14. bölüm

877 93 41
                                    

Keyifli okumalar 🍻

"Atları hazırlamalarını söylemeye iniyorum." dedi Mingi. Alfa başını sallayarak onayladı ve merdivenin diğer yanına doğru yürürken "Wooyoung ve ben de az sonra aşağıda oluruz" dedi. 

Başını ovuşturarak merdivenleri çıkmaya devam etti ve en üs kata ulaştı.  Vakit gece yarısını epey geçmişti ve alfa olarak güçlü bir vücuda sahip de olsa  yorgunluğu her bir ekleminde hissediyordu. 

Wooyoung tüm akşam boyunca uyumayacağını ve yola çıkacana kadar ayakta kalmayı istediğini söylese de dayanamayıp saatler önce odaya gitmişti. 

San kapıyı açıp içeri girdiğinde omegayı yatağın içinde derin bir uykunun kollarında gördü. Onun dolabına yürüyüp her zaman giyindiği tarzı göz önünde tutarak birkaç parça kıyafet aldı ve yatağa doğru yürüdü.  Birkaç kez genç olanı uyandırmaya çalışsa da başarılı olamamıştı. Bunun üzerine önce hızlı bir duş alıp giyindi ve odaya döndü. 

Yorganın üzerine oturarak Wooyoung'u omuzlarından sarstı. 

"Wooyoung" 

"Wooyoung kalkmazsan sensiz yola çıkacağız."

"Çok uykum var San birazcık daha uyusam" diyerek örtüyü daha çok üzerine çekmeye çalıştı sarışın olan. 

San onu ikna edemeyeceğini fark ettiğinde kalkıp tek çırpıda yorganı üzerinden aldı. Wooyoung bunun üstüne mızmızlanarak ve yatakta küçülerek  San'a döndü. 

"Uykucu mızmız" dedi San gördükleri üzerine. Kollarının altından tuttuğu genci rızası olmasa da yatakta oturttu. Omega kapanıp duran gözleri ile savaş vermeye çalışıyor ve kollarını ovalıyordu. 

San uykulu ifadesi ile pofidik sarı bir yumağa benzeyen genci süzdüğünde gülmeden edemedi. Üzerinde civcivli bir pijama vardı ve bu hali ile gerçekten sapsarı ve yumuşak bir yumak gibi görünüyordu. 

Omeganın yanına oturup geceliğinin yakasındaki düğmeden aşağı doğru açmaya başladı. 

Wooyoung, Alfa'nın ne yaptığını anladığında panikle onun bileklerine uzandı. Az önce uykulu duran gözleri şimdi aralanmış ve titreyen bakışlarla  Alfa'yı süzüyordu. 

"Korkma" dedi San. "Üzerini değiştirmen için yardım edeceğim sadece" Sesi yumuşak ve ikna edici çıkıyordu. Wooyoung ellerini yavaşça indirdiğinde düğmeleri açmaya devam etti. 

Kumaş Wooyoun'un omuzlarından kaydığında San bakışlarını hemen önünde duran vücuda değirmemek için uğraşıyordu. Bir kez baksa güzelliğinin esiri olacağını bilerek mümkün oldukça uzak durmaya çalışıyordu. Acele hareketlerle askıdaki gömleği Wooyoungun omuzlarına örttü ve kollarını geçirmesine yardım etti.

 Sarışın olan önünü iliklerken pantolonu da yanına bırakıp "Buna da yardımcı olmamı istemiyorsan elini çabuk tut" dedi. Az önce panikleyen kesinlikle kendisi değildi. 

Wooyoung konuyu değiştirmek için "Üşüyorum" dedi. Bir yandan da utandığını belli etmemeye çalışıyordu. 

San dolabından Wooyoung'a  uymasını umduğu bir kazakla arkasını döndüğünde sarışın genç çoktan üzerini giyinmişti. 

San'ın elindeki kazağı gördüğünde itiraz edecek gibi olsa da Alfa ona müsade etmemişti. Kazağı başından geçirirken "Yolculuk sabaha kadar sürecek ve ben arabada hasta biri istemiyorum" dedi. 

Wooyoung'un neden kazağı giymek istemediği oldukça netti. İstemiyordu çünkü bu ona çok romantik geliyordu. Üzerinde Alfa'nın kokusunu az da olsa taşıyan kıyafeti düzelttiğinde yüzüne dolanan kumaşla geri çekilmeye çalıştı. "Yahh San! Ne yapmaya çalışıyorsun?" 

as an azalea ● woosan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin