24. bölüm

1K 92 175
                                    

8.1K olmuşuz 🤧 8 MAKES 1 TEAM!! Bunun şerefine bölüm atmazsam ölürdüm hüüüğ
Götünüzü yirim sizin 🥺
(っ˘з(˘⌣˘ ) ♡

Keyifli okumalar 🍻

Omega gözlerini açtığında gece lambasının kırmızı ışığı altında yer yer gölgelerin uzadığı odayı gördü. Uykulu gözleri ile etrafı süzdüğünde masanın önünde ayakta duran üstü çıplak Alfa'ya takıldı gözleri. Omuzlarını kaplayan kaslar koyu çizgilerle birbirinden ayrılarak iyice belirginleşmişti. Ara ara tırnak izlerinin de yer ettiği vücudu kısa bir süre detaylıca süzdü. Kısıkça onun adını seslendiğinde sesi ne kadar cılız olursa olsun Alfa Wooyoung'u duymuş ve arkaya bir bakış atarak omegayı kontrol etmişti.

Hafifçe aralanmış gözleri görmesi ile yatağa yürüdü. Yüzlerini aynı hizaya getirmek için tek dizini yere vererek çöktü. Wooyoung'un saçları kabarık ve dağınıktı. Bir kısmı yastığa dağılmışken kimileri alnına dökülmüştü. Gözleri hala uykulu ve kısık bakıyordu. Dudakları gece lambasının açık ışığı altında parıldıyor gibi bir edayla San'ın dikkatini dağıtmaya yemin etmişçesine kıpırdanıp duruyordu.

Elini kaldırıp Omeganın gözlerine doğru uzanan sarı tutamları geriye itti San. "Neden uyandın bakalım?"

Wooyoung uyku sersemi, henüz tam olarak uyanamamış olduğundan soruyu cevaplamadan yalnızca Alfaya bakmaya devam etti. Gözleri karşısında duran yakışıklı suratı izlerken sadece buna odaklanmış durumdaydı, Choi San'ın detaylarını bir bir aklına kazımak... Sanın geriye taranmış saçları ve açık yüzünde geziniyordu bakışları dikkatlice.

"Uyu hadi Wooyoung. Saat henüz çok erken sabah kalkarsın" Bir yandan sarı tutamları hafif hafif okşamaya devam ederken bir yandan da kısık tuttuğu tonu yüzünden kalın çıkan sesi ile mırıldandı.

"Peki sabah burada olacak mısın?"

San Wooyoung'un pürüzlü çıkan sesi ile afalladı. Farkında olmadan yutkunurken vereceği cevabı toparlamaya çalışıyordu zihninde. "Hayır" dedi istemeyerek. Burada olmak Wooyoung'un uyanışını izlemek ve iyi olduğuna emin olmak istiyordu. Zihni ona bunun mümkün olmayacağını tekrar ederken ise mutsuzca başını iki yana salladı. "Hayır. Olmayacağım güzelim ama gelip seni kontrol ettiklerine emin olacağım."

Omega aldığı karşılıktan memnun olmayarak kaşlarını çattı. Alfanın sabah yanında olmasını istemişti. Delicesine seviştikten sonra uyandığında Alfa yanında olmazsa içinde bir boşluk oluşuyor gibiydi. Bunu içgüdüsel bir arzu ile istiyordu.

"Beni kontrol etmelerini değil, burda olmanı istiyorum."

Alfa iç çekerek hafifçe çatılmış kaşlara ve büzülmüş dudaklara baktı. Wooyoung'un bilincinin tamamen açık olmadığının farkındaydı. Uyku sersemi hali oldukça anlaşılır bir şekilde yüzünde okunuyordu. Kurdu hareketlerinde etkili miydi yoksa fazla dürüst mü davranıyordu karar veremiyordu.

"Wooyoung bunu şimdi düşünme ve uyu hadi" Onu ikna etmeye çalışarak yanağını okşadı. Başını yastığa koyduğu için yanağı daha şiş duruyordu. Durup her zaman bu kadar tatlı görünüp görünmediğini merak etti.

Omega sinirli olmaya çalışarak takındığı ifade ile omuzlarını silkti. "İstemiyorum"

San yeniden iç çekerek onun bu kadar uykulu görünürken bile nasıl inatçılık yaptığını anlamaya çalışır gibi başını yana eğdi. Kesinlikle bilinci yerinde değildi ve onu bu hali ile ikna etmek için ne yapması gerektiğini düşünüyordu.

as an azalea ● woosan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin