Aku adalah seorang guard di sebuah institusi dibatu pahat, umurku baru mencecah 20 tahundan tidak bernasib baik dalam pelajaran akuterpaksa bekerja sebagai seorang pengawalatau nama lainnya seorang Pak Guard. Padasuatu malam yang hening, dalam pukul 12 tghmalam, aku telah start motosikal aku untuk guard. Selesai blok pentadbiran, aku melintas dibahagian kantin, dan ternyata tiada apa-apaperkara yang mencurigakan pada pandanganaku. Lalu aku menuju balik ke post pengawalaku. Masa menunjukkan lebih kurang pukul12.25 pagi. Keadaan betul-betul sejuk keranacuaca sedang berubah untuk hujan. Akumengenakan Jaket tebal aku untukmemanaskan badanku ini. Kemudian hujan telahmencurah membasahi bumi.
Pada malam ini aku terpaksa bertugassendirian kerana rakan tugasku tidak dapatbekerja pada malam itu kerana anaknya sakitteruk. Jadi terpaksa lah aku bekerjabersendirian. Malam itu hujan mulai turundengan renyai dan makin lebat. Disebabkankeadaan tidak mengizinkan aku untuk pergimemantau keadaan sekeliling, maka akumengambil keputusan untuk melihat koleksisimpanan video blue dalam hp ku. Bukan videostraight sahaja aku layan, tetapi aku layan jugavideo lelaki bermain dengan lelaki. Tangan akusedang galak meraba batang konek aku sambilaku berbaring di atas katil dalam post pengawaltersebut. Batangku semakin mengeras dalamcelana dalamku, aku tidak menghiraukankeadaan di luar kerana keadaan masih lagihujan dan pada masa itu hujan agak lebat danaku membuka volume suara video ku kepadayang paling maksimum.
Sedang tanganku sedang meraba bonjolan didalam seluarku, kemudian aku ternampak satulembaga di luar pintu post pengawal. Memangtabiat aku, kalo ada benda-benda yang aku takdi undang maka aku akan buat-buat tak layandan tak tahu. Lama juga lembaga tersebutberada di hadapan pintu. Aku mula musykil dantiba-tiba lembaga itu bersuara. Aku terkejutmendengar suara itu terus mataku memandangsusuk lembaga hitam tersebut. Ternyatatanggapan aku bahawa lembaga hitam ituadalah mahluk halus adalah meleset. Lembagaitu adalah kepunyaan seorang manusia.
" Abang boleh saya tumpang tandas tak?" soal ⇦ lelaki tersebut. Aku segera bingkas Mukaku memang sedikit pucat kerana aku tidakmenyangka ada manusia akan datang ketempat post pengawal pada waktu hujan-hujanbegini. Aku memerhatikan lelaki tersebut,ternyata dia sedang kebasahan dan sedangmembawa helmetnya di tangan kanannya,Lelaki berbaju t-shirt hijau dan berjaket warnacream tersebut hanya tercegat memandangku."Boleh ada kat belakang tu". Balasku agaklambat. Die segera ke tandas yang terdapat dibahagian belakang post pengawal tersebut.
Selesai die melepaskan hajat, die memandangaku yang sedang duduk di kerusi postpengawal. " kau dari mana nak kemana dalamhujan-hujan nie" soalku. Die memeberitahu kubahawa die mahu kebandar bertemu kawankawannya, tetapi sesampai di hadapan tempataku bertugas, maka hujan mulai turun denganrenyai. Die berhasrat menunnggu hujanberhenti dengan berteduh di hentian bas yangberada kira-kira 20meter dari tempat postpengawal aku. Kemudian, die tak tahan nakbuang hajat, maka die lihat kearah postpengawal aku langsung die bergegas ke sana.Die berada di hadapan post pengawal agaklama dan memerhatikan apa yang aku lakukan.Die perasan aku sedang bermain dengan konekku sambil memerhatikan video blue.
Aku menjadi tak tentu hala bila die kata dieNampak apa yang berlaku depan matanya. Akumenanyakan nama lantas dibalas dengan namaMail. Mail ini pelajar jurusan Engineering disalah sebuah Universiti de batu pahat. Kamiberborak-borak kosong menunggu hujanberhenti. Kemudian Mail menanyakan videoapa yang aku tonton dan membuatkan akuterangsang. Die bertegas mahu melihat videoyang aku tonton tadi. Aku tak cakap banyak,lantas ku ambil hp aku kemudian aku bukagaleri bertajuk video dan memberikankepadanya. 'Nah' kataku. Mail mengambil danmula menonton video yang aku tonton sebentartadi.
Selang beberapa ketika die berhenti dari ⇦ menonton video tersebut, dan menanyakan aku soalnya. Aku membalas dengan muka selamba"aku bukan gay la, aku bisek, dua-dua aku layan,kalo bosan dengan pompuan aku cari lelaki, kalobosan dengan laki aku cari bohsia. Hehe"balasku. "boleh ajar saya tak macam mana nakmain bontot" tiba-tiba satu persoalan laintimbul dari mulutnya. Aku menjadi orang yangkebingungan, tanpa banyak bicara aku lantasbangun dan menutup satu daripada 2 lampupendaflor untuk mengurangkan cahaya dalampost pengawal tersebut. Lalu lantas aku kepada Mail. Aku pegang bahu Mail dan memintadie untuk berdiri menghadapku. Akumemberitahunya," kalo nak belajar jadi bisekdan main bontot kau kena ikut cakap aku ok,jangan ada tapi-tapi". Mail mengangguk paham.Aku membuka jaket creamnya dan t-shirthijaunya dengan pelahan-lahan. Dengupanjantung Mail mula berdegup kencang. Die kinimemejamkan matanya dan merelakan apasahaja yang akan aku perlakukan kepadanya.
Selesai kami berdua menanggalkan pakaiandan Mail hanya tinggal boxer, aku muka cium dipangkal lehernya. Mail mendengus kecil keranamungkin berasa kegelian. Aku menggomolpelahan dan mula merancakkan permainanku.Abis leher die aku cium, aku beralih kepadabibirnya. Die agak kaku pada mulanya, ternyatadie tidak pernah melakukan perkara tersebutpikirku. Aku tidak mempedulikan apa yangdifikirkan oleh Mail ketika itu, Aku menciummulutnya dengan rakus, lidah kami salingbertemu dan air liur kami bercampur. Akumembuatkan Mail kini berada di awangawangan. Tanganku memainkan perananmeraba tetek kecil Mail. Aku menolak mail keatas kerusi yang berada di sebelah tandas, laluaku menlorotkan ciuman aku dari mulutnya,turun ke dadanya dan arah terakhir sekaliadalah di koneknya. Kini Konek Mail beradabetul-betul dihadapan mukaku, aku mulamenjilat di boxer Mail Menampakkan konek Mailyang sangat besar itu. Lalu tampa berbasi-basiaku lalu keluarkan konek besar Mail darisarangnya dan aku mula mengolom batangMail bagai budak kecil yang mendapatkan gula- gula. Sesudah puas mengolom batang Mail, akukemudian bogel dan Mail mula mahir dalampermainan kami, die kini lebih expert dari aku.Mail mula menunjukkan skilnya kepadaku, diamula bangun dari kerusi, dan tangannyamemegang mukaku, sekali lagi ciuman kamibertaut dengan rakus. Aku kemudian nya dicampak ke kerusi dan Kini Mail pulamenunjukkan skilnya untuk mengolom batangaku. Ternyata Mail tidak mengaku kalah dalamperlawanan ini. Mail kemudiannya mengulumdengan rakus batang yang berada dihadapannya. Ternyata Mail cukup pakar keranatiada ngilu apabila dia mengulum batang aku.
Permainan semakin hangat, selepas puas akudijilan, Mail mengarahkan aku bangun danmembelakanginya. Kemudian aku dikucupi daribelakang Oleh Mail. Cukup membuatkan banyakair mazi aku berlinangan di kepala Konekku.Kemudian, Mail mengasah-ngasah kepalaKoneknya yang besar ke celah bontotku. Akumenjongkit-jongkit tatkala konek besar mailberada di pangkal Juboku. Aku merintihkesedapan. Die kini lebih berpengalaman dalammembuatkan aku berada di awangan. Selangbeberapa minit, Mail tidak dapat menahan laginafsunya, konek yang tadi hanya digeselkankemudian telah mencari lubang keramat aku. keperitan.arghhhhh....
Mail mula mendayung rakus bagai suami yang9 bulan tak dapat jolok bininya. Jubo aku disodok, dirodok dengan konek tumpul Mail. Akuhanya melayan permainan Mail yang kini akutengok dia lebih sangap dari aku. Dayungannyakejap pelahan, kejap laju membuatkan die cukuppakar dalam main jubo ini. Aku sesekali diciumiMail dari belakang. Kemudian mail inginmerubah posisi die kemudiannya duduk dikerusi dan aku pula menjadi pendayung dalanpermainan kami. Aku duduk sambil mendayungdi atas konek Mail yang sungguh besartersebut. Tatkala koneknya menerjah masukkedalam juboku, maka aku perketatkankemutan aku. Kini Mail pula yang kuatmendengus. Setiap kali koneknya habisdimasukkan setiap kali itu juga die akanmenjerit arghhhh. Aku bertambah berahidengan permainan Mail.
Lalu aku mempercepatkankan permainan kami,Mail cukup berahi sekali apabila menjolokku,begitu juga aku. Kemudian aku mengubah posisimenghadap kearah Mail, kini kami bertentanganmuka. Aku kemudian memasukkan konek besarMail kembali kedalam juboku, lalu akumenggomoli bibir Mail. Mail bergteriak untukmemuntahkan air lazatnya, aku menyuruhnyatahan dulu sebelum aku mengeluarkan dahulu.Dalam posisi duduk menghadap Mail, aku yangdah tak tahan ,memuntahkan air lazat aku diatas badan Mail.
Aku kekejangan seketika di atas badan Mail.Lalu mail menyambar seketika mulutku, kini Mailpula ingin memuntahkan air lazatnya. Diebangun dan menyuruh aku mengulumbatangnya. Tak sampai seminit lalu Mailmemuntahkan air lazatnya di muka aku.Kemudian kami berdua berkucupan sehinggahujan kembali reda.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.