4.

438 66 4
                                    

A telefon hangja rántotta ki a gondolataiba zárkózott göndört. Harry ijedten kapta fel fejét és kicsit meg is ugrott a széken, de megkönnyebbülten sóhajtott, mikor rájött, csak a mobilja az. Azonban a szám ismeretlen volt. A göndör homlokráncolva nézte egy ideig a készüléket mielőtt fogadta volna a hívást.

-Harry Styles.

-Hogy van? - szóltak bele a vonal másik végén köszönés nélkül.

-Niall? - kérdezte értetlenül a zöldszemű, és a szemöldökeit is összehúzta. - Miért ismeretlen számon hívsz?

-Nem hívatlak a rendes telefonomon. A rendőrség biztosan lehallgatja. - válaszolta a szőke, mire Harry szemöldöke a homloka közepéig felszaladt. Mi a fenéről hadovál már megint barátja?

-Akkor te most honnan..

-Egy telefonfülkéből. - szakította félbe Ni. A göndör hitetlenkedve felhorkant.

-Niall, ez őrültség!

-Nem az, Harry! A zsaruk bármikor rám törhetik a bejárati ajtót!

-Istenem, Horan, fejezd már ezt be, és ne viselkedj úgy, mintha egy kibaszott akció filmben lennél!

Harry forrt a dühtől. Nem elég, hogy barátja rásózta azt a rohadt szörnyet, mostmár úgy is viselkedik, mintha egy rohadt James Bond-os filmben lenne, vagy egy rendőrös sorozatban, ahol ő az áldozat és egy sorozatgyilkos elől kell menekülnie.

-Ok, hagyjuk, nem ezért hívtalak. - szólalt meg a vonal másik végén az említett, Harry pedig hallotta ahogy kifújja a levegőt. - Hogy van? - tette fel újra két perccel ezelőtti kérdését. Most a göndörön volt a sor, hogy sóhajtson.

-Nem tudom, ez.. - kezdte volna, viszont barátja hamar közbevágott:

-Harold, egy egyszerű kérdést tettem fel, válaszolj már rá rendesen! - mondta kissé ingerülten a szőke, mire a zöldszemű összeszorította állkapcsát. - Adtál neki az éjjel enni? És ma evett már? Iszik rendesen? Nincs rosszul? Nem esett azóta össze vagy nem hányt? Jól aludt az éjszaka?

Harryt kezdte egyre jobban idegesíteni Niall viselkedése és törődése a fenevaddal kapcsolatban, így mielőtt további kérdéseket tett volna fel, most ő szakította félbe a szőkét:

-Adtam neki enni az éjjel és ma reggel is. Az egész kaját megette és ivott is rendesen. Nem esett össze és nem hányt, szóval nem, nincs rosszul. Az éjszaka inkább én nem tudtam olyan jól kipihenni magam, de reggel ő még mélyen aludt mikor kijöttem a szobából. - darálta el, hogy Niallnek ideje se legyen kérdeznie bármit is. Harry a konyhapultnak volt dőlve és ujjai erősen szorították a fa lapját, miközben alsó ajkát harapta fogaival. Zöldjei megállás nélkül a helység bejáratát figyelték, a kés pedig ott volt a háta mögött, ha netalán szüksége lenne rá. Hallotta a szőke megkönnyebbült sóhaját a vonal végén.

-Hála az égnek, hogy legalább eszik rendesen és jól van!

-Aha.. - motyogta unottan a göndör, és a konyhapulton kezdett el dobolni ujjaival.

-Tudom mit gondolsz. - szólalt meg némi csend után Niall, mire Harry gúnyosan elmosolyodott, ami inkább egy grimasszá vált.

-Akkor gondolom azt is tudod, hogy legszívesebben rád dobnám azt a telefonfülkét amiben most vagy! - válaszolta ingerülten.

-Haragszol rám.. - felelte Ni halkan, hangján pedig hallani lehetett, hogy mennyire szarul érzi magát ez miatt. De Harryt ez most nem érdekelte.

Téves Látszat [Larry Stylinson] Where stories live. Discover now