2. bölüm

1K 137 76
                                    

Ben istemek yorum 🥺
Keyifli okumalar 🍻


"Sarı saçlı olan uyandı"

Hepsi biraz acele karışan adımlarını onun kaldığı odaya yöneltti. Kapının önüne San durarak Kimjae'ye birkaç şey söyledi. Yaşlı adam başı ile onayladığında  ikisi içeri girdiler.

Yatakta uzanan genç kapı açılması ile irkilerek doğruldu yattığı yerden. İçeri giren yaşlı adam ve yanındaki genç olanı tanıyıp tanımadığını hatırlamaya çalışıyordu.

Yatağa yaklaşan yabancılar ile gerisin geriye çekildi. "Kimsiniz?"

San sessizce yatak başlığının yanına geçerek duvara yaslandı. Kimjae ise yatağın yanında duran tedaviler sırasında kullandığı tabureye oturdu.

"Sakin ol evlat, ben doktorum. Bizden sana zarar gelmez. Seni yaralı bulduk. Ve yaralarınla ilgilenmek için buraya getirdik. Şimdi sen söyle bakalım sen kimsin, hangi klandansın?"

Genç çocuk tedirgin gözlerle karşısında duran yaşlı adamı ve diğerini süzüp duruyordu.

"Neden güveneyim size?"

"Belki doktor olup yardımcı olmaya çalıştığım için güvenebilirsin?"

"O da mı doktor?" San'ı başı ile işaret ederek sordu genç.

Kimjae San'a kısa bir bakış atıp "O benim yardımcım" dedi.

"O zaman dışarı çıksın. Yalnızca seninle konuşmak istiyorum."

Kimjae nefesini sesli bırakarak "Ben senin gibileri iyi bilirim." dedi. Biraz oyunculuk katıyordu konuşmasına. Bilmiş bir ifade ile devam etti. "Yaşlı bir adamım ben,  kendimi koruyamıyor olabilirim. Ama aptal da değilim senin gibi ajanların, ya da suikastçilerin saldırısına karşı hazırlıksız olmam."

Genç birden nasıl bir yanlış anlaşılmaya sebep olduğunu fark ettiğinde içten içe panikledi. İnadını sürdürmekten vaz geçti. Yoksa sonuçları çok başka şeyler doğurabilirdi belli ki.

"İsmim Wooyoung, Park klanındanım"  San bu durumda Seonghwa ile birkaç temasları olacağını anladı. Ve onun şimdi fazla kızgın, öfkeli ve çekilmez olduğunu da...

En azından çocuğu bir an önce evine gönderip hemen bu işi bitirmeliydi. Klanda çok fazla yapması gereken vardı ve zamanını başka şeylere  harcamak istemiyordu.

Ayrıca Lee kalnının ne kadar ileri gideceğini bilemiyordu. Bu yüzden dışarıdaki tehlike daha da artmadan sapa salim evine ulaştırmalıydı sarışın genci.

Kimjae güven vermek istercesine sohbet eder gibi bir havada sorular soruyordu gence. "Ailen nasıl insanlardı peki, gelip seni buradan alabilirler mi?"

"Ailem Klan liderinin şatosunda temizlikçilik yapıyordu. Ben de onlara yardım ediyordum. Arabamız ya da atımız yok ama Liderimiz yardımcı olacaktır."

San duyduğu şeylere şaşırmıştı. Bir sebepten ötürü bu çocuğun temizlikçi olmasına inanmak geçmiyordu içinden. Oynayıp durduğu parmaklarına takıldı gözleri. Elleri temiz ve parlak duruyordu. Ayrıca oldukça ince ve pürüzsüzlerdi. Temizlik yapıp çalışan bir insanın elleri böyle olmazdı.

San ağırlığını verdiği ayağını değiştirdi. Kimjae mesajı almıştı.

"Öyle mi?" dedi yaşlı doktor. "Bir temizlikçinin işlerini kaldıramayacak kadar hassas ve narin bir vücudun var. Başka bir iş edinsen daha iyi olur."

as an azalea ● woosan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin