Chapter 41

390 28 9
                                    

P.o.v. Connor.

Ik ben gisteren in slaap gevallen vlak nadat Sky sliep. We waren allebei moe. Sky slaapt nog en ik kleed me vast om. Ik kijk op de klok. 8 uur. Half 12 vertrekt het vliegtuig. Ik kijk om me heen. Ik kan mijn spijker jack niet vinden. Een zwart spijker jack. Ah, in de badkamer?

Ja. In de badkamer. Als ik me omdraai en de slaapkamer weer in loop, word ik besprongen van achteren. Ik schrik me kapot en val op handen en knieën. Ik hoor Sky giegelen en schiet in de lach. "Sneaky bastard." Lach ik. Ze gaat van me af en geeft me een hand. Ze trekt me omhoog en geeft me een kusje.

"Hoe zit het met het weer? Kan ik een shortie aan?" Vraagt ze. "Ja, het is 28°C." "Oeh lekker weertje." Ik knik lachend als ze huppelend de inloopkast ingaat en heen 5 minuten later weer naar buiten komt. Ze draagt een lila shortie en een naveltruitje met bloemen. Ze trekt me mee naar de badkamer en we doen ons haar en poetsen onze tanden.

Sky poetst eerst haar tanden. "Sky. Doe jij mij haar weer?" Vraag ik zo lief mogelijk. "Tuurlijk schatje. Wat wil je dat ik doe met je haar?" "Iets leuks." Grinnik ik. "Oké." Ze denkt na terwijl ze haar mond spoelt en vervolgens een borstel door mijn haar haalt. Ze pakt de gel en tovert opnieuw een geweldig kapsel.

"Jij zou mijn styliste moeten zijn." Grinnik ik. "Met alle liefde. Maar die zal Joe meer dan genoeg hebben denk ik. Of niet?" "Ja. Iets te veel en iets te arrogant." Lach ik. "Ahw... arme jij..."

P. O. V. Sky.

"Misschien moet je dat van de rest ook maar een keertje stylen." Zegt hij met een brede lach. Ik pak de borstel en borstel mijn haar. Ik leg het over mijn schouders en loop naar de inloopkast. Ik pak een hoedje en zet het op. Een zwarte. Dan doe ik de kast weer dicht en loop ik naar Connor die net mijn gitaar oppakt. De bordeaux rode.

Hij laat zijn vingers over de snaren glijden. "Speel er op. Nog 1 keertje? Voor mij?" Hij lacht en pakt de gitaar op. "Speel alsjeblieft een van je eigen nummers? Ik weet dat je die hebt. Ik heb research gedaan." Grinnik ik. Hij knikt lachend. "Zal ik er eentje over jou zingen?" Lacht hij. "Jahh.."

Hij zet in en begint te zingen. Zijn prachtige stem....

She is the girl over your dreams.

She is the girl of everyones dreams.

She is all mine.

Sky Bleu.

More beautiful then a bleu Sky.

Best thing ever happened to me.

I love you

Stay with me

Forever.

Always.

Don't want to lose this beautyfull girl

I'm always here for you sky

Don't ever leave me alone

(A/N dit heb ik zelf bedacht, slaat nergens op maar ben geen songwriter :'D )

"Ahw... Connor dat is zo lief. Ik hou zo veel van je. Wij voor altijd, dat weet je toch?" Hij knikt lachend. "En dan is het nu tijd voor een lekker ontbijtje." Zeg ik lachend.

Beneden zie ik dat Sarah ons al had gehoord en al pannenkoeken had gebakken. Met slagroom en aardbeien. Lekker hoe zij dat altijd klaarmaakt. Pannenkoeken met kaneel, vet lekker!

"Ahh. Dankjewel Saar!" "Geen probleem Sky, ik weet dat dit niet je beste dag is. Dus ik dacht dat je wel wat lekkers kon gebruiken, dan ook meteen maar voor die knappe hunk van je." Ik schiet in de lach. "Gekkie."

Ik eet mijn pannenkoeken op en kijk naar Connor. Hij geniet van zijn ontbijt. "Lekker schat?" "Ja, goede kookkunsten hier in huishouden Bleu." Lacht hij. Ik knik. "Kan je nog wat van leren..." Hij kijkt me beledigd aan. Vorige week heeft hij voor mij echt een heerlijk ontbijt gemaakt. Zelfgemaakte croissants met gesmolten kaas, een pannenkoek met chocolade saus en slagroom, een echte sandwich en overheerlijke verse aardbeitjes. Hij had zelf jus d'orange Geperst en een mooie roze roos in een vaasje gezet. "Nou dankjewel..." "Nee, was echt heerlijk schatje. Je bent een geboren romanticus, dat hoef ik je niet meer te leren." Grinnik ik. Hij schiet in de lach.

"Half 12 stijgt het vliegtuig op, toch?" "Ja." Zegt hij kort. En ik mocht niet depri zijn. Ja nee nu snap ik het helemaal...

"Heb je er geen zin in?" "Jawel... Maar ik blijf liever hier. BIij jou..." "Lief... Ik ben er met 3 weken. en vanavond gaan we skypen, zo lang je maar wilt. " Een kleine glimlach verschijnt. Zo klein dat ik twijfel of het er wel echt een is. "Connor.. Ik zou heel graag nog naar de jongens gaan... Afscheid nemen. Vind je dat oké?" "Tuurlijk, eet je pannenkoek op en dan gaan we." Ik eet de laatste paar happen op en sta dan op. "Damen!! Jij rijd." Ik gooi hem de sleutels van de corvette."Tuurlijk."

Ik stap achterin en Connor gaat naast me zitten. Ik wil niet dat hij weggaat. Ik wil hem niet kwijt. Straks werkt de lange afstandsrelatie niet ofzo. Ik wil Connor niet kwijt. Morgen heb ik weer een afspraak met de arts om te kijken hoe snel mijn knie vooruit gaat. Ik hoop snel genoeg zodat ik nog eerder naar Connor toe kan.

"We zijn er, moet ik mee, moet ik wachten, haal ik je straks van het vliegveld weer op? Wat is de bedoeling?" "Ehh... Ga maar mee. Kun jij James ook nog weer even gedag zeggen." Hij lacht en stapt uit. Hij doet de auto op slot en loopt mee. We lopen naar de hotelkamer van de jongens en ik kruk snel naar binnen op zoek naar James. "JAMES!!" Roep ik als ik hem gevonden heb in zijn kamer. Zijn tas aan het inpakken. Ik spring in zijn armen.

"Jullie zouden toch naar het vliegveld komen?" "Ik wilde nog afscheid nemen. Uitgebreid weet je wel." Hij lacht. "Loveyou Skyy..." fluisterd hij. "Loveyoutoo"

Bradley komt ook de kamer in. "Heey Brad!!" Ik geef hem een dikke knuffel. Ik wil niet loslaten. Ze moeten hier blijven. Alle 4.

Ik hoor Tristan in de andere kamer. Ik schrik op en kijk om me heen. "Ik... ben zo terug." Ik kruk snel naar de woonkamer en ga op Tristan af. Hij begint te lachen en opent zijn armen. "Heey meis. Vanwaar de knuffel?" "Jullie gaan weg en ik wilde eerder komen om uitgebreid afscheid te nemen." "Ag zo."

Ik hou van deze 4 jongens. Stuk voor stuk. Alleen Connor is mijn toekomstige echtgenoot. Dat weet ik zeker. De gedachten brengen altijd een glimlach. Ik ben echt een sukkel...
_______________

Oeps... een latertje vandaag. Gisteren had in al uitgelegd toch? Morgen heb ik maar 3 uurtjes les en heb ik genoeg tijd om een flinke voorraad aan te maken en in de zomervakantie kom er meer verhalen. Ik heb al ideeën over een van Bradley, is dat leuk denken jullie???? Antwoord in de reactiessss xx

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu