38.

615 57 12
                                    

-Nem is kell tippelnem, igaz? - szólalt meg miután felvette a telefont.

-Eltaláltad.

A göndör hitetlenkedve rázta meg a fejét, de az ajkai halvány mosolyra húzódtak. A betörés óta most először hívta fel őt Niall. Harry hazudna, ha azt mondaná, nem hiányzott neki legjobb barátját hallania.

-Kihangosítalak. - mondta, és elemelve fülétől a telefont, megnyomta a kijelzőn lévő hangszóró ikont.

-Akkor már beszélhetek? - kérdezte ír barátja, amire Harry egy igennel válaszolt. - Hello, haver! Örülök, hogy újra beszélhetünk! Remélem jól vagy és jól telnek a napjaid. Rendesen étkezel, egészséges vagy, meg a többi, tudod miket szoktam ilyenkor neked mondani.

Harry szótlanul hallgatta ahogy  szőkehajú barátja halkan nevetni kezd a vonal másik végén. Niall hangjában hallani lehetett mennyire izgatott, ugyanis mindig ilyen volt, mikor Louisval tudott beszélni. A szőkeségnek fontos volt Louis, éppen ezért is hívta fel a göndörhajút. Ennyi idő eltelte után muszáj volt megbizonyosodnia arról, hogy a hibrid jól van.

-Nem tudom mikor fogunk találkozni, de megpróbálok minél hamarabb elmenni meglátogatni téged, rendben? Addig is, vigyázz magadra! - mondta Niall, és a férfi tudta, hogy ezekkel a szavakkal búcsúzik el a kékszeműtől. Újra megnyomva a kis ikont, visszaemelte a mobilt a füléhez, miközben a mellette ülő hevesen csapkodott ide-oda farkincájával. Ezt látva a göndör ajkai újra felfele görbültek. - Mi a helyzet?

Harry kicsit feljebb tolta magát, és hátát a mögötte lévő párnának nyomta, hogy kényelmesebben tudjon elhelyezkedni az ágyon.

-Csak a munka. Most is épp egy projekten dolgoztam. - felelte, ami igaz is volt, ugyanis a tabletje most is az ölében pihent.

-Anne? - kérdezte kíváncsian.

-Tegnap ment vissza. - mondta, és a mellkasához szorítva a telefont, oldalra fordította a fejét. - Hozol nekem egy pohár vizet, kérlek? - kérdezte suttogva, mire a mellette ülő bólintott válaszul. Harry megvárta, amíg kimegy az ajtón és becsukja maga után azt, és csak utána emelte újra füléhez a készüléket. - Találtak egyet.

A vonal másik végén néma csend volt néhány másodpercig, mielőtt Niall megszólalt volna. Harry tudta, hogy barátja rájött, miről beszél.

-Halott, igaz?

A göndör hallgatása felért egy válasszal. Harry hallotta ahogy a szőkehajú káromkodik egy sort a vonal másik végén.

-Nem tudok sokat, csak annyit, hogy macska és fiatal volt. - túl fiatal. - Zayn se tudott többet akkor még. Ő hívott fel. - magyarázta. - Talán beszélned kéne vele.

A vonal másik végén felhorkantak, mire Harry megforgatta szemeit. Tényleg nem értette mi bajuk van egymással.

-Louis tud róla? - kérdezte Niall, elterelve a pakisztániról a témát.

-Nem. És olyan tíz másodpercem lehet még mielőtt visszatérne a pohár vízzel, amit kértem tőle. - mondta, ezzel Niall tudtára adva, hogy az említett most nincs mellette. - Nem tudom, hogyha azóta megtudtak még valamit. Ha így lenne, Zayn biztosan szólt volna.

-Vagy talán direkt nem akarja elmondani.. - motyogta az orra alatt Niall, mire most Harryn volt a sor, hogy felhorkanjon.

-Nem értem mi bajod van vele.

-Mindegy, egy halottal úgysem tudunk kezdeni semmit. - felelte a szőkehajú, figyelmen kívül hagyva legjobb barátja szavait. A göndör feladóan sóhajtott.

Téves Látszat [Larry Stylinson] Where stories live. Discover now