RUMAH SEWA 3

1.2K 16 0
                                    

Sudah sebulan aku tinggal di rumah sewa akuni. Sejak tinggal di sini, aku semakin kerapmelancap dek boyfriend aku yang tinggalberjauhan daripada aku. Jadi aku lebih sukamelancap untuk melampiaskan nafsu batinjantan aku. Lagipun aku belum lagi menemuikenalan baru di bandar ini. Petang itu aku balikkerumah lebih awal daripada biasa. Di luarrumah kelihatan kereta azlan parkingmenandakan dia awal balik ke rumah. Akumembuka pintu rumah seperti biasa. Namunalangkah terkejutnya aku apabila aku terlihatazlan sedang telanjang bulat dengan tualadiletak di tepinya. Azlan duduk di sofa sambilmembuka kedua kakinya dengan luas.Badannya disandarkan ke sofa, manakala mukaazlan menghadap batangnya dengan tangankanannya menggenggam batang zakarnyaperlahan-lahan. Satu pemandangan indahkelihatan, aku tergamam dan terdiri kaku tidakbergerak. Jantungku berdegup kencang danpengaliran darahku menjadi laju dan terusmengepam batang pelir aku untuk kembangdan menegang dalam seluarku. Azlan terkejutmelihat aku berdiri dihadapannya. Untukmengelakkan azlan menjadi malu akutersenyum dan tidak berkata-kata walausepatah kata dan bergerak masuk ke dalambilikku. Manakala azlan pula meneruskanlancapannya tak segan dan terus memejammata menikmati elusan lembut jari-jarinyadisekitar kepala zakarnya. Aku yang berada didalam bilik menjadi tidak keruan setelahmenyaksikan azlan melancap tadi. Akuberbaring dan mula mengelus-elus seluruhbadanku. Semua pakaian aku sudahditanggalkan. Aku nekad untuk melancap lagipada petang ini walaupun pagi tadi sebelumpergi kerja aku sudah melancap. Aku berbaring

sunyi dan senyap di rumah itu amat merangsanaku untuk mengerang halus sambil melancap.Dalam keheningan sunyi rumah itu tiba-tibasatu suara keras memecah keheningan petang.Suara itu datangnya dari ruangtamu adalahsuara azlan mengerang. Sah azlan sudahterpancut dan suara jantannya menunjukkanazlan baru sahaja selesai mengeluarkan benihpekat jantan miliknya. Aku terkejut mendengarsuara azlan keghairahan. Batang zakara kuyang sudah tegang dari tadi juga nampaknyasemakin tegang dan padat. Tidak semenamena aku pun terpancut. Satu das pancutanmani menembak udara dan jatuh semula kedada dan mencapai muka ku. Aku kepuasan danberasa lega dek pancutan itu.Aku bangun dan mencapai tuala untukmembasuh sisa air mani aku di bilik mandi dekatdapur. Aku membuka pintu dan kelihatan azlanterbaring kaku di atas sofa. Kasihan azlanmungkin dia kepenatan tu pasal terlena. Tualahanya digumpal dan diletak diatas batangzakarnya sekadar menutup sahaja. Akubergerak terus ke bilik air dan membersihkandiri. Selesai sahaja berpakaian aku keluar keruangtamu dan kelihatan azlan masih lagiterlena baring di atas sofa. Aku mencapairemote dan menghidupkan tv untuk menontonberita. Tidak lama kemudian nizam sampai kerumah pulang dari kerja. Nizam terus duduk disofa ruang tamu rumah sewa kami itu sambilmenonton tv. Nizam bertanyakan aku sama adasudah makan ke belum. Aku mejawab belumkejap lah lepas tengok berita kita makan nantikejutkan azlan katanya. Aku mengiyakan sambilmemerhatikan azlan yang terbaring separuhbogel, hanya batang zakarnya saja yangditutup. Aku memerhatikan bahawa batangzakar azlan mulai menegang lagi dan tegakberdiri keluar dari celah-celah tuala yangdiletak diatas batangnya. Akibatnya satu lagipemandangan indah kelihatan apabila batangzakar azlan keluar dan menjulurkan kepalanyaseperti ular tedung yang menongkat langit.Indah sekali, aku tersenyum melihatnya begitujuga dengan nizam sambil menggelengkepalanya. Nizam menghampiri azlan dan mengejutkan azlan agar melindungi batang tualanya. Azlan terkejut lalu membuka matadan dengan selambanya mengatakan biarlahkan kita sesama lelaki, apa yang nak dimalukankatanya. Wah hebatnya jawapan azlan. Akutidak menyangka azlan akan mengungkapkankata-kata begitu, memang dia jantan sangat,menggambarkan betapa bangganya azlandengan asset nya sebatang zakar yangsempurna dan menarik bagiku. Aku jadi semakinpenasaran melihat azlan yang santai denganbatang zakarnya, membiarkan kawanserumahnya menyaksikan batang zakarnyayang besar dan tegak. Kami meneruskanmenonton berita jam 8malam, sambil dadakuberdebar-debar menyaksikan batang zakarazlan yang tegak berdiri. Manakala nizam pulatidak menghiraukan, apa yang ku lihat dia hanyamenumpukan perhatian pada berita tv. Beritapada malam itu amat membosankan katanizam, menyebabkan nizam masuk semula kebiliknya meninggalkan aku sendirian menonton,manakala nizam masih terlentang tidur.

Aku menyandar pada kerusi sofa membetulkanduduk ku, tanpa aku sedari, kakiku terpijak padasatu cecair. Aku membongkok melihat tapakkakiku dan ku dapati ada sedikit cairan di lantaiberdekatan dengan tempat aku duduk, juga dikerusi sebelah tempat tidur nizam. Akumenyentuh cairan jernih itu, dan menghidunya.Alamak! Air mani!. Aku terkejut dan fikiran akuterus menerpa kepada nizam. Pasti tadi diamelancap zakarnya dan tidak menyedari akanpancutannya jauh meleset ke lantai ruang tamu.Sekarang aku yang jadi mangsa terpijak sisa airmani nizam, sedangkan dia masih tidur dibuaimimpi basah kerana batang zakarnya masihlagi tegak menjulang langit. Aku berjalanterjengket-jengket menuju ke dapur untukmembasuh kakiku yang terpijak air mani nizam.Huhu! Aku tak tahu adakah ini untung terpijakair mani orang ataupun kerugian. Tapi bagikusuatu pengalaman yang jarang sekali dihadapioleh orang dalam serumah.

-END-

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now