Ari agak panas mase 2, aku sedang nenyak tidodi dalam bilik, kemudian aku terderngar bunyibising dari arah dapur maklumlah bilik akupaling belakang skali. lantas aku bingkasbangun menjeguk apa yang bunyi bisingtersebut. Ternyata ibu sedang masak sesuatuyang baunya memang semerbak kat dapur 2.Aku kembali baring ke katilku. lebih kurangdalam setengah jam keadaan mula sunyi. fikirkuibuku mungkin sedang bersiap-siap untuk kerumah kakakku yang berada di bandar yanglain. Aku lantas bangun dan menjengukmasakan yg dimasakkan oleh ibuku sebentar td.ternyata lauk masakan kegemaranku terhidangdi atas meja makan. aku menutup kembalitudung saji yang ku buka sebentar td lalumenuju ke ruangan tamu.
Selang beberapa minit, aku dikejutkan dengansatu suara garau dari arah pintu masuk. Laluaku meninjau keluar, ternampaklah seoranglelaki berbaju kolar warna peach dengan kacamata Raybannya. Lalu menyapa " Ayah ada?,Lantak ku menjawab " Ayah pg keluar bandar ".Pakcik tu kenalkan dirinya Uncle Nan, Akumempelawa uncle nan masuk ke dalamrumahku. Dia mengiakan saja kerana keadaandiluar begitu panas dan mungkin meletihkandirinya menyebabkan die menerima pelawaanaku.
'Pak cik duduk sebentar saya buatkan air'kataku ringkas, Pakcik itu mengangguk tandasetuju. Aku membuatkan secawan necafe aisdari paket 3-1 yang terdapat di dalam almaridapur. kami berbual-bual kosong sambilmenunggu masa berlalu. Kemudian Uncle Nanmeminta kepadaku untuk menumpang mandikerana cuaca begitu panas dan terik. Akumembawanya ke dalam bilik tetamu, Uncle nanmemngekori ku rapat. Aku menoleh kebelakang,lalu memandang ke raut wajahnya, uncle nannampak tersengeh dan melemparkansenyuman kepadaku. Aku senyum tawarkembali kepadanya.
mandi. Aku mula membelek-belek ke dalamalmari untuk mencari tuala untuk diberikankepadan Uncle Nan, sedang aku membelekbelek di dalam almari, Uncle Nan membuka bajuyang dipakainya. lalu adiknya terlanggarpunggungg aku. aku terperanjat lalu menoleh kearah Uncle Nan, "Uncle Nan, minta maaf sebabtak sengaja" aku mengangguk tanda pahambahawa tindakkannya memang takdisengajakan. Aku menghulurkan tualakepadanya dan dia mengambil sambilmemegang tanganku. Uncle Nan melemparkankembali senyumannya. Ternyata Uncle Nannampak lebih macho dengan usianya yanglewat 30an, Susuk badannya yang sasamembuktikan bahawa die memang kerap kegym.
Uncle Nan lalu membuka seluarnya danmenampakkan boxer ketatnya didepanku. akumelemparkan senyuman kepadanya sambilmataku tidak lekang memandang kepada alatsulitnya. Uncle Nan sengaja berlengenglenggeng dengan seluar boxernya lalu duduk disebuah kerusi terletak di sisi katil. akumembukakan kipas lalu meminta keluarkehadapan. sebelum aku ingin melangkahkeluar melalui pintu disebelah Uncle Nan , UncleNan menghalangku sambil mengangkatkan kakikanannya sambil terkangkang." Kau teman laUncle, uncle bosan duk sorang-sorang dalamnie. Aku melangkah ke arah katil disebelahnyasambil duduk. lalu kami borak-borak kosong.
kangkangannya, mataku tidak lekangmemandang alat sulitnya. yang aku perasan,dari ketika ke ketika semakin membesar danmenegang. Uncle Nan kemudiannya sengajamemainkan alat sulitnya dengan tangan kirinya,dan tangan kanannya sibuk memainkanteteknya. ini membuatkan aku x senang dudukdengan aksinya. Pelbagai topik yang kamibualkan, ianya langsung tak masuk ke dalambenakku, ternyata mataku sudah dipaku ke arahalat sulit Uncle Nan. dari bab sukan, politiksemasa sehinggalah bab sex, Uncle Nan rancakbercerita. Aku mula terangsang dan alat sulitaku mula menampakkan eraksinya.
Batangku kemudian semakin terjaga darisistem kawalan, tak dapat lagi aku mengawalapabila si adik sudah terjaga. aku berasa tidakselesa kerana batangku sedang mengeras dicelah kelengkangku. lalu aku betulkankedudukan batangku yang salah pakir dicelahkelengkangku. Ternyata perbuatanku sebentartadi diperhatikan oleh Uncle Nan. Tiba-tibapintu bilik itu dikuak dan tertutup dengansendirinya. aku semakin gelisah dan takmenduka pekara apakah yang akan berlakuseterusnya.
Dalam sekelip mata, Uncle Nan sudahmenanggalkan segala pakaiannya dihadapanku.Aku terdiam bisu tanpa mataku hanya tertumpuoleh ciptaan yang sungguh hebat di hadapanku.Aku mula memuji-muji susuk Uncle Nan yangkemas dan padu. Tp ternyata Uncle Nan sudahmasak dengan permainanku. Die mulamemancing aku ."Kalau nak rase badan pakciksilakan lah, buat apa nak malu, kite kan samasama lelaki.Aku tersipu malu, tetapi di dalam benak kutelah memanggil-manggil untuk menyentuhbadannya.
Seraya aku terus memaling pandanganku kearah lain, Uncle Nan tersenyum sinis, diaseolah-olah sedang mengorak cara untukmemancingku. Aku lantas mengapai tuala dibahagian bawah almari lantas ku beri kepadaUncle Nan.Die menghulurkan tanganya yangsasa itu, sambil mengapai tanganku. Aku ditarikkearah badannya, lantas Uncle Nan terusmemelukku. "Pak Cik tau kau apa kau nak" bisikUncle Nan keteliga ku. Aku cuba meronta, tetapikuderat Uncle Nan mengatasi kekuatanku,Dengan tidak semena-mena, badan kami terusrebah ke katil empuk di belakang Uncle Nan.Aku tertiarap di atas badannya yang agak sasa.
sesekali die meciumku dimulut. Aku terkesimadan mula lemas dengan permainan Uncle Nan.Ternyata Uncle Nan mula mendominasipermainan, aku di bawa kesebelah dankemudian Uncle Nan mula mengambil posisiDominan. Kakiku di kunci oleh pinggang UncleNan, tanganku di gari oleh tangan sasanya, akudigomol, dijal, dan dicumbui satu badan. Akuteresak-esak kegelian dalam kesedapan.Batang Uncle Nan mula menunjukkan taringnyadan membesar, begitu juga dengan 'adikku' dankami sering berlaga-laga. Uncle Nan mulamelayari badanku dengan lidahnya yang rakus.Air mazi Uncle Nan mula bergenang dibatangnya. Ternyata Uncle Nan memangsungguh berpengalaman dalam acara ini
Sesudah dia mengomoliku, aku diarah untukmengisap batangnya yang agak besar. Tidakdapat ku gambarkan bagaimana perasaanapabila aku dapat peluang ini, aku memulakanisapan pertama dengan berhati-hati tetapiapabila Uncle Nan mula mengerang kesedapanaku mempercepatkan permainanku. Tiba-tibakepalaku diangkat dan aku dikucupinya sepuaspuasnya. "Uncle dah tak tahan, boleh tak unclenak rasa kamu?' bisiknya. Aku lantas anggukpelahan tanda aku rela. Aku kemudiannya diterbalikkan dan disuruh menonggengkepadanya. Kini batang Uncle Nan mulamencecah bibir jubuku. Aku mengetap bibirtanda agak kesakitan disitu dek kerana saizbatang Uncle Nan. Uncle Nan bijak memainkanperanan, pelahan-lahan koneknya mencucuksambil mulutnya sibuk mencium belakangku.
Dengan masukan yang pertama yang agakperit, Uncle Nan menenangkan keadaanseketika, aku kini dalam fasa menyelesakan diri.Kemudian batannya ditarik keluar pelahanlahan, dan hentakan seterusnya sudah mulamenampakkan irama yang agak pantas.Kcuk...kcuk...kcuk... permainan Uncle Nansemakin pantas, kesakitanku kini menjadikesedapan. Memang pandai orang tua niememain peranan. Aku kemudiannyaditeletangkan ke depan, kini kami bersua muka, ⇦ Uncle Nan mula menciumku dan sambil
ini Uncle Nan memainkan acaranya denganpantas, setiap dayungannya amat padu dankeras. Aku mengerang kesedapan dengandayungannya. Selang beberapa minit, UnlceNan mula menunjukkan bibit-bibit ke acarakemuncak. Permainannya menjadi lagi laju danpadu. Jubuku disodok tampa ada belas kasihan,katanya dia mahu acara itu ditamatkan.Batangku dilancapkan oleh Uncle Nan, makakeluarlah air putihku membasahi badankudengan banyaknya. Uncle Nan memandangkudengan senyuman nakalnya sambil berkata 'Itsmy turn Sayang'. Dus-dus-dus, berduyunduyun sperma Uncle Nan memenuhi jubuku.Uncle Nan mengerang kesedapan tanda acarakemuncak hampir selesai. Setelah air putihUncle Nan habis dikeluarkan, kami bergomolkembali, dan acara hampir tamat apabila akumeminta izin untuk ke tandas.
Setelah hampir 2 jam, Uncle Nan berada dirumahku, ayahku telah pulang dan aku segerake bilik dengan bebekalkan no telefon UncleNan.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.