Dalam keheningan pagi, aku terpaksamenumpang Aaron untuk ke kereta ku yangbocor tayar depan keretaku. Aku agak maluuntuk meminta bantuan darinya, kerana lagakAaron bukanlah seperti orang biasa. Ini keranadia memiliki ego yang sangat tinggi. Disebabkanaku telah menjadi rakan sekerjanya hampirsetengah tahun barulah kami agak rapat dalammajlis yang dianjurkan oleh syarikat kami.Dalam perjalanan ke kawasan keretaku, akuberbual-bual kosong dengannya. Setibanya dilokasi, aku menunjukkan die keretaku yangbocor di tayar. Die mengeluarkanHandphonenya lalu dihidupkan lampu suluh LED. Die membelek keadaan tayar aku dan segeramengambil peralatan untuk menukar dengantayar simpanan.
Setelah 30minit bertungkus lumus danberpeluh membetulkan kerosakan tersebut. Akumemberitahu bahawa aku ingin bermalam dirumahnya kerana tangki minyak aku sudahkekeringan dan tiada Stesen Minyak yang bukapada waktu pagi ini. Die senyum danmengangguk sambil menyalakan rokok dimulutnya. Itulah perkara yang membuatkan akuterangsang dengannya dengan keadaannyayang Maskulin dan berpeluh.
Sesampainyanya dirumah Aaron, aku parkirkeretaku sejajar dengan rumahnya, rumahnyadi tingkat 1 membuatkan aku mahu segera kerumahnya kerana keadaan badan yang sudahbelengas dan keletihan. Aaron keluar darikeretanya lalu diperlawa aku memasukirumahnya dan biliknya. Setiba aku masuk, akuterpacul melihat Aaron sudah melucutkanbajunya dan sengaja memperagakan badannyayang agak berketul tersebut. Aku menjadi tidakkeruan, lalu aku meminta izin untukmembersihkan diriku.
Selesai sahaja mandi, aku melihat keadaansekeliling, aku tidak mempunyai pakaian lainuntuk dipakai, Aaron pula tidak memperlawakudengan pakaiannya dan dia pula hanyamengenakan Boxer longgar berwarna terang didalam biliknya sambil menonton TV. Akusengaja melangkah didepannya untuk ke bajuku,tetapi dengan tidak semena, aku terlanggarkoneknya. Dia tersentak lalu tersenyum danbangun untuk membersihkan dirinya pula.Sebelum masuk ke bilik air, Aaronmenghidupkan rokok, dan sebelah tangannyasambil membuat aksi mengolom kearahku. Akusenyum sambil mengatakan die tidak betul.Aaron hanya senyum dengan senyuman yangnakal
Aaron ini adalah anak kelahiran pantai timur,anak tengah dalam keluarganya. Rupa dan lagaknya agak berego menyebabkan die hanya Aaron agak kedekut tetapi die juga adalahseorang yang tabah dan sabar. Dek keranakesabarannyalah menyebabkan die ego keranaberanggapan die telah banyak berusaha dalamsesuatu perkara dan tidak mahu orang lainmengambil jalan singkat dan berharap kejayaanyang dihadapinya.
Sesudah mengenakan baju di badannku, akumula memikirkan takkan aku mahu tidur denganJeanku, lalu aku hanya mengenakan short briefaku, lalu aku merebahkan badanku ke tilambujang Aaron. Ternyata tilamnya berbau harumdan aku selesa dengan baunya. Ini keranaAaron gemar mengenakan bauan dari DunhilPerfume Production. Aku hampir melelapkanmataku sementara menunggu Aaron siapmembersihkan dirinya.
Aku ke ruang tamu,sebentar lalu ku membakarsebatang rokok, aku memerhatikan bilik airyang agak lama penghuninya berada dalamnya.aku agak musykil kerana Aaron agak lama didalam sana, lalu aku menghampiri bilik air danmengintai di celah-celah pintu tersebut.ternyata perbuatanku dihidu lalu aku segera keruang tamu dan berpura-pura menghabiskanrokokku.
Selang beberapa ketika, aku dipanggil Aaron ketandas, lalu aku menjadi tidak tentu hala danaku mula gelabah. masa 2 aaron meminta akuuntuk menghulurkan syampu yang terdapat diatas meja makan depan tandasnya. Akumengambil dengan sedikit was-was. kemudianku hulurkan kepadanya syampu tersebut.Dengan tidak semena-mena tangan aku lantasdi tarik ke dalam tandas. Aku lihat konek Aaronsudah besar mencanak. Aku buat-buat maludengan pelawaannya. tapi apakan daya, nafsutelah beraja diminda. dan hasilnya..
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.