Cuti semester tiba. Masa tu aku darjah 5. Dan masa cuti semester ni. Kak Lin kahwin!!!! Handsome suami dia. Inspektor dohhhh. Mana-mana bottom yang nampak mesti melting habis. Aku pun sampai terkemut-kemut jubor aku tengok. Hahahahaha. Orangnya agak cerah. Warna kulit dia adalah ala-ala Izzue Islam. Tinggi dia lebih kurang macam Aeril Zafrel. Lepastu body dia ada la macam Zac Effron sikit. Pendek kata memang handsome lah. Tapi, tu bukan cerita sebenar aku. Cerita sebenar aku adalah pasal Bang Ijam. Aku tak cerita lagi kan Bang Ijam study kat mana. Haaaaa. Meh aku cerita. Lepas SPM, Bang Ijam pergi Matrikulasi Labuan. Lepastu, sambung degree kat Unimas. Aku tak tahu dia ambil course apa tapi yang pasti dia ambil degree kat Unimas. Masa cuti semester tu, dia baliklah. Yelakan, kakak dia kahwin mestilah dia balik. Hahaha LOL. Nak dijadikan cerita, 2 hari sebelum majlis tu, aku bermalam kat rumah dia. Konon-kononnya nak tolong buat persiapan majlis lah kan. tapi tujuan asal nak tidur dengan Bang Ijam. Hahaha. Bodoh betul rasanya.
Sejak masuk U, body dia makin mantap. geram betul aku. dahla tidur pakai boxer je. Makin lah aku teransang. Ohmygod! malam pertama kat rumah dia, macam biasa aku tidur dengan dia. Malam tu dia pakai boxer dengan singlet. Sebelum tidur tu, aku terdengar dia bercakap kat phone dengan awek dia. Mesra betul. Jealous betul aku. Huh! Takpa, nanti aku buat dia bengkok. Straight sangat kan. hahahahahahahahaha. Okay, cut the crap. Sambung cerita. Lepas dia call awek dia, dia terus baring. Aku pun cubalah berbual dengan dia. Aku tanya pasal life universiti, aku tanya pasal study, aku tanya macam-macamlah benda yang aku nak tanya. Dia pun dengan bahagianya cerita life dia. Dengan suara dia yang garau tu. Ya Allah. Tergugat iman aku. Hahahaha
Lepas lama-lama borak, kira-kira pukul 11.30 macam tu, dia pun terlelap. Aku tak tidur lagi masatu. Aku nak buat "operasi". Hahahahahaha. Dah lama-lama dia lelap, aku pun baring sebelah dia. Aku letak kepala aku kat lengan dia yang berotot tu. Lepastu, aku peluk dia dan cium leher dia. Nikmatnya. Perlahan-lahan aku turunkan tangan aku ke perut dia. Wow! Sixpacks dia! Hahaha. lepastu, aku turun lagi sampai lah kat konek dia. Aku stop. Aku tak buat apa-apa lagi. Cuma letak tangan atas konek dia je. Lama juga aku stop. Kira-kira 2 minit camtu. Baru aku start usap-usap konek dia. Lama-kelamaan, konek dia jadi makin keras dan makin besar. Aku teruskan mengusap. Lepastu tangan aku kena tepis. Dia terjaga. Aku pura-puralah tidur. Dia ambil tangan aku lepastu letak kat pinggang dia. Macam tu lah posisi aku dan dia tidur malam tu sampai pagi.
Masa sarapan pagi tu, dia buka cerita kat meja makan. Dia cerita kat semua orang kata aku tidur lincah. Aku pun sengih je. Dia tak cerita pulak aku usap konek dia. Hahaha. Mungkin dia fikir aku buat tu tanpa sedar kot. So, aku pun bercadang nak teruskan agenda aku pada malam berikutnya. Pada malam berikutnya, dia mandi sebelum tidur sebab lepas main badminton dengan bakal suami Kak Lin. Faham-faham je lah kan, lepas mandi. memang pakai towel je lah masuk bilik. Masa tu aku tengah baring atas katil baca buku masakan. Aku buat-buat fokus baca buku sedangkan mata aku meliar tengok dia. Lepastu,dia tiba-tiba panggil aku. "Yan, cuba tengok body Bang Ijam. Okay tak? Mantap tak?" dia tanya kat aku. "Mantap. Dah macam Fahrin Ahmad" jawab aku sambil tersengih-sengih macam kerang busuk. Dia pun senyum je. Aku teruskan baca buku. Dia pun pakailah boxer dan terus baring atas katil. Aku rasa macam nak pengsan je time tu sebab dia wangi sangat. Dahlah tak pakai baju. Hehehehe Macam biasa, dia call awek dia. Lepastu tidur. Dah lama lepas dia tidur, time tu lah aku teruskan agenda aku. Aku peluk dia, lepastu aku usap konek dia. Tengah syok-syok aku usap tu, tiba-tiba dia terjaga. Time tu, aku teruskan mengusap tanpa henti. Dia pandang muka aku lepastu dia tepis tangan aku. "Kau apasal ni Yan?" dia bentak aku. Aku pun tersentap lah. Aku ingat dia akan layan je aku. Lepastu, dia bawa bantal dengan selimut pergi tidur atas sofa kat ruang tamu.
Sejak malam tu lah, aku dengan Bang Ijam jadi awkward dan tak bertegur. Kalau dia nampak aku mesti dia macam menjauhkan diri. Sedih gila aku. Dahlah kami memang rapat sebelum tu. Sejak peristiwa malam tu, aku dah tak bermalam kat rumah tu dah. Pergi lawat pun jarang. Rasa menyesal tu memang lah ada. Tapi nak buat apa lagi kan. Nasi dah jadi bubur. Aku redha je. Dan peristiwa tu mengajar aku bahawa tak semua orang boleh ikut nafsu songsang aku. Macam tu lah cerita aku terkantoi dengan Bang Ijam. Sekian.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Cerita PendekBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.