Cikgu Zul menonton cerita gay sambil berbogel tanpa seurat benang kat ruang tamu seorang diri... tangannya melancapkan kotenya yang gemuk. ini pertama kali aku melihat cikgu zul menonton film gay. aku yang mengintai cikgu zul dari bilik tak dapat menahan nafsuku... aku menhampirinya.....cikgu zul menyuruh aku mengulom kotenya yang keras dan berurat sambil dia melayan cerita..... kemudian dia menggenggam rambutku lalu mendongakkan ku... "sudikah kami menjadi isteri no 2ku" cikgu zul melafaskan kata-katanya lalu mencium mulutku dengan rakus.... aku lemas...... secara tak sedar... aku mengungkapkan kata-kaya "ya... abang"..... lalu cikgu zul menyarungkan cincin suasa ke jari manisku tanda aku kini miliknya sepenuhnya.... aku tidak boleh nakal-nakal seperti dulu.... Cikgu Zul melancapkan kotenya yang tegang lalu memancutkan air maninya yang pekat dan banyak di dalam mulutku...sebulan cikgu zul simpan untuk majlis melamarku...aku menelan air maninya tanpa tinggal setitispun.... cikgu zul tersenyum puas melihatku..... dia memelukku dengan peruh kasih sayang... aku tergamam..... kemudian dia mendokongku masuk kebiliknya lalu aku di fuck sepuas-puasnya... tiga kali aku di fuck malam tu.... cik zul menyuruh aku menelan air maninya setiap kali dia terpancut. maka tiga kali lagi aku minum benih lelaki yang kini sudah bergelar suamiku...
selama sebulan ini jugalah...aku tidur bersama di biliknya tanpa seurat benang. kini aku hanya setia pada kote Cikgu Zul yang gemuk...... suhu rumah terlalu sejuk kerana hujan lebat setiap hari.... cuaca begini membuatkan nafsu Cikgu Zul membuak-buak.... setiap hari, dia akan mengefuckku sebelum tidur dan sekali lagi bila terjaga subuh hari... kotenya yang mencanak tegak dan keras terus di jolok ke juburku tanda mengejutkan aku untuk bangun pagi... terasa terawangan bila di fuck di subuh hari....aku telah menjadi BF Cikgu Zul???
Aku tidak tahu kenapa aku menerima lamarannya... mungkin aku sudah hidup bersama dengannya sekian lama, tapi dia memang lelaki yang penyayang.... cuma.....olehkah aku setia pada satu kote untuk sekian lama.... mungkinkah Cikgu Zul akan curang seperti BFku yang terdahulu... bolehkah dia setia seperti ku? bagaimana kalau dia bosan dengan juboku? itu yang bermain di fikiranku sebelum ini.... kami telah bersetuju untuk berkongsi keinginan sekiranya masing-masing mahu mencuba jantan lain dan haruslah kami sama-sama suka.... tapi Cikgu Zul dia memang cintakan aku dari mula dulu... bila aku ada disisinya... dia tak perlukan jantan lain untuk memuaskan kote gemuknya yang sentiasa mahukan kemutan....
Hujan lebat betul di luar.... bunyi guruh dan kilat sabung menyabung.... di bilik Cikgu Zul kami kebasahan bertarung memuaskan nafsu masing masing.... kami bergelut... mulut kami bertaut.... misai Cikgu Zul yang lebat rapat dibibirku sambil menyedut lidahku... aku lemas.... dalam pelukan lelaki yang kini bergelar suamiku....Cikgu Zul menindihku.... tanganya yang kekar memelukku dengan erat dari belakang... bontotku adku tonggengkan untuk memudahkan kote gemuknya bergesel di celah bontotku.... kotenya yang gemuk dan padat..... kepala kotenya begitu kembang dengan bangga dan berkilat.... cikgu zul menyapukan lotion ke kepala cendawannya...... lalu menujahkan masuk ke lubang juburku....... hentakan ganas bernafsu... seolah-olah tek pernah dapat lubang Cikgu Zul mengerjakan juburku setiap hari.... aku mengetatkan kemutan juburku membuatkan Cikgu Zul mengefuckku semakin menggila. Henjutannya yang padat dan laju membuatkan nafasnya ku menghembus telingaku.... sekian lama mendayanung laju akhirnya cikgu zul menghentikan hentakan kuat kotenya lalu menyumbat kotenya dalamjuburku. berdenyut-denyut kotenya menghemburkan benih cinta dalam lubang juburku.... kami keletihan.....
aku terjaga dari lena bila terdengar bunyi benda terjatuh di dapur.... Cikgu Zul masih enak melayari mimpi... dengkurannya memenuhi ruang bilik. aku mendiamkan diri dalam pelukan hangat cikgu zul..... aku memejamkan mataku semula hendak menyambung tidur.... tetapi aku terkejut bila badanku direntap kuat..... mulutku di tekup... keadaan terlalu pantas.... sedar- sedar aku dan cikgu zul dan di ikat. kami masih berbogel tanpa seurat benang.... perompak-perompak itu begitu teruja dengan kote cikgu zul yang gemuk... cikgu zul di ikat terlentang... kakinya terkangkang luas diikat dibucu bawah katil begitu juga tanganya mendepang di ikat di bucu atas katil. cikgu zul yang tersedar dari tidur cuba melepaskan diri dari ikatan namun sia-sia..... perompak-perompak itu ketawa melihat cikgu zul menggeliat mahu melepaskan diri seperti cacing kepanasan.... manakala aku tertonggeng bila kaki dan tanganku di ikat sekali....
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.