Ini cerita saya dengan bang azwan. Sudah 10tahun saya bersama bang zwan, tinggal disebuah rumah pangsa. Sekarang ini dia sedangtidur nyenyak di sebelah saya. Sudah jadikebiasaan bagi abang azwan tanggalkan seluardalam sebaik saja dia masuk bilik tidur. Dia rasaselesa tanpa berpakaian, lagipun kekadang merasai kemanisan tubuh badan dia yangtegap. Saya selalu kagum dengan tubuh badankaum adam khususnya mereka yang matangberusia dalam linkungan 40an. Berbaringsebelah dengan bang zwan, saya rasa diri sayalelaki yang paling bertuah di dunia kerana bangzwan memang bersifat kelakian yang sejati danmemang idaman ramai perempuan. Kalau bangzwan bukan gay, mungkin dia sudahberumahtangga dan beranak 4 orang. Tapi, diamemilih kehidupan yang dia dia betul-betul nak.Dia tak suka hidup bertopeng.
Sekarang dah pukul 7 pagi. Semalam kamimasuk tidur awal, selepas sekian lamabatangnya dihisap saya, bang zwan memancutdengan hebat ke dalam mulut saya. Saya masihingat setiap detik manis dan bagaimana airmani bang zwan ditelan secara perlahan olehsaya. Lepas tu bang zwan terus tidur sampaisekarang. Tengah merenung airmuka bangzwan yang tertidur manis, tiba-tiba, saya dapatibatang bang zwan mula menegak. Secaraperlahan saya mendekati hidung saya kearahbatang bang zwan. Ya, saya ketagih batangbang zwan, dah beribu-ribu kali saya hisapbatang bang zwan sejak 10 tahun dulu tapisetiap kali masih merupakan pengalaman barubagi saya. Sebaik saja butuh bang zwanmemasuki mulut saya dan diselaputi bibir danlidah saya, saya rasa sesuatu yang tersangatnyaman dan nikmat. Apalagi saya terus hisapsepuas-puasnya. Apalah jasa saya sehinggasaya dapat menikmati batang bang zwanberdekad lama.
Bagi saya hisap batang lelaki itu jauh melebihidaripada memenuhi nafsu seks, ia lebihmerupakan seni yang indah. Lelaki siapa yanginginkan batangnya dihisap oleh lelaki yang lainkalau dia tidak menaruh kepercayaan terhadappenghisap. Apakah hadiah yang lagi bernilaiyang boleh diberikan daripada seorang lelakikepada lelaki lain kalau bukan batangnya yangmelambangkan harga diri, kehormatan dankelakian. Bilik tidur kami digantung 3 buahposter yang mempamerkan 3 lelaki macho bogel dihisap batang mereka oleh 3 pemuda lelaki macho berdiri dihisap batang. Posterkedua duduk dihisap batang dan poster ketigaberbaring di atas katil tengah sambil dihisapbatangnya.. Keenam-enam lelaki semuahensem-hensem belaka dan batang merekategak,panjang dan besar, tetapi semua gambarini tidak lucah. Gambar-gambar ini lebihmerupakan seni yang mana airmuka semualelaki ini menunjukkan mereka betul-betulmenikmati apa yang terjadi. Tidak ada sebabmereka harus rasa segan kerana inilah yangmereka betul-betul mahu.
Saya lari dari rumah pada usia 20 lepasbertengkar dengan ibu tiri saya dan ditamparoleh dia. Terus saya lari keluar dari rumah kearah jalanraya dan menaiki bas yang menuju keKL. Sejak itu saya tak pernah balik ke rumah ibutiri yang selalu cari pasal menengking saya.Saya tukar beberapa bas sebaik saja sampaiKL. Talipon member yang bekerja di KL tetapidah putus talian talipon. Bila saya merayaurayau di jalanraya sambil carikan kerja di geraimakan dan restoran, tiba-tiba hujan lebat.Tengah menunggu hujan berteduh di kaki lima,seorang lelaki berusia 40an sembang dengansaya. Bila dia tahu akan masalah saya, diaberikan nombor talipon dan alamat dan kalaunak saya boleh tumpang di rumahnya seketika.Lepastu dia pun balik ofis.
Saya cuba talipon member lain tapi gagalmenghubungi siapa-siapa. Hari makin gelapdan saya penat dan lapar. Nombor talipon yangsaya ada merupakan satu-satu harapan yangsaya ada. Saya talipon dan lelaki itu datangbawa saya ke kedai mamak makan bersama.Lepas itu dia bawa saya ke rumahnya. Lepasmandi, dia bagikan saya seluar pendek dansediakan sebuah bilik tidur. Kerana letih sangat,saya terus tidur. Tengah malam, saya terjagadari tidur dan terperanjat mendapati lelaki itumenenggelamkan kepalanya di bawah perutsaya dan hisap batang saya. Saya cubamelepaskan diri tapi dia genggam pergelangantangan saya dengan kuat sehingga saya tidakdapat bergerak. Dia terus hisap batang saya, kepalanya naik turun naik turun begitu cepat setiap titisan air mani saya. Kemudian sayatidur semula kepenatan. Hampir pagi bila sayaterjaga, saya nampak dia merenung sayadengan penuh keghairahan. Sebelum sayadapat berbuat apa-apa, dia sekali lagi ciumbatang saya yang sudah tegang sebelum diamasukkan batang saya ke dalam mulutnyasambil dia guna lidahnya menggilapkeseluruhan batang saya. Kali ini saya tidaklawan, tapi relaks untuk menikmati pengalamanyang istimewa ini. Dia alihkan kaki sayabeberapa kali supaya dia dapat hisap batangsaya dari sudut-sudut berlainan. Yang palingsedap ialah bila dia memikul kedua-dua kakisaya ke atas bahunya supaya dia boleh telankeseluruhan batang saya sampai hujungtengkoroknya. Saya tak tahan lagi dan teruspancut ke dalam tengkoroknya.
Besok hari, dia tak kerja. Kononnya dia cutiseminggu. Dia bagitahu saya namanya Azwan.Lepas makan, kami tonton tv dan langsung taksebut kejadian semalam dan pagi tadi. Harisemakin malam, dia pun suruh saya tidur.Sebaik saja saya baring di atas katil, sayaterpikir apa yang dia lakukan ke atas saya dansaya tak dapat lelapkan mata saya. Kemudian,pintu bilik terbuka, dia masuk dan tutupkanpintu. Dia duduk bersila di tepi saya beberapaketika dan kemudian letakkan tangannya diatas paha saya. Saya buat tak tahu tapi batangsaya telah menegak. Azman kemudianmenggeser mukanya dengan batang saya yangdiselubungi seluar pendek. Perlahan-lahan diakeluarkan batang saya dari seluar dan tanpabuang masa lagi dia terus hisap batang saya.Tiba-tiba saya sedar saya telah memasuki alamlelaki yang penuh misteri tapi amatmenyeronokkan. Azwan tengah menunjukkansaya kenikmatan jadi seorang lelaki dewasa.Saya perlahan-lahan letak tangan saya di atasdahi Azwan dan meraba rambutnya sambil diahisap batangku. Sekali-sekala saya anjakkankepala Azwan supaya saya boleh melengahkankeinginan nak pancut. Saya mengerangkeseronokan setiap kali saya hampir sampaidetik kemuncak. Saya makin liar dan minta Azwan cium bibir saya. Bila lidah saya bagai disambar kilat. Azwan bersilih ganti ciummulut saya kemudian hisap batang saya. Takpuas lagi, saya turun ke bawah badan Azwandan masukkan batang dia ke dalam mulut saya.Cium, hisap batang saya, hisap batang dia,cium, hisap batang saya, hisap batang dia.....kami buat kerja ini berulang-ulang sehingga diapancut di mulut saya dan saya telan airmaninya buat kali pertama dalam hidup saya.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.