Pakcik pegi kempas berapa Pakcik?Pakai meter dik, tapi ni dah lewat, Pakcik tak pegi sana,Tolong lah Pakcik, semua teksi tak nak pegi sana,Hmm..... naiklah.Itulah dialog pertama kali aku jumpa Pakcik teksi bernama Taher, dia berumur lingkungan lewat 40an, bermisai, rupa ok gak, dalam teksi kami mula bersembang, dia tanya aku kenapa nak ke kempas, aku cakap belajar di sana dan nak balik asrama, dia cakap jauh tu, apa kata tido rumah Pakcik aje malam ni, esok pagi Pakcik hantar, aku cakap tak payah lah menyusahkan lagipun aku bukan kenal dia, Pakcik Taher terus menyakinkan aku yang dia cuma nak menolong,akhirnya aku bersetuju. Pakcik Taher pun terus memandu ke rumahnya di Pasir Gudang, dlm perjalanan dia memberitahu dia duda tinggal seorang, dia berasal dari kedah pesara askar, dalam hati aku patutlah badan dia tegap.Akhirnya aku sampai di rumah Pakcik Taher , rumah teres, setelah mengunci pintu pagar Pakcik Taher ajak aku masuk, Dia menyuruh aku duduk dahulu di ruang tamu sementara Pakcik Taher pergi ke dapur untuk membuat air panas.
Aku ketika itu leka membelek satu persatu majalah Playboy yang terselit rapi di antara majalah-majalah lain di bawah meja kopi di tepinya.Gambar-gambar perempuan telanjang yang dipaparkan di dalam majalah itu sedikit sebanyak merangsang nafsu aku. Kemudian mataku tertumpu pula pada gambar seorang lelaki kacak sedang memasukkan koneknya ke dalam mulut seorang model wanita. Melihatkan betapa montoknya model wanita itu, aku bertambah gersang. aku membayangkan pula jika konek aku yang masuk ke mulutnya pula."Adik tengok magazine apa tu" tegur Pakcik Taher yang menyedari majalah yang dipegang oleh aku.Aku meletakkan kembali majalah itu, tersengih sahaja aku membalas teguran Pakcik Taher padaku."Ni majalah pakcik ke?"soal aku."Takla dik....tu member pakcik punye."jawab Pakcik Taher dengan pantas.Aku membantu Pakcik Taher meletakkan jag air berisi teh panas di atas meja,aku tidak sedar pula yang konekku sudah sediakala tegang itu terjojol jelas menekan seluar ku.
Sudahlah aku memang tidak memakai seluar dalam, memang jelas kelihatan bonjolan konekku itu di hadapan Pakcik Taher ."Ait...dah stim?"tegur Pakcik Taher lagi membuatkan aku tersipu-sipu malu sambil menutup bonjolan konekku itu.Mukaku terasa panas sahaja, aku tidak tahu apa yang hendak dikatakan lagi. Nasib baiklah Pakcik Taher agak sporting, hal itu seolah-olah biasa sahaja baginya. Lama juga aku mendiamkan diri, perasaan seganku masih menebal,konekku juga belum juga turun. Sakit juga konekku apabila ditekan kuat untuk menyembunyikan jojolannya pada seluar."Hurm....diam aje adik ni? Stim lagi ke tu?"soal Pakcik Taher yang dibalas oleh ku dengan anggukan.Kemudian Pakcik Taher yang duduk bertentangan denganku tadi bingkas bangun dan duduk semula di sebelah ku. Dia mengeluarkan telefon bimbitnya dan selepas itu dia menunjukkan kepada ku."Nak tengok tak...? Video best ni......"pelawa Pakcik Taher kepada ku.Mata aku melirik ke arah skrin telefon bimbit Pakcik Taher , aku tergamam melihat aksi dua orang lelaki sedang bercumbuan dalam telanjang bulat. Suara desahan kedua-dua lelaki itu kedengaran sayup-sayup sahaja dalam kebisingan hujan lebat di luar. Rasa seganku tiba-tiba hilang begitu sahaja, tumpuanku hanya pada video yang ditunjukkan oleh Pakcik Taher .Selepas itu,salah seorang lelaki itu memasukkan koneknya yang keras dan tegang itu ke dalam lubang buntut pasangannya.
Tidak tentu arah fikiran ku apabila melihat keghairahan kedua-dua lelaki yang sedang bersatu itu. Aku semakin terangsang, dalam pada itu aku tidak sedar yang tanganku sendiri leka mengusap-usap."Adik nak try tak?"soal Pakcik Taher padaku."Eh...taknak la pakcik...."jawab aku ringkas.Riak wajah Pakcik Taher kelihatan lain dari biasa, ."Sedap tau dik buat macam ni?" sejurus itu bahu aku dirangkul kuat oleh Pakcik Taher membuatkan aku menjadi agak cemas. aku cuba bingkas bangun untuk menjauhkan diriku dari Pakcik Taher namun tenagaku tidak setanding dengan Pakcik Taher langsung."Pakcik....apelak ni...? Gurau ke ape...?"ujar aku dalam ketakutan."Ala....dik....bagi la pakcik peluk sikit. tak boleh ke...?"desak Pakcik Taher .Tangan Pakcik Taher memaut pinggangku pula dan mendakap aku seeratnya, memandangkan tubuh aku amat kurus dan kecil sahaja, terlalu senang untuk Pakcik Taher untuk menggagahinya.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Historia CortaBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.