1k hüüü (。>_<。)
Yorumlarınız olmadan ilham
gelmiyormuş diye duydum-
Keyifli okumalar 🍻
"Wooyoung" dedi Hongjoong yataktaki bedeni omzundan sarsarak. "Wooyoung uyan hadi."Sarışın genç gözlerini açtığında neler olduğunu anlamaya çalışarak doğruldu. Odanın karanlık olduğunu fark ettiğinde pencereye döndü. Henüz hava aydınlanmamıştı. "Ne oldu hyung?" dedi uyku mağmuru sesi ile.
"Klana dönüyoruz Wooyoung, kalk hadi üzerini giyin" dedi Hongjoong.
Wooyoung için getirdiği kıyafetleri yatağa bırakıp "Acele et olur mu? " dedi. "Alfa şimdiye hazırlanmıştır aşağıda seni bekliyoruz."
Wooyoung başını sallayıp sıcak yatağından çıktı. Kapıdan çıkmak üzere olan Hongjoong'un çıkardığı gürültü ile oraya döndü.
"Hyung iyi misin, noldu öyle? " dedi aceleyle yanına yürürken.
"İyiyim iyiyim, sendeledim sadece" dedi. Beklemeden kapıdan çıktığında Wooyoung da omuz silkerek yatağın üzerindeki katlı kıyafetlere yürüdü. Kazağını başından sıyırdığında aklına gelen şeyle kumaşı yüzüne yaklaştırıp kokladı.
Az da olsa hala San'ın kokusunu alabiliyordu. Üzerinden çıkarmaya gönlünün razı gelmediği kazağını istemeyerek de olsa yatağın üzerine bıraktı.
Şimdi kendi evine gidecekti. Artık problem çözülmüş sayılırdı. Üzerini giyinip kazağı yeniden eline aldığında yatağa oturdu.
Gitmeyi istemiyordu ki. Birkaç gündür sürekli beyninde bu dolanıyordu.
San omegaya biraz soğuk davranan bir adam olabilirdi ama feromonları adeta uyuşturucu gibiydi. Fena bağımlılık yapıyordu ve Wooyoung çoktan ona bağlanmıştı.
Kazağı örtünün üzerine bırakıp odadan çıktı. Merdivenleri geçip en alt kata indi. Seonghwa ve Yunho bir şeyler üzerinde tartışıyorlardı.
Wooyoung'un adım seslerini duyduklarında bakışlarını salonun köşesindeki merdivenlere çevirdiler.
Seonghwa gülümseyerek "Günaydın, uyandın mı? " dedi.
Wooyoung başını sallayarak onayladı ve abisinin kollarına yürüdü. İkisi sıkıca kucaklaştığında Seonghwa küçüğünün saçlarını okşadı.
Onca kaybın arasında Wooyoung'un kurtulmuş olması bir mucize gibiydi. Ve bu bitmez kaosun arasında bir güç bulmasını sağlıyordu. Her şeye rağmen içindeki ateşi körüklüyor ve kaybettiği kişilerin intikamını almak için ayakta kalmasını sağlıyordu.
Uzanıp Wooyoung'un sarı saçlarını öptü.
"Hadi gidelim" dedi geri çekilirken."Hyung" Wooyoung büyüğünün paltosunu tutarken dudağını ısırdı. Bakışlarını yerden kaldırırken çekiniyordu.
"San, San'a veda etsem olur mu? Yani şey, gerçekten iyi davrandı bana"Seonghwa dudaklarını birbirine bastırdı. "Onlar akşam yola çıktı" dedi. "Çoktan Choi'nin karargahına varmışlardır"
Wooyoung önce şaşırdı erken gideceklerini bilmiyordu. Anladığını belirterek başını salladı ve parmakları arasındaki kumaşı bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
as an azalea ● woosan
Fanfiction●●○ Choi San ülkedeki karışıklıklar sırasında adamlarının kurtardığı kişiler arasında ruh eşinin olduğundan habersizdi. | woosan / jongsang / seongjoong | | abo / omegaverse / mpreg |