42.

336 49 10
                                    

-Köszönöm, hogy eljöttél. - ölelte meg a göndörhajú a tőle alacsonyabb nőt, aki mosolyogva fonta köré karjait.

-Nincsmit, Harry. Ha nem lesz semmi programom, megpróbálok a következő hétvégén is eljönni.

-Nem muszáj, anya. Fárasztó lehet péntek délután ide, és vasárnap reggel hazautazni. - mondta Harry, elválva tőle. - Azért neked is szükséged van pihenésre.

-Nyugi, nem vagyok annyira öreg, hogy ne bírjam. - forgatott szemet Anne. - Mellesleg Louisnak is jót tesz, ha minél többször találkozunk. Viszont ma meglepett, ugyanis nagyon sokat fejlődött mióta utoljára beszéltem vele.

Harry önkéntelenül elmosolyodott ahogy a kanapén ülő hibrid jelent meg szemei előtt. Louis egyre jobban és helyesebben tud beszélni, amikor pedig hibázik, a göndör kijavítja. Ezzel is segít a hibridnek, ugyanis amaz azonnal megjegyzi, és másodjára már nem követi el ugyanazt a hibát.
Louis nagyon ügyes, ez nem kérdés. Harry pedig hihetetlenül büszke rá.

-Mennem kell. - szólalt meg Anne, ezzel kirántva a göndört gondolataiból.

-Vigyázz magadra! - puszilta arcon édesanyját, aki bólintott, és utoljára még hátrafordult az ajtóból.

-Szia, Louis!

-Szia! - jött a válasz a nappali felől.

Harry még egyszer elbúcsúzva édesanyjától, becsukta mögötte az ajtót és kulcsra zárta azt. A csendben csak az ő sóhajtása visszhangzott, majd kihúzva magát, lassú léptekkel sétált a nappali felé. Louis jobb fülecskéje a hang irányába fordult, miközben ő maga rezzenéstelen arccal, egyenesen a kikapcsolt TV-re meredt. Harrynek muszáj volt elmosolyodnia ezen. Mintha a hibrid azt gondolná, hogy a göndör nem venné észre, hogy hallgatolózik.

-Kapcsold be a TV-t és keress valami jó filmet vagy sorozatot. - szólalt meg Harry, mire a kékszemű végre felé fordította a tekintetét. - Nekem még van egy kis dolgom, de utána én is csatlakozom.

-Ok.

Harry figyelte ahogy Louis a távirányító után nyúl és bekapcsolva a TV-t, váltogatni kezd a csatornák között. Csak utána sétált vissza a konyhába, ahol aztán helyet foglalt a felnyitott laptopja előtt. Még egyszer sóhajtott egyet, és elrendezve a gép bal oldalán heverő teleírt lapokat, egy újabb üres papírt vett maga elé és megnyitotta a hibrides könyvet.

Több, mint egy hét telt el a márciusi hónap kezdete óta, és ezzel együtt a cégnél is kezdtek csillapodni a dolgok. Már nem kellett siessenek a projektekkel, nem volt olyan sok rendelés mostanában, már nem szorította őket a határidő. Ennek köszönhetően már Harry is nyugodtan ki tudott lépni az épület ajtaján délután öt körül és nem kellett "haza vinnie" két projektnél többet. Minden kezdett egy kicsit lecsillapodni körülöttük és a göndör hihetetlenül megkönnyebbült ez miatt. Na persze nem csak ő, hanem mindegyik alkalmazott is.

Harry hetek óta nem nyitotta meg a hibrides könyvet, csak az utóbbi napokban - akkor is csak este - kezdett el foglalkozni vele. Hiába, a sok munka mellett nem volt erre is ideje. De mostmár nem csak a projektek és a folyamatos telefonhívások veszik körbe őt, így nyugodtan le tud ülni kijegyzetelni a saját tempójában minden hibridfajt, ami a könyvben található. Már a hatvanadik oldalnál tart és eddig vagy húsz-huszonöt hibridről készített jegyzeteket, a könyv viszont több, mint száz oldal. Egyhamar nem fog végezni vele, az biztos. Ezért akar minél jobban haladni.
A mai nap azonban kivétel, ugyanis szombat lévén, most nem este, hanem délután kezdett el jegyzetelni, amíg Louis Anne-val volt az emeleten.

Soha nem gondolta volna, hogy ilyen sok faj létezik és hogy egyesek ezek közül veszélyesebbek, míg mások csak ártatlan sérüléseket tudnak okozni. Azt gondolta, hogyha valaki találkozik egy hibriddel, legyen szó bármilyen fajtáról, az az ember biztosan szörnyethal. Nos, tévedett. Ugyanis a hibridek között vannak olyanok, amelyek bár támadnak, a támadásuk nem mindig halálos. Például a szarvashibridek. Ha megharapnak valakit, az az ember nem fog belehalni a harapásba, de ha a hegyes agancsukat használják ellene, könnyen lehet, hogy az a vesztét okozná. Röviden; veszélyes vagy kevésbé veszélyes hibrid csak hibrid, és az összestől kell óvakodni, ugyanis legtöbbjük mégis agresszív és gondolkodás nélkül támadnak az emberekre.

Téves Látszat [Larry Stylinson] Where stories live. Discover now