Cerita ini bermula sejak aku berumur 12 tahun.Aku seorang budak lelaki yang agak hensem.Bukan la nak berbangga. Tetapi ada cerita yanghendak aku sampaikan kepada korang. Semasacuti persekolahan pada hujung tahun, selepasaku menduduki peperiksaan, aku mengambilkeputusan untuk bercuti di kampung , di rumahnenek aku. Aku menjalani hari-hari sepertibiasa. Sampai satu hari, kejadian berlaku dirumah nenek. Aku mempunyai seorang sepupulelaki iaitu anak kepada emak menakan aku. Diajuga balik ke kampung untuk bercuti. Umurnyaketika itu 15 tahun. Hendak dijadikan cerita, akuditanggalkan bersama sepupu aku yangbernama alif di rumah nenek kerana semua satu majlis kenduri. Aku ditinggalkan kerana akutidak sihat pada hati itu. Ketika aku menontontv, sepupu aku alif datang untuk bersama-samamononton tv. Kami berbual mesra, sampailahalif bertanyakan aku soalan yang agak sukaruntuk aku menjawab. Dia menanyakan aku,adakah aku sudah baligh. Seperti koranglah,mestilah time itu kita tidak tahu lagi samadakita telah baligh ataupun tidak. Aku justmenjawab bahawa aku tidak tahu. Alif terusmenanyakan aku soalan-soalan yang sukaruntuku manjawab. Benda-benda yang lucah.Kira macam kami ni sembang lucah la. Alif terusmenyakan aku, adakah aku pernah melakukanaktiviti melancap. Aku still menjawab tidak.Lepas itu, alif menawarkan aku untuk diajarcara-cara untuk melancap. Mula-mula akuenggan untuk melakukannya kerana alifmeminta aku untuk membuka seluar. Tetapi alifmemaksa aku untuk membukanya. Diamengugut akan memukul aku sekiranya tidakmembuka seluar. Aku hanya dapat menurutkehendak alif. Aku membuka seluarku dihadapannya, ketika menonton tv. Alif mengajaraku cara untuk melancap. Caranya tidak perlula aku ceritakan, kerana aku pasti siapa yangmembaca cerita ini sudah pasti telah beratusratus kali melancap. Betul kan. Sambil alifmengajarku melancap, dia juga menyuruh akumembuka seluarnya. Dia mengatakan bahawadia juga ingin melancap seperti aku. Aku hanyamenurut sahaja apa yang diminta. Aku melihatbatang pelir nya yang lebih besar dari aku,ketika itu la.huhuu. alif menyuruh aku untukmelakukan perkara yang sama yang dialakukan kepada aku untuk dilakukan kepadanyapula. Seperti biasa aku hanya menurut sahajakehendaknya kerana takut alif akan memukulku.Aku mengusap-usap batang pelir nya yangkeras dan mempunyai bulu disekeliling batangpelir nya. Selepas 3minit aku melancap alif, akuberasa tanganku sangat lenguh keranamelakukan aktiviti itu. Jadi aku memintanyauntuk berhenti melakukan. Tetapi alif berkerasmemaksaku untuk melakukannya juga. Kali inidia menyuruhku untuk melakukan denganpantas. Aku melihat muka alif ketika itu sungguh berlainan, muka sangap la.
Alif juga 10minit aku melancapnya, alif memancutkan airmaninya. Alif menyuruh aku untuk merasai airmani itu, tetapi aku enggan. Alif terusmemukulku, dan dia memaksa aku untukmerasainya juga. Aku terpaksa akur denganpermintaannya. Alif juga menuyuruh aku untukmenjilat batang pelirnya. Aku rasa hendaktermuntah apabila aku merasai air mani alifketika aku menjilat batangnya. Selepas habissemua air aku jilatkan, alif meminta aku untukberhenti kerana dia hendak mandi. Alifmengajak aku untuk mandi bersama, tetapi akujuga enggan. Dan alif tetap menarik aku jugauntuk mengikutinya mandi. Kami berdua samasama berbogel. Aku sangat malu ketika itu.Ketika mandi, alif menyuruhku untukmenyabunkan seluruh tubuhnya dengan sabun.Alif juga memintaku untuk menyabunkan jugabatang pelir nya. Alif juga mengajar aku untukmelancap menggunakan sabun. Selepas mandi,kami keluar untuk memaki baju seperti biasa.Alif meminta aku untuk merahsiakan apa yangterjadi pada aku daripada pengetahuansesiapa. Dia mengugut hendak memukulku jikaperkara ini di ketahui orang.
Aktiviti ini tidak hanya terhenti di situ sahajamalah berlarutan pada setiap hari ketika akuberada di sana. Kadang-kadang tengah malamalif mengajaku untuk melancap. Kamimelakukan itu tidak kira tempat. Kadangkadang di bilik, bilik air, belakang rumah, dalamsetor, malah di dalam hutan sekalipun jika alifingin melakukanya. Setiap kali aku pulang kekampung, alif juga pulang dan dia akan terusberjumpa denganku. Kadang-kadang diasengaja mengajakku untuk meronda-romdakampung tetapi sebaliknya dia membawaku keair terjun berdekatan dengan rumah nenek.Disitulah alif akan menyuruhku untukmelancapnya.
Kini aku berusia 17 tahun. Aktiviti melancaptetap aku teruskan. Tetapi hanya melancapseorang diri. Seperti korang la. Aktivitimelancap dengan alif sepupuku telah berhentiketika aku berumur 15 tahun kerana alif melanjutkan pelajaranya ke menara gading baru kerana ayah aku telah ditukarkan ke kualalumpur. Aku belajar disekolah yangkebanyakkan adalah golongan orang kaya. Disana aku telah mendapat seorang rakan,namanya farid. Farid seorang yang amatpopular di sekolah itu kerana mempunyai mukayang sangat hensem. Dia selalu dikelilingi orangpermpuan. Dia juga adalah seorang playboysekolah. Ye la ,manataknya dah la mempunyaimuka yang hensem, badan yang tough, danmemiliki duit yang banyak kerana ayahnyaseorang bisnesmen. Cukup la itu sahajahuraian tentang farid.Pada suatu hari, farid mengajaku untukmelakukan study group di rumahnya. akuhanya mengikuti kehendaknya sahaja. Diakatakan bahawa emak dan ayahnya tiadadirumah kerana pergi ke oversea. Oleh itu diahanya tinggal keseorangan dirumahnya. Faridseorang playboy, so pernah suatu hari diamencerita bahawa dia pernah membawaaewxnya untuk beromen di rumahnya ketikaemaknya tiada.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Cerita PendekBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.