Daniel dan Is merupakan sahabat baik sejakdari sekolah tadika lagi. Sehinggakan merekasama-sama satu sekolah, satu kelas, danduduk bersebelahan. Ibarat adik kembar,segala-gala yang mereka lakukan semuanyamesti bersama-sama, susah hendakdirenggangkan biarpun sebentar.Daniel merupakan anak tunggal dalamkeluarganya, setiap hari dia akan menghabiskanmasanya di rumah Is samada untukmenyiapkan kerja rumah ataupun untukberbual-bual sesama mereka. Petang itu,setelah selesai mengulangkaji pelajaran untukpeperiksaan pertengahan tahun yang akan berehat sebentar sambil Is melayari internet.Masing-masing leka membaca artikel yangterpapar di skrin komputer berkenaan dengankes-kes rogol yang berlaku sekarang."Banyak betul bebudak kite kene rogol skarangni kan Is?"ujar Daniel yang baru sahajamenamatkan ayat terakhir artikel itu."Emmm....memang banyak. Aku bukan nakcakap ape, kalau dah tak tahan tu, kawin ajela.Kan senang...""Agaknye tak laku kot..... Asyik kene reject aje,tu yang diorang geram."Mereka berdua ketawa berdekah-dekah.Kemudian Is membaca pula komen pada artikelyang telah dihantar oleh pembaca yang lain. Diatertarik pada komen "BudakLaki79" yang barusahaja terpapar di bawah artikel itu:-'Apelah diorang ni, kalau dah tak tahan nafsutu....jangan rogol anak orang. Balik rumahkorang, masuk dalam bilik, lepas tu melancap lapuas-puas. Tak kacau orang pun.....'
Is tersenyum sambil dia menunjukkan komen itukepada Daniel."Melancap tu ape, Is?"soal Daniel.Soalan itu membuatkan Is terdiam seketika. Diasendiri tidak pasti perbuatan melancap itu yangsebenarnya memandangkan dia tidak pernahditunjukkan oleh sesiapa."Emi pernah cerita kat aku, melancap ni bilekonek kite dah tegak, kite gosok-gosok dengantangan sampai terpancut air mani"terang Is."Ko pernah buat ke?"soal Daniel lagi.Is mengelengkan kepalanya. Dia cumamendengar cerita tentang melancap ini dariperbualan rakan-rakan sekelas mereka yanglain. Selebih itu, terpulang pada imaginasinyasendiri untuk membayangkan bagaimanamelancap itu."Sedap ke Is? Melancap..."
Aku tak tau la Dan...aku mane pernah buat.Diorang cakap sedap"ujar Is pula menjawabsoalan Daniel itu.Daniel kelihatan berfikir seketika, dia betulbetul ingin tahu cara melancap dan merasaiapa yang diberitahu oleh Is. "Nanti kite buat nak...?"Daniel bersuara kembali. "Esok petang, kat rumah aku. Parents akutakde."Is mengangguk tanda bersetuju dengancadangan Daniel itu. Dia juga tidak sabar-sabaruntuk melancap dengan Daniel.Petang itu, Is datang ke rumah Daniel sepertiyang mereka rancang semalam.Memandangkan hari itu tiada apa yang bolehdibuatnya di rumah, Is tiba lebih awal. KelihatanDaniel sedang menunggunya di serambirumahnya, mukanya tersenyum lebar apabilamelihat Is."Ok tak? Aku dah tak sabar-sabar nak buat ni."
Mendengar kata-kata Daniel itu, Ismengangguk kerana dia juga sudah tidak sabarseperti sahabatnya itu. Sejak dari tadifikirannya asyik melayang mengkhayalkanberbagai-bagai keadaan apabila dia melancapnanti, apatah lagi dia melancap bersama-samaDaniel.Sejurus itu, Daniel mengajaknya masuk kedalam rumah. Dia mengekori Daniel terus kebilik, di katil Daniel sudah tersedia losyen untuktujuan lancapan mereka nanti."Aku dah sediakan sume benda, pastu tadi akuade bace jugak sikit pasal teknik melancap nikat internet. Best jugak aku rase....."ujar Daniel.Daniel menghidupkan komputernya, diamenunjukkan kepada Is terlebih dahulu apayang didapatinya dari internet seperti yang diaberitahu tadi. Laman yang dibuka oleh Daniel ituadalah blog MalayBoy4ever, dia kemudiannyamengklik di bahagian "Teknik MenikmatiLancapan". Dengan tekun, Is membaca satudemi satu artikel yang terpapar di situ.
"Huih....best ni. Kau rase macamane?"kataDaniel lagi sambil jarinya menunjukkan padaskrin komputernya."Yang mane Dan? Kita buat satu-satudulu...."balas Is pula."Jom......."ajak Daniel.Jarinya dengan cepat membuka tetingkap barudi skrin komputernya. Beberapa gambar lelakiyang sedang memuaskan nafsu mereka denganmelancap terpapar satu demi satu. Terbuntang mata Is apabila melihat gambar-gambar itu, lelaki-lelaki itu dalam kesedapan."Cepatla Is....."tegur Daniel yang kini sedangmenanggalkan baju dan seluarnya.Sambil berbogel, Daniel berbaring di ataskatilnya. Is tidak mahu ketinggalan, dia jugamenelanjangkan dirinya dan terus berada disebelah Daniel. Dia leka memerhatikan konekDaniel yang sudah menegang bak batang kayu,tegak dan keras sahaja. Urat-urat jelaskelihatan meliputi di bahagian batang konekDaniel, kemerah-merahan sahaja warnanya.
"Besarnye konek ko...Is.."puji Daniel, tangannyamenjalar ke arah konek Is dan mengusapnyaperlahan.Lantas Is tersentak kegelian dari sentuhanDaniel. Itulah kali pertama koneknya dipegangoleh orang lain. Dengan penuh minat, Danielmemegang dan menggesel-geselkan jarinya disekeliling butoh Is. Matanya terpejam melayaninikmat geselan tangan Daniel, kakinya terasapanas sahaja."Emmmmmpphhh..............eeemmmmmpphhhh...........eeeemmphhhh........."Dalam pada itu, Daniel menarik tangan Is untukmemegang koneknya pula. Is menggenggamkonek Daniel dengan seluruh tangan. Terasakehangatan konek Daniel apabila diamengusap-usapnya dengan perlahan."Emmmppphhhhhh.......ooowwwhhhhhhhhhhhh.............""Aaaaahhhhhhhhhhhhhh....................uuummmmppphhhhhhhhhhh......"Mereka mendesah kesedapan bersama-sama,sentuhan demi sentuhan yang diberikan olehDaniel kepada koneknya terlalumerangsangnya. Daniel juga sedang menikmatikeenakan yang dirasainya, nafasnya turun naikmelayani usapan Is."Owwwwhhh..................eeeeemmmppphhhhhhhhh...eeeemmmppphhhhh.....""Ummmmppphhhhhhhhh..........uummmpphhh..........uuuuummppphhhh...."Daniel melepaskan seketika konek Is, diamengambil losyen yang diletakkannya di tepikatil. Agak banyak juga cecair losyen itu dilumurkan di tangannya kemudian dia mengikut sahaja perbuatan Daniel. Setelah itu,dia memegang konek Daniel kembali, Danielpula leka dengan konek Is. Gerakan turun naiktangannya meluruti konek Daniel dimudahkandengan cecair losyen itu. Nikmat lancapanmereka baru sahaja bermula."Eemmmmm....aaahhhh....aaahhhhhh...aaaaaaaaaahhhhhhhhh.....aaaaaahhhhhhhhhh""Errrhhhhhhhh...aaarrrhhhhhhhhh....aaaaaaarrrhhhhhhh...aaarrrhhhhhhhhhhh...."
Selaju yang boleh, Is melancapkan konek Danielyang sudah merah padam jadinya, eranganDaniel membuatkan dia bertambah rakusmelurutkan tangannya pada konek Daniel.Sementara itu, kesedapan yang dirasainya darilancapan Daniel juga bertambah-tambahnikmat. Ibarat seperti dalam pertandingan, diadan Daniel berlumba-lumba kelajuanmelancapkan konek masing-masing."Aaaaahhhhhhhhh.......aaaahhhhhhhhhh..........aaaahhhhhhhhhhh...........aaaaaaaahhhhhhhhhh....""Uuuuhhhhhhhh.....eeerhhhhhh.........eeerrhhhhhhhhhhhh.....aaaahhhhhhhhhhhh......
Masing-masing leka melayan kenikmatan nafsuserakah sendiri, suara desahan merekakedengaran dengan kuat sekali di dalam bilikitu. Is sudah merasakan seperti dia hendakterkencing ketika itu, seakan-akan ada sesuatutidak sabar-sabar keluar dari koneknya.Kesedapan yang dirasainya itu membuatkan diamerintih dan menjerit."Owwwwhhhhhhhhh..........Daannn....aku rasemacam.....nak keluar..ni..""Eeeeemmmmmmmm....eeeemmmmmmmmm............."Daniel tidak menjawab sahutannya, mungkinterlalu enak dilambung nafsunya. Apatah lagi,lancapan Is menjadi begitu keras membuatkantubuh Daniel tersentak-sentak kesedapanmengikuti ritma lurutannya pada konek Daniel."Errrgggghhhhhhhh..........oooooowwwwwwwhhhhhhhhh............."Dia merasakan yang dia tidak mampu lagi, koneknya seakan hendak meletup sahaja ketika sudah tiba saatnya dia melepaskannya keluar."Jooommm.....Is.....kite pancut....."ujar Danieldalam nada kegersangan.Kali ini mereka berdua menggunakan seluruhtenaga untuk lancapan muktamad itu. Demimencapai nikmat yang mereka kejar dan kecapibersama-sama."Owwwwwhhh..........ooowwwhhhhhhhhh........ooowwwwhhhh....ooooOOOOOOOWWWWWHHHHH""Ooooaaahhhhh......aaaaahhhhhhhhh...aaaahhhhhhhhhhh.........aaaAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH"Berdas-das banyaknya air likat putihdipancutkan dari konek masing-masing.Berbusa-busa air nikmat itu membasahi tubuhmereka, panas-panas suam sahaja apabilamengenai kulit. Nikmat yang dicapai oleh Is danDaniel memang tidak dapat dibayangkan, kalipertama pancutan keramat itu dihasilkan darilancapan mereka bersama.
Desahan dan jeritan mereka berakhir, Isberpelukan dengan Daniel melayan lagikesedapan pancutan air likatnya."Owwwhhh.....sedap betul Is....."bisik Danielperlahan."Betul la...patutla bebudak ni sukemelancap....."balas Is.Agak lama juga Is berdakapan dengan Daniel,kepenatan badannya mula terasa namun diaamat puas. Tanpa mempedulikan sisa air maniyang masih lagi melekat di tubuhnya, Is terusmengeratkan lagi pelukannya."Lepas ni kite sambung lagi...Is. Nak tak?tanyaDaniel."Ok jugak tu......nak buat macamane pulak?"soalIs pula.Daniel tersengih tanpa menjawab apa-apa. Diamencium pipi Is dengan manja. Baginya, merekaperlu rehat dahulu kerana selepas ini merekaakan melancap lagi bahkan lebih dari itu.Banyak yang dipelajarinya tadi, bukan sahajamelancap. Cuma dengan Is sahaja dia akanmempraktikkan apa yang dia telah tahu.Mereka hanyut sebentar dalam mimpi selepasitu, tenaga perlu dikumpulkan untuk aksi yang Seterusnya. Dua sahabat itu terus berpelukan hubungan mereka akan pergi ke satu tahap lagi.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.