Cerita seks gay ni berlaku masa aku remja, masa tu aku baru pertama kali belajar tentang seks dan perassan mahu tahu seks aku sangat kuat.Sewaktu cerita gay ini belaku, aku dan keluarga duduk di sebuah banglo yang sederhana jer.Ibu suri rumah, dan ayah kendalikan perniagaan nyer sendiri. Oleh kerana papa sentiasa ulang alik ke pejabat, outstation dan lain-lain tempat lagi, papa membuat keputusan untuk mengambil seorang driver supaya senang untuk nya ke sana ke sini dengan mudah.
BEberapa calon yang datang untuk ditemuduga dan akhirnya seorang pemuda dalam lingkungan umur awal 30an dipilih. Abang kevin asalnya dari kawasan perkampungan k, sudah beristeri tetapi belum mempunyai anak.
Sudah hampir dua tahun di bandar k, bekerja sebagai driver untuk syarikat penghantaran barang. Oleh kerana Abang Kevin tiada tempat tinggal yanf tetap, ayah telah memberi abg kevin sebuah bilik di ruang belakg rumah kami, bersebelahan dgn bilik MAk sarah, pembantu rumah kami.
Mak mengambil keputusan untuk mengikut ayah kerana hendak jalan jalan di bandar singapore. Tinggal aku seorang bersama Abg Kevin dan mak sarah, yang kebetulan akan pulang ke kampung pada keesokan harinya.
Selepas mak sarah telah berangkat keesokannya, abg Kevin pun mengunci pintu dan memasuki rumah. Hari itu agak panas, jadi abg Kevin cuma mengenakan singlet dan kain pelekat yang nipis jer. Aku x sedar Mak Sarah tlh pulang, hingga aku turn dari bilik selepas menonton tv. Semasa berjalan ke dapur, aku terserempak dgn abg kevin yang sedang membuat air minuman.
Tiba-tiba haritu, aku rse lain macam. Tak pernah dirtinggalkan di rumah sorg-sorg, dan tk oernah pulak berseorangan dgn lelaki yang kurang aku kenali. Mungkin kali itu lah pertamanya aku terasa nafsu membuak. Sesudah abg kevin siap membuat minumannya, aku pula nk mengambil cawan dari almari. waktu itu aku masih agak pendek, jadi susah untuk mencapai cawan yang disimpan agak tinggi. Selalunya mak sarah yang tolongkan membuat segala persiapan makan dan minum.
"Nak ambik cawan ke? Meh abg ambik kan." abang Kevin pun dtg dari arah belakang aki, dan mencapai untuk ambik cawan. Semasa dia berdiri di belakng aku, aku terasa bonjolan lembut menggesel belakang aku. Aku agak terkejut kerana sebelum nie tk pernah terasa bonjolan org lain melainkan aku punya sendiri. Agaknya susah untuk mendapatkan cawn tu, sebab abg kevin agak lme berdiri di belakang aku, dan asek menggeselkan btg koneknya yang masih lembik tu di belakang aku
Sesudah memberi cawan itu , aku pun dengn resah membuat air,.Perasaan nafsu aku menjadi jadi. Otak aku dah mula fikir yang bukan bukan tentang abg kevin. Aku curi pandang abg kevin yg sedang menyandar pada almari dapur sambil menghirup kopinya. Abg kevin tersenyum sambil memandang aku yg sedang kelam kabut membuat air. Sesudah aku selesai di dapur, aku senyum dan berjalan ke ruang tamu bawah untuk menonton tv. Sesudah beberapa lama, aku perasan abg kevin dating ke ruang tamu dan duduk berdektana aku yg sedang menonton tv.
"Cerita apa ni?" Tanya abg kevin sambil dia merebahkan dirinya di atsa sofa bersebelahan aku. "Ntah, drama melayu ."aku semkain resah dan mula rasa tk tentu arah. Abg kevin senyap sambil melayan cerita di tv. Aku mengambil kesempatan untuk mencuri curi tgok abg kevin yg cuma memakai singlet dan kain pelikat nipis tu. Kulitnya agak gelap, badanya yg agak keras dan berotot, tinggi dan bermisai sedikit.
Ketika itu abg kevin mula meluruskan kakinya dan meletakkan kedua tanggannya di belakang kepala sambil menonton tv. Abg kevin menoleh kearah aku dan tiba tiba aku sedar yang aku sdg asyik memandangnya dgn oerasaan ghairah. Batang aku sendiri mula berdiri sambil aku membayangkan bagaimana rupa bentuk badan abg kevin tanpa pakaian. agaknya abg kevin dah tau aku sdg memerhatinya, tpi aku buat tk tau jer.
Tetiba, abg kevin berpindah ke atas carpet dan bergerak ke arah kaki aku. Seprti nk baring, dia mengambil cushion yg besar dan menyadarkan badannya sambil menoleh kearah aku dan berkata "takpa kan, abang tumpang baring? Kat bilik abang panas sikit," Aku senyum dan mengangguk jer. Degupan jantungku semkain laju. Abg kevin lgi sekali meluruskan kakinya dan meletakkan kedua tangannya di belakang kepalanya. Apabila dai meluruskan kakinya, kau ternampak bonjolan abg kevin pertama kali. sah dia tk memaki seluar dalam, sebab aku dapat melihat bentuk kepala batang bag kevin yang agak bear, nampkanya seprti batang abng kvin masih lembik, tetapi sesekali aku perasan btg abg kevin bergerak, entah sengaja digerakkannya atau tidak, aku sah x kesah.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
NouvellesBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.