Keyifli okumalar 💃
Banyonun kapısı açık bırakıldığından küvete dolan suyun sesi odaya doluyordu. Wooyoung yatak başlığı ile sırtı arasındaki yumuşak yastıklara yaslanmaya devam ederken dolaptan gecelik, iç çamaşırı ve temiz bornoz çıkaran alfayı izliyordu. Kolları hareket ettikçe çıplak sırtındaki kaslar geriliyordu Alfa'nın ve bu Wooyoung için saatlerce izlemeye değecek kadar cezbediciydi.
Elindeki eşyaları yatağın üzerine bırakan San Omega'ya doğru yaklaşarak "Yürüyebilecek misin?" diye sordu. Tek başına olsa başının çaresine bakabilirdi ancak sadece uzanırken bile kalçasında bir sızı hissediyor olduğundan Alfa'nın kaslı kollarında taşınmayı tercih etti. Başını küçük hareketlerle iki yana salladığında San üzerindeki örtüyü kenara çekip çıplaklığını umursamadan sarışın olanı kucağına aldı.
Alfa'nın teninin sıcaklığı normale göre daha fazlaydı ve Wooyoung'un bacaklarının altından ve sırtından destek olan avuçları cehennem gibiydi. Omega klanın alfasının sıcaklığına iyice sokulurken kapıdan geçip banyoya girdiler.
San Omega'yı kucağından indirmeden yere çöküp kucağındaki bedeni dizleri üzerinde tutmaya devam ederken uzanıp suyun sıcaklığını yeniden kontrol etti. Omega'yı dolmak üzere olan üstü köpük kaplı küvetin içine yavaşça bıraktı.
Sıcak su sarışın olanın vücudunu kapladığında rahatlayarak geriye yaslandı. Gergin kasları gevşemeye başladığında bunun dünyanın en iyi hissi olduğunu düşünüyordu.
Alfanın bakışlarının gözlerini açmasa bile üzerinde olduğunu hissediyordu. Bir tepki vermeden ve ağzını açmadan onun yanına yaklaşmasını bekledi.
San rutunun kısa bir süre için dengelendiğini bilse de şimdi sessiz olan kurduna güvenemiyordu. Ahşap tabureyi küvetin yanına çektiğinde küvetin üzerinden uzanıp duş başlığını eline aldı.
Elbette Wooyoung San'ı ikna etmişti. Belki birlikte yıkanmaya değildi ama Alfa'nın ilgisini seviyordu. Bu yüzden kendisini yıkamasını kabul etmesi ile de yetinebilirdi.
Bir süre Alfanın saçlarını ıslatıp köpüklemesine ve durulamasına sessizce izin verdi. Belki San'ı kandırmak için biraz naz yapmış olabilirdi ama delicesine yorgun olduğu da bir gerçekti. Bu yüzden kapalı gözleri ile Alfa'nın saç diplerine masaj yapışının ve sarı tutamlarını özenle temizleyişinin tadını çıkardı. Bu süre boyunca kendisini toparlamıştı ve ağrısı azaldığı için daha iyi hissediyordu.
Saçlarını son kez durulayıp geriye yatıran alfa ile gözlerini araladı. Üzerinde sadece eşofman altı olan Alfa'nın kolları ıslanmıştı. Hala sarışın olanın saçlarında gezinen parmakları işini iyi yaptığına emin olmaya çalışıyordu.
Wooyoung sessizce çok yakınında duran yakışıklı suratı incelemeye devam ederken gözleri öpmeyi o çok sevdiği dudaklara takılıp duruyordu. San yaptığı işten memnun olarak geriye çekildiğinde Wooyoung'un yoğun bakışları ile karşılaştı. İrkilerek gözlerini tatlı kahveliklerden kaçırdığında boğazını temizledi ve banyo lifine uzandı. Omega normal zamanlarda bile aklını çok çabuk bulandırıyorken rutunda ondan etkilenmesinin ne kadar hızlı gerçekleşebileceğine dair bir fikri yoktu bile.
Kurdu bir süre onu idare edecek kadarını aldığı için sessizdi ve mantıklı San buradaydı. Omega'ya oldukça sert davrandığını biliyordu bu yüzden bugün için başka bir şey yaşanmadığına emin olması gerekiyordu. Ancak Wooyoung'un bakışları bile San'ı yeniden tehlikeli sulara çekebilecek nitelikteydi.
Küvetin yüzeyi tamamen köpüklerle kaplıydı. Sarışın olanın bedeni suyun içinde gizlenmeyi başarabiliyor olsa da açıkta kalan omuzları ve zarif boynu bile oldukça hoş bir manzaraydı. Üstelik sakince durup Sanın dokunuşlarını kabul etmesi hatta yataktayken onu yıkaması için öpücüklerini haince kullanarak Alfayı köşeye sıkıştırmış olması bile düşündükçe Sanın zihninde garip bir etkiye sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
as an azalea ● woosan
Fanfiction●●○ Choi San ülkedeki karışıklıklar sırasında adamlarının kurtardığı kişiler arasında ruh eşinin olduğundan habersizdi. | woosan / jongsang / seongjoong | | abo / omegaverse / mpreg |