P.o.v. Sky.
Moet ik Connor dan misschien toch over Jason vertellen? Ik moet het in ieder geval James vertellen. James heeft het recht dit te weten. Connor ook, dan weet hij in ieder geval waar hij mee te maken heeft en dat ik dit wel vaker opeens heb. Alleen nooit echt tijdens het nummer. Ik ga het eerst aan Connor vertellen. Zou hij van papa vanavond bij mij mogen slapen? Ik ga het straks aan papa vragen. Ik maak een reep Chocolade open en geef Connor een stukje. Hij opent zijn mond. Ik leg er een stukje chocolade in en begin te lachen.
Ik gooi een reep naar James die aan de andere kant op de bank zit. Ik stop zelf ook 2 stukjes chocolade in 1 keer in mond. "Vreetzakje." Lacht Connor. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Grapje toch?" Zegt hij dan. Ik begin ook te lachen. Het is nu bijna half 12. Papa gaat zo op bed, dus moeten wij straks alles afsluiten. Maar dat komt wel goed, Léon blijft ook op dus die helpt wel. Ik kijk naar mijn schoenen. Ik heb ze net een week dus ze zijn (nog) wit. Wat schoenen betreft verschilt de smaak van Connor en mij echt enorm. Gisteren had hij van die hele nette formele schoenen aan en nu zwarte vans. Ik draag ook vans, maar ook ruige schoenen in plaats van formeel en heel netjes. Want... eerlijk gezegd ben ik niet netjes... Ik kan me voorstellen dat de leraren blij zijn dat ze me kwijt zijn.
Ik weet nog steeds niet welke opleiding ik ga doen. Ik twijfel al een tijdje tussen een opleiding fotografie, omdat ik ceel foto's maak van dieren en dat misschien ook wel van mensen wil gaan doen, of eventing, omdat ik echt dol ben op festivals en concerten. Mijn gedachten worden onderbroken door de lach van Connor. Ze lachen allemaal. En waarom? Omdat ik aan het staren was... lekker dan. Aardig hoor. Ik kijk beledigd. Connor trekt me lachend tegen zich aan maar ik geef me niet zomaar gewonnen. Ik blijf beledigd kijken.
Ik trek me voorzichtig uit zijn greep. Ik sla mijn armen over elkaar en doe heel veel moeite mijn lach in te houden. Het lukt me maar net, maar ala Connor me in mijn zij port, houd ik het niet meer. Daar kan ik dus echt niet tegen. Ik schiet in de lach. Ik schiet naar voren en val over Brad heen. Ik kijk hem recht in zijn ogen. "Oeps... Sorry...." zeg ik dan verlegen. Ik klim weer overeind en ga nu weer naast Connor zitten. Ik pak mijn telefoon. Ineens 200 volgers erbij op insta? Waarom? Omdat Connor me volgt? Meelopers. Denk ik grinnikend.
Een sms, van Damen. Ja ik weet het, we smsen veeels te veel. Maar dat is leuk tussen ons, broer en zus die elkaar amper nog zien, dan mag dat.
Heeyheey sissieee!! Ik heb mama gevraagd of ik misschien wat eerder naar Nederland mag, omdat ik ontslagen ben :/ en ik dus tijd over heb. Dus... ik heb met mama afgesproken dat ik overmorgen naar Nederland toe vlieg. Doe je James de groeten van me?? Xx D
"OH MY GOODDD!! Ho... zei ik dat hardop?" "Ja, dat zei je hardop, dus... tell us what is uppp." zegt James vrolijk. "Oké. DAMEN KOMT OVERMORGEN NAAR NEDERLANDD!!!!!" Gil ik. Connor legt zijn hand aan zijn oor. "Sorry poppie..." zeg ik als ik met mijn hand door zijn haar ros. "ik ben heel blij voor je Sky, hoelang was het ook alweer geleden? 2 jaar?" "Ja... zoiets denk ik ja." Lach ik. Ik ga tegen Connor aan zitten en zet mijn voeten op de bank.
Ik heb echt mijn favoriete trainingbroek aan. Onderop elastiek. Zitten zo lekker... Er ligt er hier ook 1 van Damen, die trek ik ook wel eens aan, die zit echt zo warm om je heen, heerlijk. Ook draag ik sweaters van Damen, voor na het douchen 's avonds. Per-fect. Net, als Connor.
P.o.v. Connor.
Als Léon me niet nog eens had aangehouden, was ik nu in, weet ik veel geweest, slapen in een doos en drinken uit de sloot. Ik ben blij dat ik toch terug ben gegaan. Sky is... ja... ehh, Sky. Sky is appart, raar, lief, maar vooral grappig. Ze maakt je wanneer nodig aan het lachen.
Ik zie aan haar dat ze inkakt. Ze is veel stiller en haar vader is net geweest om te zeggen dat hij al naar boven ging en of wij dan af wouden sluiten. Het is half 1. Laat genoeg dus. Slaapt ze misschien al? Ik kijk even heel sneaky. "Jongens, zullen we zo naar bed gaan? Ze slaapt." Fluister ik. De jongens knikken. Moet ik haar wakker maken? Of haar gewoon naar boven tillen. Ik heb geen keuze. Ik kan niet tillen, met dat stomme ding om mijn pols.
"Sky, baby... we gaan naar bed, ga je mee?" Ze kijkt wazig uit haar ogen en komt langzaam overeind. Ze knikt en staat op. Ik ga achter haar staan. Ik pak de legezak marshmallows en een fles Fanta. Ik loop achter haar en leg mijn hand op haar schouder en loop met haar mee naar binnen. De jongens nemen ook allemaal wat naar binnen en de gitaren legt Brad snel terug in de schuur. Dan lopen we met zijn allen naar binnen en ruimen we alles op.
Overig drinken in de koelkast, lege zakje in de prullenbak en het eten in de kast. Dan komt Léon om het hoekje. "Gaat alles goed hier?" Vraagt hij. We knikken. We zijn bijna klaar, ga maar naar boven." Zegt James. Léon kijkt nog eens lachend om zich heen. "hm. Léon. Mag ik je nog even wat vragen?" Hoor ik Sky achter mij zeggen. Léon knikt en neemt haar mee naar de woonkamer. Even later komt ze vrolijk terug en is Léon naar boven.
Tristan draait de achterdeur op slot en Brad had de deur van de schuur al op slot gedaan. "Gaan jullie mee? We hebben een logeerkamer met maar 3 bedden, dus Connor, slaapt bij mij!" Roept Sky vrolijk. Maar... word haat vader dan niet boos? Alsof ze gedachten kan lezen. "Rustig ik heb het gevraagd en Léon houd papa in toom." Lacht ze. Ik begin te grinniken. "Is goed schat." "Ohw jah, morgen is slecht weer voorspelt en je mag kleren van Damen lenen. Die is net zo groot als jij dus het past wel." Ik begin te lachen.
Lief is ze ook. Alles opgeruimd, alle deuren op slot, lopen we naar boven. "Oké. Brad, Tris en James. Jullie slapen... hier." Zegt ze als ze het licht aan drukt. Sky begint te lachen om onze reactie. De meeste logeerkamers waar we geslapen hebben waren zo groot als een wc in een concertgebouw. Dus behoorlijk klein als je je voorstelt dat er ook een bed in staat en een nachtkastje. Deze logeerkamer is gigantisch met zeker 5 meter ruimte tussen elk bed en de kamer is zeker 10 x zo groot als zo'n wc. "Oh wij redden ons wel." Lacht Brad. Teistan en James knikken enthousiast. Groot...
P.o.v. Sky
"Kom Connor. Welterusten jongens!!" Ik draai me om en sluit de kamerdeur. Ik loop naar de kamer van Damen en trek daar een trainingsbroek en t-shirt van hem uit de kast. Die kan Connor morgen wel aan. Ik loop mijn kamer binnen en zie dat Connor al op me wacht. Hij heeft zijn shirt uit gedaan en deze opgevouwen op de stoel gelegd. Hij heeft de gordijnen al dicht gedaan en zit nu op mijn bed. Ik moet lachen. Hij kijkt me aan als een puppy.
Ik trek mijn shirt en trainingsbroek uit. Connor draait zich automatisch om. Hij mag van mij best kijken... Ik trek mijn bh uit en trek mijn pyjama aan. Een soort nachtjurkje. Wit. Papa heeft het logo van the Vamps erop laten drukken. Deze heb ik al, ik denk 3 jaar. Dan spring ik bovenop Connor. Hij verwacht het natuurlijk niet omdat hij de andere kant op kijkt. De muren zijn behoorlijk geluiddicht. Ik begin te lachen. Hij kijkt me geschrokken aan. "Schat, ik dacht dat je viel. Nooit meer doen oké?" "Ahhw... schatje ik doe het niet meer..." Ik kijk Connor in zijn mooie blauwe ogen. Wauw...
"Je ziet er moe uit Con... laten we gaan slapen." Hij knikt lachend en ik klik snel het licht uit. Ik kruip onder de dekens en voel hoe Connor tegen me aan komt liggen. Hij legt zijn linkerarm om mij heen en ik leg mijn hand op de brees. Zoals gisterenavond. "Welterusten engel." Fluisterd hij. "Welterusten god." Hij begint te lachen. "Ik hou van je." Fluisterd hij bijna onhoorbaar. "Love you to..." fluister ik hem toe. Zo vallen we in slaap.
_____________________
oeiii bijna vergeten! morgen spannend hoofdstukje :) Sorryyyy voor de late updatee
:$ xx
JE LEEST
Unexpected love - Connor Ball
FanfictionSky heeft een moeilijke periode achter de rug. Ze is weer redelijk op het goede spoor, totdat.... Ze naar de radio luistert en the vamps langs hoort komen. James was ooit haar best vriend. Ze woonden nooit ver van elkaar weg en konden het goed met e...