Yeşil köşk 👇
(bunu da salon için ufak bir referans olarak bırakıyorum)
.
.
.Keyifli okumalarrr 🥂
Hissettiğim huzursuzlukla uyku arasında dönüp duruyordum. Zihnim tamamen uyanmamıştı ve ben neden rahatsız hissettiğimi anlamlandıramıyordum. Gözlerimi hafifçe araladığımda karanlık olmayan odayı süzdüm kısa bir süre. Pencereden gördüğüm kadarıyla hava aydınlanmıştı ancak bulutlar gökyüzünü sardığından güneş doğmuş mu ayırt etmek imkansızdı.
Yatakta tek olduğumu fark etmemle yüzümü buruşturdum. Sabahlara kadar işten ayırmamıştı kafasını muhtemelen. Kimjae duyduğunda kızacaktı yine. San'a ne yapacağını sertçe dile getirebilen tek kişiydi Kimjae. San ne zaman talimatlarının dışına çıksa öfkeleniyordu. Elbette klanın alfasına sesini yükseltmiyordu ya da sınırını aşmıyordu. Kimjae genel olarak kimseye sesini yükseltecek birisi değildi zaten. Ancak San'a çıkışarak biraz da sitemle söylenip durmasını izlerken gülümsemeden edemiyordum.
Kulağıma dolan gürültüler ile gözümü ovarak dirseğimin üzerinde doğruldum. Kapı aniden açıldığında San neredeyse koşarak daldı içeriye. Bu erken saatte neler oluyordu tanrı aşkına?
Yanıma ulaşması ile dizini yatağa bastırarak sıkıca sarıldı. Başımı göğsüne bastırıyordu ve kollarını vücuduma öyle sıkı sarmıştı ki hareket edemiyordum. Şaşırarak hareketlerini çözmeye çalışıyordum, nefes almama dahi müsaade etmeyen tutuşunun içinde birkaç saniye bekledim.
"San?"
Cevap vermeden öylece sarılmaya devam etti. Dışarıdaki gürültü artıyordu. Bariz bir şekilde bir şeyler yolunda değildi. Üstelik San'ın feromonlarından da ne kadar tedirgin olduğunu anlayabiliyordum. Uzun zamandır hiç duymadığım yoğunlukta bir endişe dalga dalga yayılıyordu vücudundan.
Hızla geri çekildiğinde başımı iki yanından tutarak saçlarıma bir öpücük kondurdu. Dolaptan bir kazak alıp geldiği sırada bu kadar acele etme sebebini anlamaya çalışıyordum. Yorganı üzerimden atarak ayaklarımı yere bastığımda, önümde durup yere çöktü. Üzerimdeki geceliği çıkardığında hızla kazağı başımdan geçirdi ve odaya gelirken getirdiği siyah bir yeleği giymem için hazır tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
as an azalea ● woosan
Fanfiction●●○ Choi San ülkedeki karışıklıklar sırasında adamlarının kurtardığı kişiler arasında ruh eşinin olduğundan habersizdi. | woosan / jongsang / seongjoong | | abo / omegaverse / mpreg |