmail! Ben zo terug!" "Yooo!" Ik doe de deur dicht en stap in de auto onderweg naar Joe.

___________________________

HEUY! Leuk? Het einde is in zicht! Dit was zegmaar een soort uitprobeersel om te kijken hoe jullie mijn schrijfstijl vinden. Als jullie verbetering willen zien, ik kan over kritiek zolang het positief benadert word :) En geen zorgen, er komen in ieder geval nog een aantal hoofdstukken van dit verhaall :D Xxx

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu