AKU DAN OMAR...KALI PERTAMA (PART 1)

2.3K 16 0
                                    

Ketika itu aku barusia 18 tahun dan masihbersekolah dalamTingkatan Enam. Aku tinggal di asrama keranajarak rumah &sekolah adalah agak jauh. Pada waktu petang,beberapaorang pemuda yang tinggal berhampiransekolah akan datanguntuk bermain sepak takraw ataupun volleyballdi dalamkawasan sekolah. Aku dan beberapa orangkawan yangtinggal di asrama selalu bermain bersamasama mereka.Salah seorang pemuda tersebut bernamaOmar. Dia berusiaawal tiga puluhan dan mempunyai perawakanyang agakhandsome. Dia pernah bekerja menjadi buruhmencuci kapaldi Singapura, jadi badannya agak sasamanakala kulitnya pulagelap. Pada mulanya kami hanyalah kawanbiasa sahaja,tetapi lama kelamaan menjadi semakin rapatkerana dia selalu mengajakaku berbual-bual dan minum bersama di kantin.

Selalunya kami hanya berbual-bual mengenaiperkara biasatetapi kadang-kadang bercerita mengenai seksjuga. Padasuatu hari menjelang cuti sekolah, dia mengajakaku pergi kerumahnya untuk menonton video blue. Olehkerana aku tinggaldi kampung dan tidak pernah menonton bluefilm, sudahtentulah aku berasa sangat 'excited' sekali. Jadiaku punmemberitahu ibuku bahawa aku akan pulang kekampungsehari atau dua hari lebih lewat pada cutisekolah itu,alasannya ialah untuk mengulangkaji pelajarandi asrama.Pada malam itu, aku pergi ke rumah Omar. Diatinggalbersendirian sahaja kerana orang tuanya telahpergi ke rumahadiknya di Kelantan (adik perempuannya barubersalin jadiorang tuannya pergi ke sana untuk membantuapa-apa yangpatut).Selepas makan di gerai, kami pulang dan selepas berehat di bawanya.

balik dari Singapura. Oleh kerana aku tidakpernah menontonXXX film, tentulah aku cepat teransang.Butohku begitu kerassekali di dalam seluar sehingga aku terpaksabeberapa kalimembetulkan kedudukannya. Kalau aku tidaktahu malu, mestiaku sudah buka seluar kerana butohku terasasakit akibatseluar jeansku yang ketat. Omar menyuruh akumembukaseluar dan memakai kain pelikat sahaja. Jadiaku punmemakai kain pelikat manakala Omar hanyamemakai shortsahaja. Kedua- dua kami tidak berbaju.Tiba-tiba Omar berkata bahawa dia tidak tahanlagi dan mahumelancap. Tanpa malu, dia terus melucutkanshortnya danberbogel di depanku. Aku berasa malu keranatidak pernahmelihat lelaki dewasa berbogel di depanku.Tetapi Omarselamba sahaja, dia terus menggosok-gosokbutohnyamanakala aku menumpukan perhatian ke kacatv. Butohkuyang keras menonjol di dalam kain pelikat dan mula mengeluarkan air mazi. Omar mencadangkanaku supaya membuka kain pelikat itu, mula-mula akumengelak juga kerana malu tetapi Omar memujuk, katanya akutak perlu malukerana dia juga lelaki dan hanya ada kamiberdua sahaja disitu. Jadi aku pun membuka pelikat dan samasamabertelanjang bulat.Adegan di kaca tv semakin rancak dan kamimasing-masingmula melancap. Aku tidak memandang ke arahOmar,maklumlah, aku tidak biasa melancap di depanorang lain.Omar datang dan duduk di sebelahku sambilterus melancap.Aku menjadi gelisah dan tidak selesa.Tiba-tiba Omar berkata dia ingin memegangkonekku. Akuterkejut tetapi tidak berkata apa-apa. Omarmeletakkantangannya di atas pahaku, aku cuba mengelakdan menepistanganya. Dia hanya tersenyum dan berkatabahawa ituadalah biasa sahaja di Singapura. Aku pun diamsahaja.

Diamenggosok-gosok pahaku, aku terasa geli tetapi aku membiarkan sahaja. Dia semakin berani,tangannya menjalarke pangkal pahaku. Walaupun aku semakinterangsang, akucuba menolak tangannya.Omar tidak berhenti di situ, tangannya yangsebelah lagi mulameraba lenganku. Dia juga mula menggosokgosok dadaku.Aku menjadi serba salah, dadaku berdebardebar kencang,antara seronok, takut dan malu. Tangan Omarmeraba-rabadadaku dan tangan yang satu lagi mula menariktangankuyang memegang butoh. Dia mula memegangbutohku yangsedang keras dan menegang seperti sundangkelapa itu.Dengan perlahan-lahan dia mula mengusapusap butohku. Akubersa nikmat tetapi cuba menolak tangannya,maklumlahsebelum itu butohku tak pernah disentuh olehorang lain,apatah lagi oleh seorang lelaki yang jauh lebihdewasa dariku.Tetapi Omar makin kuat menggenggamkonekku, jadi aku punmembiarkannya sahaja. Lagipun aku semakinberasa seronok.

Omar mula mencium dan menjilat-jilat bahu dantengkukku.Tangannya menarik tanganku danmeletakkannya di celahkangkangnya. Dia meminta aku memegangkoneknya pula.Aku tidak pernah memegang butoh orang lainsebelum itu,tetapi ketika itu aku sedikit panik dan confuse.Aku punmemegang butohnya. Butoh itu terasa panasdan begitu kerassekali. Air mazinya juga sudah keluar danterasa melekit ditanganku. Aku berasa geli tetapi hanyamendiamkan dirisahaja.Tiba-tiba Omar bangun dan berdiri di depanku.Butohnya yangtegang itu berada betul-betul di depan mukaku.Itulah kalipertama aku betul-betul melihat koneknya. Iasangat besar ,panjang dan hitam. Lebih kurang 8 incipanjangnya. Urat-uratkasar berjalur-jalur gagah di batangnya. Bulu dicelahkangkangnya pula sangat tebal dan lebat. Iabermula daripusatnya dan semakin menebal di atasbutohnya, pahanya juga di penuhi oleh bulu-bulu yang lebat.

Kepala begitu besar, ia mengembang seperti kepalaular tedung inginmematukku. Butohnya yang keras itu kelihatanseperti MenaraKuala Lumpuri yang berada di tengah-tengahhutan belantara.Telurnya pula agak besar dan lanjut tergantungdi celah-celahkangkangnya. Air mazinya meleleh dan menitikke ataspahaku. Omar tersenyum, dia tunduk danmencium dahiku.Aku menggelabah.Omar duduk dan melutut di depanku. Akumenjadi semakinmalu, jadi aku pun terus berpaling ke arah tvyang masihmenayangkan blue film itu. Omar sekali lagimencium danmenjilat-jilat tengkukku dan bahuku. Kali inikedua-dua belahtangannya meraba-raba tubuhku. Dia menjilatjilat dan mulamenggigit-gigit dadaku. Aku semakin 'steam'.Bibir dan lidahOmar semakin menjalar kebawah dan menjilatperut danpusatku. Sementara itu tangannya kembalimemegangbutohku yang semakin menegang. Kini dia mula menjilat pipinya.

Butohku tidaklah sebesar dan sepanjang butohnya, lebihkurang 6 incisahaja., tetapi kepala butohku agak besar,seperti cendawanyang kembang. Konekku lebih kecil di bahagianpangkal danbatangnya semakin membesar ke arah kepalabutoh. Konekkujuga tidaklah banyak berurat-urat sepertiOmar. Aku terasa gelikerana butohku terkena 'sideburn' dan misainyayang nipis.Aku semakin nikmat dan mula memejamkanmata, tiba tibaaku terasa panas dan lembab di butohku. Ruparupanya Omarsudah memasukkan butohku ke dalammulutnya. Lidahnyamengusap-usap batang konekkku di dalammulutnya. Akumerasa kaget dan tidak percaya, tidak pernahaku terfikirseorang lelaki akan menghisap butohku. Tetapiaku mulamenikmati kesedapan yang tidak terhingga, jadiaku diamkansahaja. Omar menyorong dan menarik butohkudi dalammulutnya. Sesekali dia akan menyedut-nyedutatau menjilat-jilat kepala konekku.

Aku berasa sungguh lebih nikmat daripada melancap bersendirian.Omarmenyondolkan mukanya ke kangkangkusehingga hidungnyamencecah ke bulu-bulu butohku yang nipis.Sebenarnya aku inibukanlah orang yang banyak bulu sangat.Malah pahaku punpada masa itu tidak berbulu.Lidah Omar menjilat-jilat bahagian atas danbawah butohku.Kadang-kadang dia akan menjilat-jilat telurkupula. Aku sudahtidak tertahan lagi, makulumlah, kali pertamaorang menghisapkonekku, tentulah aku tak tahan lama. Akumenolak kepalanya,tetapi dia tidak juga melepaskan butohku. Akumemberitahunya bahawa aku sudah hendakpancut, tetapi diatetap juga terus menghisap. Malah dia semakinkuatmenyedut-nyedut, aku semakin tidak tertahan.Aku memegangkepalanya dan menolak butoh sedalamdalamnya ke dalammulutnya, dia pula semakin kuat menyedut.Dengan satudengusan kenikmatan, aku memancutkan airmaniku kedalam mulutnya.

Agak banyak juga air mani yang ku Sebahagian lagimeleleh-leleh keluar melalui hujung bibirnya.Walaupun aku sudah memancutkan air maniku,tetapi Omarmasih terus menghisap butohku. Aku merasasangat geli danngilu. Apabila butohku sudah betul-betul lembikkembali,barulah Omar menarik mulutnya dari konekku.Diamemandang wajahku, aku menjadi malu, tetapiOmar hanyatersenyum sahaja.Omar bangun dan berdiri di depanku semula,butohnya masihlagi tegang dan keras, Dia mengesat-ngesat airmaniku dihujung bibirnya dan menyapunya padakoneknya. Dia mulamelancap betul betul di depan mukaku.Butohnya kelihatanbegitu keras dan hitam. Urat-urat kasar dibutohnya kelihatansemakin jelas. Omar mendengus kesedapan.Dia semakinmempercepatkan hayunan tangannya. Tibatiba air mani yangputih pekat terpancut dari muncung butohnya,jatuh ke atas dadaku.

Air maninya begitu banyak sekali di meleleh perlahan ke perutku.Omar mengambil kain pelikat yang ku pakai tadidanmengelap air maninya di perut dan dadaku.Katanya airmanikusedap dan kalau boleh dia mahu aku menghisapkoneknyapula nanti. Aku diam sambil menggelenggelangkan kepala.Kami kembali menonton blue film yang masihbelum habis itu,tetapi kali ini aku sudah kurang berminat lagi,maklumlah, akubaru sahaja memancutkan air maniku.

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now