Medya: Kerim Soykan
★ başlamadan önce şuraya bir❤️ bırakalım.
★Yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin
~~~~~
Genç kadın kış balkonunda oturmuş ağır ağır kahvesini yudumluyordu.
Yaşadığı o kasvetli günlerin üstünden haftalar geçmiş bir nebze daha bedeni rahatlamıştı.
Bırakmıştı artık geçmişi...
Düşünmeyecek, yoluna devam edecekti.Hayatımıza kendimiz yön veririz, ama
bazen hesaplarımız istediğimiz gibi olmaz.Biz bitti deriz, artık burdan dönüşü olmaz, buraya kadar deriz ama, heran başımıza nelerin geleceğini hesabını yapamayız
Bazen yürüdüğümüz yolda, aklımızın yerine kalbimizin istekleri daha cazip gelir.
Hicran artık mantığını değil kalbini dinleyecekti. Yorulmuştu artık.
Çok yorulmuştu. Genç yaşında
yaşadıkları ona çok ağır gelmişti.Düşüncelerin içinde kahvesini yudumlarken
Odayı dolduran melodi sesi ile, elindeki kahvesini sehpa ya bırakıp içeri girdi.
Koltukta ki telefonunda en iyi dostunun aradığını gördü. Yeşil ikonu kaydırıp yanıtladı.*"Bitanem"
-" Hicran?"
*"söyle tatlım"
-"nasıl geçti bugün bensiz" demesiyle gözlerini devirdi. Bu kızın kendini övmesi yokmu diye geçirdi içinden.
*"yokluğun beni hasta etti" dedi ona takılarak.
-"Yapma ya" yalandan üzülmüş gibi yaparak
-"Kız ozaman ben sana bir heykelimi yapayım her daim onu yanında taşır, hiç hasta olmazsın" dedi eğlenir bir tavırla bu kızın mantığı da bukadar dı iste diye söylendi .*"İstemez kalsın" dedi Hicran onu sinir etmeyi seviyordu.
-"Neyse gel çay içelim kurabiyede yaptım"
*"Yok canım yatacam çok yorgunum." o son olay yüzünden Sema bir saniye bile arkadaşını yalnız bırakmıyordu. Gerekirse nerdeyse arkadaşını cebinde taşıyacaktı.
-"Peki tamam sabah görüşürüz." Diyerek kapattı. Çok zorlamak istemiyordu. Sonuçta sabah birlikte işe gidiyorlardı
Hicran da görüşürüz diyerek karşılıklı Telefonu kapattılar.
Kış balkonuna geri gelen kadın soğumuş kahvesini alıp balkonun ışığını kapatarak çıktı ordan.
Bardağı sudan geçirip makina ya koydu
Genç kadın düzeni ve temizliği çok severdi evde oldugu zamanlar çoğunlukla temizlik yapar mutfakta vakit geçirirdi.Mutfaktan çıkıp odasına giderek üzerindeki kıyafetleri çıkartıp pijamalarını giyerek elektrikli battaniye ile ısıttıgı yatağına girdi
Kenardaki fişi pirizden çıkartıp, ışığı da kapatıp, içinden umarım kabuslarım geri gelmez diyerek dua edip kendini huzurlu uykunun kollarına bıraktı.
~~~~~~~
Genç adam odanın kapısına gelerek, kapıyı bir kere tıklattı
İçerden "Gel" diye işittiği tok sesle kapıyı açıp içeri girdi.Yavaş adımlarla, ona sırtı dönük, iri gövdesiyle, koca pencerenin önünde, karışsında üstüne ölüm çökmüş şehri izliyordu.
"Abi istediğini getirdim sen hskliymıyşsın" diyerek dalıp gitmiş adamın kendini fark etmesini sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİCRAN
No Ficción~~~~ "Siz kimsiniz de böyle bir soru soruyorsunuz?Sizi ilgilendirmez." Hicran, Kerim'in sözlerindense bakışlarına takılmıştı. Yiyecekmiş gibi dudaklarına bakması sinirlerini fazlasıyla bozmuştu. Adam açık açık niyetini belli ediyordu. Ve belliki ki...