8.

1.3K 66 10
                                    

,,Pupilla: kizárólag kerek

Fogak: nagyjából két centi hosszú, hegyes

Fülek: nagyok, végük hegyes

Farok: hosszú, vastag bunda

Szőrzet tapintása: selymes, puha

Szőrzet színe: megegyezik a haj színével"

Harry kávéjába kortyolva nagyított rá a képre, hogy jobban megfigyelhesse a kézzel rajzolt testrészeket. Még csak alig most kezdett pirkadni, de ő nem tudott tovább egyhelyben feküdni az ágyában. Megakarta érteni a lakásában tartózkodó hibridet, ezért már reggel negyed hét előtt a konyhaasztalnál ült, maga előtt a laptopjával és egy erős feketével a kezében. Az előző napon átküldött könyvet sokkal könnyebb volt gépen olvasni, mintsem telefonon, így a göndör hamar belépett az email-jei közé, hogy most, a tegnap kihagyott részeket olvassa el a farkas fajtákról. Azonban több dolog is feltűnt neki, amit egyáltalán nem értett, ugyanis a leírtak közül néhány dolog nem jellemző a kint tartózkodó fenevadra. Vegyük például a farkincáját. Louisnak valóban hosszú az a testrésze, ahogy a könyv és rajz is mutatja, viszont a színe nem egyezik a hajszínével, és ugyanez a helyzet a fülecskéivel is. Az ő fülei nem sötétbarnák, mint ahogy a kócos hajkoronája, hanem korom feketék, a farka pedig sötétszürke. Harry már akkor kiszúrta ezt, mikor először meglátta azokat a testrészeit, hiszen nem volt vak.
Egy másik példa a fogai. Igaz, sokkal hegyesebbek voltak a hibrid szemfogai, mint a göndöré, és kicsit hosszabbak is, de Harry biztos volt a abban, hogy még az egy centi hosszat sem érik el, nemhogy a kettőt. Még egy észrevétel, ami nem jellemző Louisra.
És végül, ezzel egyidőben pedig a legfontosabb, a pupillái. Harry ebben volt száz százalékosan biztos, mivel mindig kirázta a hideg, mikor meglátta a szörny vékony, függőleges, fekete vonalát azokban a kék szemeiben. A könyvben úgy írja, hogy kizárólag kerek lehet a pupillája, de Harrynek inkább egy macskának a szeme jut mindig eszébe róla.

A férfi sóhajtva dörzsölte meg arcát kezével. Lehet, hogy nem jó a könyv? Hogy nem ez a három hibridkönyvek egyike, hanem valaki egy hamisat írt meg és az emberek észre sem vették ezt? Mi van, ha Louis az, aki különbözik a többi farkastól? Vagy lehet, hogy van egy bizonyos kor a hibrideknél, mikor a testük változáson megy keresztül, és lehet ezt a kort Louis még nem érte el? Mi tagadás, elég fiatalnak tűnik...
Ki tudja, talán csak szüksége van pár évre, hogy olyan hosszúak legyenek a fogai, mint ahogy a könyvben írja és a szőrszíne is megváltozzon és olyan barna legyen, mint azok a kócos tincsek a fején. De mi van a szemével?

Harry mindig a hibrid pupilláinál akadt el. A fogakra, a farkincára és a fülecskékre még talált magyarázatot, nade a szemek? Azokkal mi van? Nem lehet, hogy a macskaszem néhány év elteltével kutyaszemmé változik. Sőt, teljesen kizárt!

A farkas fajtákhoz még annyit is hozzáfűzött az író, hogy nagyok és magasak, ami szintén nem vall Louisra. A hibrid elég alacsonynak tűnt mikor Harry a konyhába hívta őt, legalább fél fejjel - ha nem többel - biztosan kisebb nála. Ez pedig még egy olyan dolog volt, ami szöget ütött a zöldszemű fejében és ez miatt kezdtek el az elméjében levő fogaskerekek keményen dolgozni. Mi van, ha tényleg úgy van, amire ő gondol? Hogy Louis nem teljesen farkas, hanem félig, vagy legalább részben macska? Ez megmagyarázná akkor, miért nem olyan hosszúak a szemfogai, miért húzodnak össze úgy a pupillái, és miért olyan kis termete van. Csakhogy Harrynek fogalma sincs arról, ha létezik ilyesmi az ilyen fajta lények között. Hogy egy hibridben két különböző fajra is legyenek egyezések...

Hirtelen halk nyüszítésre figyeltek fel hallószervei. A göndörhajúban megfagyott a vér, és gyorsan felpattant helyéről, hogy a pulton heverő konyhakést magához vehesse. Remegő lábakkal közelített a konyha bejárata felé. Szemei előtt újra megjelent az a kép, ahogy a hibrid négykézláb, csorgó nyállal, vicsorítva hörög felé. Harryt már ennyitől is kirázta a hideg, és torkában levő gombóccal pillantott ki a fal mellől, a látványtól viszont ledermedtek végtagjai.

Téves Látszat [Larry Stylinson] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang