Penat sangat rasanya badan aku setelah banyak sungguh exec humbankan kerja kepadaku. Semua kerja nak urgent dan siap ontime. Memang kebiasaan kami singgah makan dulu sebelum balik ke rumah. Sesekali kalau balik awal atau hujung minggu baru aku meyediakan makanan untuk abang teksi kesayanganku. Lepas mandi kami duduk bersama menonton TV.
Namun mataku begitu berat untuk menahan mengantuk. Aku minta izin untuk tidur dulu. Aku mengucup abang teksi lalu meninggalkannya menonton tv di ruang tamu. Aku hempaskan badanku ke katil dan terus terlena.
Sedang enak dibuai mimpi, aku terjaga dari tidur setelah terdengar pintu rumah di ketuk dari luar. Berat rasanya badan untuk bangun dari tidur, aku menuju ke pintu dan kelihatan abang teksi terlebih dahulu membuka pintu rumah. Mamak jiran sebelah rumahku rupanya, Pak Said namanya. Mereka bersalaman, ada bungkusan plastik seperti VCD di tangan mamak. Mereka menuju ke sofa sambil mamak terus meletakkan VCD tu kat atas coffee table.
Aku masih mamai tercegat mengantuk memerhatikan abang teksi dan mamak rancak berbual. Aku menuju semula ke katil. Aku cuba menyambung tidurku namun sukar untuk melelapkan mata setelah terganggu oleh bunyi ketukan pintu tadi. Aku duduk di tirai katil sambil memerhatikan mereka di ruang tamu. Sekiranya dari ruang tamu hanya nampak samar-samar bilik ni kerana gelap, namun aku boleh melihat luar dengan jelas.
Abang teksi mengambil VCD yang mamak bawa tadi. Tayangan di pasang. "Cerita apa ni mamak?" abang teksi terkejut melihat VCD gay yang mamak bawa kali ni. Ini merupakan pertama kali mamak membawa VCD gay ke rumah ini. Sebenarnya abang teksi gembira dapat melihat cerita ni saja buat-buat tanya kat mamak. Mamak sememangnya sudah merancang unutk menggoda abang teksi malam ni. Beberapa adengan mereka tonton Konek Mamak semakin mengeras dan mamak tanpa segan silu terus membuang kain pelikat yang tersarung pada tubuhnya kelantai.
Kini mamak dewasa yang berbulu lebat seluruh tubuhnya berbogel tanpa seurat benang di hadapan abang teksi. Tangannya mengocok-ngock koneknya yang mengeras. Di kaca TV kehilatan negro yang koneknya begitu besar sedang mengefuck mat saleh dengan ganas sekali. Kedua-duanya berdadan besar.
Adengan itu seperti mengundang untuk meniru aksi terlarang. Mamak dengan rakus terus mendekap mulut abang teksi sebaik-baik saja dia berpaling melihatnya. Mulut abang teksi dilekapkan erat. Abang teksi tak boleh nak bersuara bila bibir bermisai lebat mereka bertemu. Mamak yang gempal tadi menggomol tubuh abang teksi yang sedap sambil badannya yang sasa tu menghimpit di sofa.
Mamak merapatkan tubuhnya yang sudah bogel sekian lama lalu mencumbui abang teksi. Abang teksi membalas godaan mamak. Mereka lupa aku masih wujud dalam rumah ini dan memerhatikan aksi hangat mereka. Abang teksi cuba meronta-ronta tapi badan mamak terlalu kuat menghimpitnya. Lepas tu tangan kiri mamak mula merasa-ramas tetek abang teksi yang menggunung. Lelaki berbadan besar sememangnya mempunyai tetek yang seakan tetek perempuan sedikit. Setekup telapak tangan dewasa kalau di ramas-ramas. Terasa geli-geli sedap abang teksi diperlakukan sebegitu oleh mamak.
Lepas tu dia kucup bibir abang teksi sampai tak boleh nak bernafas rasanya. Lidah dia tu terus menjalar dalam mulut abang teksi. Tangan yang kanannya sekarang dah mengusap sambil meramas-ramas punggung abang teksi. Dia ramas punggung abang teksi kuat kuat. Kemudian, tangan tu merayap masuk dalam kain pelikat abang teksi tu. Dia lalukan jari telunjuknya di sepanjang paha lalu menuju ke kedutan jubur abang teksi.
Bermain-main di celah jubur abang teksi yang berkedut. Abang teksi resah gelisah, kegelian sungguh sampai menggelepar dibuatnya. Mulut abang teksi masih tak boleh bersuara sebab lidah si mamak tu masih lagi menujah-nujah lelangitnya. Abang teksi dah mulai naik sasau. Geli terasa amat sangat rasanya. Lubang juburnya mula terkemut-kemut kembang-kuncup berdenyut-denyut menahan permainan jari mamak.
Mamak tu londehkan kain pelikat abangteksi. Tangannya merayap-rayap di merata tubuhnya. Tetek abag teksi masih lagi di serang dengan ganas, diramas-ramas dengan kuat. Putingnya digentel-gentel sehinggakan abang teksi terlonjak-lonjak macam kera kena belacan. Melentik-lentik tubuh gemuk abang teksi bila mulut bermisai tebal mamak menyentuk teteknya.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.