Chapter 36

383 31 1
                                    

p.o.v. Sky.

Ik word wakker omdat ik het schuifgordijn van het dakraam weer eens open heb laten staan. Het licht brand in mijn ogen en ik snap niet dat Connor met dit licht wel gewoon kan slapen. Hij heeft zijn arm om me heen en ik lig op zijn borst. Ik pak voorzichtig mijn telefoon, ik probeer zo min mogelijk te bewegen zodat hij niet wakker word. Ik zie dat ik 3 gemiste oproepen heb en een sms van Brad. Tristan heeft me 1 keer geprobeerd te bellen en James 2 keer...

Ik open de sms van Brad en lees het.

B: Dit is een grap, toch?

Meteen ook een sms van James, kom op, ze kunnen toch ook whatsapp gebruiken? Ik gaap en kijk naar Connor. Een kleine glimlach is van zijn gezicht af te lezen. Hij is zo lief als hij slaapt... Ik open de sms.

J: Ben je thuis? Xx Jamesss.

Ik zucht, nee joh, ik zit aan het bed van Connor in het ziekenhuis. Hoe ga ik me hier in hemelsnaam uit redden? Gelukkig is het per sms, dan kan hij niet zien of ik het gelezen heb. Ik kijk om me heen en kijk dan weer uit het dakraam. Het is weer mooi zonnig vandaag. Ik kan nu mooi eerst nog even nadenken over mijn kleding. Een witte shortie met het nirvana topje dat ik gisteren ook aan had. Dan mijn regenboog vans er onder en mijn nieuwe NY Yankees snapback erbij. Dat ging sneller dan ik had gedacht...

Een kwartier is verstreken en Connor slaapt nog steeds. Ik voel zijn warme adem en voel zijn hartslag. Ik geef hem stiekem een kusje op zijn wang. Waar zou hij over dromen?

Ik leg mijn hoofd terug op zijn borst en luister naar zijn hartslag. Ik pruts wat aan de dekens en wacht maar tot hij wakker word. Papa en Damen zijn altijd heel vroeg, dus die zullen wel al beneden zitten.

Na en half uur is hij nog niet wakker en verveel ik me. Ik ga anders liggen en voel meteen hoe Connor's lichaam verstrakt. Ik blijf doodstil liggen en voel hoe Connor zijn arm me dicht tegen hem aan trekt. Is hij wakker of doet hij dit in zijn slaap? Ik weet het niet meer. Ik kijk om, hij slaapt nog... Lieverd...

* half uur later *

Het is inmiddels half 9 en ik wil wel graag opstaan. Ik begrijp dat Connor moe is, maar ik ben klaar wakker en zou graag in ieder geval rechtop gaan zitten...

Ik heb nog 5 minuten gewacht en alsof hij mijn gedachten kan lezen word hij langzaam wakker. Ik wacht tot hij helemaal bij kennis is. Hij komt overeind en rekt zich uit. Dan slaat hij zijn armen om mij heen en geeft me een knuffel. "Goeiemorgen sleeping beauty..." Fluister ik. "Al lang wakker?" Vraagt hij lachend. "Kwart over zeven denk ik." "Hmm had me wakker gemaakt." Fluistert hij. "Ja, maar je sliep zo lief..." Hij lacht en geeft me een kusje.

Hij gaapt nog een keer en pakt zijn telefoon.

p.o.v. Connor.

Ik kijk op mijn telefoon en lees de smsjes en de whatsappjes niet. Geen zin. Ik kijk op de twitter van James. Wat ik daar aantref bevalt me niet helemaal...

James Mcvey:

Connor was hit tonight and is in hospital . We know tomorrow if the property is more , we love you !

Mijn ogen puilen zo'n beetje uit. "Sky... We hebben, grote, grote problemen." "Hoezo?" Vraagt ze verbaasd. Ik geef haar mijn telefoon en haal gestrest mijn handen door mijn haar. Wat hebben we gedaan?! "1 Telefoontje en dit is geregeld Connor, wil je dat ik het doe?" Zegt ze lachend. Alsof ze een plan heeft. "Ja, tuurlijk. Ik vat hem niet helemaal maar zolang we niet nog meer problemen krijgen, vind ik het goed. Ik vertrouw op je." ik geef haar een knipoog en ze belt iemand. Ik kan zien dat het niet James, Brad of Tristan zijn.

Unexpected love - Connor Ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu