Pak Saroji & Pak Abu

487 11 0
                                    

Baru seminggu Pak Saroji berpindah di kampungku. Dia menyewa sebelah rumahku yang dah lama di tinggalkan kosong. Umurnya dalam anggaran 40-an. Tapi tak nampak pun ahli keluarganya. Hanya dia seorang..... tak berkerja.... Hanya duduk di rumah... menunggu jantan-jantan kampung yang ingin berkenalan dengannya.

Petang tu Jali singgah ke rumahku.. kami bersembang di luar pagar seperti biasa. Matanya melilau memerhatikan rumah sebelah.... "Siapa yang sewa rumah tu?" dia menyoal kepada ku. "Entah.. dia jarang keluar rumah" aku pun belum berkenalan dengan jiran baruku itu. Hari semakin kelam, Jali bergesas pulang... tinggal aku sendiri duduk di atas batu menunggu kepulangan Cikgu Zul kesayanganku. Bukan aku tak mahu duduk dalam rumah tapi bosan duduk sendirian.. Hari ni cikgu zul balik lewat sebab ada kokurikulum. Layan budak sekolah main bola...Biasanya malam la baru sampai rumah. Tv kalau petang-petang ni, tau tau je la siaran entah apa-apa entah...

Aku menoleh ke rumah Pak Saroji. Terkejut aku bila kelihatan Pak Abu keluar dari rumah itu sambil membetulkan kain pelikatnya yang terlondeh terdedah bontot bulatnya yang tak berspender... Rambutnya kusut masai tak terurus... baju pagodanya basah lencun seperti baru berlari pecut 100meter. Aku tersenyum sendirian, rupanya dah sah Pak Saroji ni pun spesis sama... pasti Pak Abu baru lepas kena ni... Aku lalu berdiri di depan pagar sambil memerhatikan Pak Abu berjalan tergesa-gesa semakin hampir ke rumahku. Di sebalik kain pelikat Pak Abu terpelanting kekanan kiri kotenya setiap kali dia melangkah. Aku melambai Pak Abu singgah sebentar. Sambil mataku dapat melihat dalam samar kelibat Pak Saroji yang berdiri di balik pintu rumahnya tanpa seurat benang mengintai Pak Abu.

Aku menarik tangan Pak Abu sambil berbisik.. "Sedap tak bontot baru?" Pak Abu termengah-mengah menjawab "Ganas.. bukan aku jolok dia tapi teruk aku kena kerjakan... macam tak pernah jumpa lubang" tersengih-sengih Pak Abu.... "Tu yang masih keras... tak pancut ke tadi?" aku memuncungkan mulutku ke arah bentuk kotenya yang kelihatan disebalik kain pelikatnya. Ada tompokan air mazi basah di bahagian kotenya... bau air mani bercampur peluh melakat kat badan orang tua ni....

"Aku ingat nak jubor dia... rupanya aku yang kena jubor.. dua kali pulak tu... masih pedih lagi ni.....ni mesti koyak lubang jubor aku" Pak Abu mula berbicara. "Macam mana pulak Pak Abu boleh bagi pulak... " aku menyoalnya sambil tersengih-sengih.... Pak Abu pun mula la bercerita pengalaman nikmatnya sebentar tadi bersama Pak Saroji "Aku saja la jalan rumah dia tadi, lepas tu dia ajak aku tengok cerita gay.. aku pun suka la... tengah tengok cerita tu kote dia mula mencanak menongkah kain pelikatnya... aku pun gatal urut kotenya.... dia pun buang kain pelikat yang dipakai... telanjang bulat dia depan aku... kotenya besar tebal... aku genggam pun masih pon tak lepas. Aku lancapkan pelan-pelan... matanyanya mula terpejam layan stim.... pas tu dia tarik rambut aku suruh aku kulom kotenya.... aku tak mau.. dia mula naik angin... di tarik rambut aku rapat muka aku ke kotenya yang besar... pastu terus tonyoh mulut aku... tersedak-sedak aku kena jolok kat mulut..... dia terlalu kuat nak aku lawan...

Berlendir-lendir basah kotenya dengan air liur aku... letih jugak aku kulom kotenya yang tebal.... dia duduk sebelah sambil rambut aku masih di cengkam... dia menarik bontot aku betul-betul tepat kotenya yang tebal berlendir... aku duduk atas kotenya.... sambil menonton vcd blue.... dia kata nak main di alur bontot aku je... pas tu kain pelikat aku diselak sahaja.... kotenya mudah bergesel di alur juborku sebab aku tak pakai spender. Sedap jugak bila kotenya yang hangat bergesel dengan alur jubur aku... kami pun mula beromen sambil tengok vcd gay tu. Dia jilat tengkok aku dari belakang sambil tangannya main kat kedua belah puting aku...

Kote aku pun dah keras mencanak habis... tanganya memeluk aku erat....Dia menujah-nujah kasar kotenya yang tebal untuk masuk ke lubang jubor aku... aku cuba untuk mengelak tapi dalam masa yang sama aku teringin nak rasa kena jubor bila tengok vcd gay negro jubor mat saleh... dia ludah sebelah tangannya.. pastu sapu kat kepala kotenya... aku tau aku nak kena jolok... bontot aku di tekan dengan sebelah tangannya supaya melentik dan sebelah tangannya menarik rambutku supaya menonton vcd gay sambil di jubor... "arghh.... sakit..." spontan aku menjerit bila kepala kotenya menerobos masuk ke juborku tanpa belas kasihan.... dia menekan habis kotenya yang tebal hingga kepangkal di jubor aku tengan ganas keluar masuk kotenya... aku hanya dapat mengerang dalam pelukannya yang erat.

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now