Assalamualaikum dan semalam malam. Cerita aku ni agak singkat tapi aku nak share juga. Nama aku azmi umur aku 38 tahun aku kerja sebagai pakar fisioterapi dipoliklinik kat Johor aku ada anak angkat umur 18 tahun. Masa umur 20 ada orang ketuk pintu rumah aku ada sepasang suami isteri datang yang perempuan tu chinese yang lelaki tu melayu dieorang minta aku jagakan budak tu sampai bila² ada dapat semua maklumat suami isteri tu lepas 7 tahun tak silap aku dieorang meninggal sebab apa aku tak tahu. Jadi aku masih jaga budak tu hingga umur dia 15 tahun dia da taknak pergi sekolah. Jadi aku biarkan dia aku bentikan dia sekolah aku suka dia ni kerana dia taat dengan kata kata aku dia selalu layan aku masakkan aku kira apa yang kat rumah tu dia yang buat semua.
Setiap kali aku balik dia akan salam da cium tangan dia memang bagus orang nya walaupun rumah aku ada 2 bilik kosong tapi aku dengan dia tidur sebilik. Benda ni jadi semakin serius bila dia luah perasan kat aku yang dia suka aku masa tu umur dia 16 tahun aku tak tau nak react apa time tu aku cuma bagitau dia yang aku sayang dia. Semakin lama semakin serius sehinggakan pada umur 16 tahun tu dia da buat macam ii untuk aku. Aku ingat lagi 12/5 malam tu memang panas gila anak angkat ni pulak dijenis yang macam ni apa yang aku pakai mesti dia akan pakai yang sama kalau tak sama dia akan marah mengamuk. Disebabkan itu aku beli baju tidur yang sama dengan dia. Malam tu pulak aku panas jadi aku bukak la bajukan jadi aku pakai seluar je lepas tu aku baring anak angkat aku ni dia masuk la da nak tidur pastu dia tanya aku "mana baju ayah ?" ... Aku cakap la "panas la malam ni... Ayah bukak la... Anak ayah ni dari mana ?" ...dia"nazim dari bilik air... Jap bukak air cond"... Aku rasa lega sikit rasa sejuk sikit bila dia bukak air cond pastu tetiba dia baring rapat kat sebelah aku pastu dia peluk tangan aku sebelah dia tanya aku " ayah sayang nazim x ?" Aku jawab laa " mesti la ayah sayang kalau tak sayang ayah tak ambik nazim dulu".
Pastu dia baring atas dada aku aku biarkan ja pastu aku rasa basah tau kat dada aku mengalir ke perut aku tengok dia, dia nangis time tu aku tnye la dia "naper nazim nangis... Ayah salah cakap ke ?" Pastu dia cakap "bahu nazim sakit" aku teruslah bukak baju dia urut pelan ii da siap urut aku nak pakai dia baju balik pastu dia cakap "tak nak la pakai... Nazim nak macam ayah tak pakai" aku ye la aku terus ambik baju tdi bawak turun kat bilik cuci aku pergi dapur minum air aku naik atas balik masuk bilik aku tengok nazim da berselimut aku pon masuk la dalam selimut tu nak tidur aku matikan lampu pastu aku peluk dia. Dia pusing peluk aku jugak tetiba aku rasa tak kene masa aku peluk pinggang dia aku turun kan lagi tangan aku , aku rasa alur bontot dia aku terus duduk selak selimut dia memang tak pakai seluar dia bogel bulat time tu terkejut aku, aku tanya la dia "nazjm seluar nazim mana" pastu dia jawab cam ni " masa nazim balik dari kedai petang tadi nazim nampak ayah tidur macam ni nazim ikut la " ... Aku cakap la " nazim pakai seluar nazim" pastu aku baring balik dia cakap cam ni mat kat aku " tak nak la nazim suka tidur cam ni selesa ayah bukak la jugak" aku cakap laa tak nak pastu dia terus je tarik seluar aku tekejut gila aku pastu dia jatuhkan kat bawah katil aku cuma ikut je cakap dia kalau tak dia ngamuk.
Malam tu aku dengan dia tidur bogel mat masa aku peluk dia batang aku betul ii kat alur bontot dia aku pon taktahu kenapa aku boleh ikut je cakap dia. Aku terpaksa tidur bogel sekatil dengan dengan dia sampai umur dia 17 tahun. Masa umur dia 17 tahun dia jadi sangat obses dengan cite ii BoyLover thai korea china ... Sampaikan aku balik kerja dia cium mulut aku. Umur dia masuk je 18 dia terus berubah dia jadi lebih liar maksud aku lebih liar , masa birthday dia ade la buat majlis makan makan malam pulak takde buat apa aku penat sangat malam tu aku ingat nak tidur awal , dalam pukul 9 tu aku masuk tidur dia lak masih tengok tv aku tertidur la sampai pukul berapa aku tak tau aku sadar time tu dia tengah mandi aku biarkan aja laa aku nak sambung tidur pastu aku dengan dia da siap mandi aku saja laa pura ii tidur time tu aku nampakla dia keluar dari bilik mandi lap ii badan dia pastu terus masuk dalam selimut tidur bila da baring semua aku terdengar dia cakap " nazim sayang ayah" pastu cium pipi aku dia peluk laa aku malam tu aku tak tahu kenapa aku rasa horny sehorny horny nya dia peluk aku tu tetiba tangan dia yang perut aku makin lama makin turun ke bawah makin terus sampai tangan dia kat batang aku aku masih boleh kawan masa tu aku biarkan aku saja nak tengok dia buat apa je kat aku malam tu. Malam tu aku tidur pakai kain pelekat je tak silap. Dia pegang la batang aku gosok ii pastu dia bukak kain aku pastu dia masuk dalam selimut tetiba aku rasa batang aku suam ii ja aku da stim time tu aku tak tahan lagi aku selak selimut tekejut gila muka dia yang batang aku dalam mulut dia pastu dia tengok aku dia cakap " ayahhhh..." Aku tanya la dia " kenapa nazim macam ni ?" Pastu dia diam je dia benti baring balik kat sebelah aku tapi tak menghadap aku aku peluk la dia dari belakang aku pon saja ii je tolak ii batang aku kat bontot dia pastu cium pipi dia baru dia tengok aku.
Aku cium mulut dia dia balas aku kangkang dia aku cakap "tahan " pastu aku baru masuk kepala aku tengok dia. Dia masih tahan aku cium mulut dia pastu tolak batang aku masuk semua batang aku dia menjerit sampai berurat leher dia dada dia jadi merah aku keluarkan masukkan balik 3 kali je aku buat pastu dia jerit sambil nangis leher berurat timbul banyak dia dada sampai dahi merah tangan dka gengam kuat dia aku terus benti pastu hempaskan badan kat sebelah dia meleleh air mata aku tengok dia dengan keadaan dia cam tu aku peluk laa dia kuat ii dari belakang esok pagi nya kol 11 lebih aku tengok dia belum bangun lagi aku tengok la lubang bontot dia luka ke ... Nasib baik tak luka pastu dia bangun dia tengokkan aku dia tanya aku " ayah baru bangun ke ? ..." Aku "ye sayang "...dia cakap lagi "ayah nak lagi " aku cakap la " nak lagi apa " pastu dia kangkang aku cakap laa " nanti nazim sakit ... Ayah taknak nazim sakit " dia cakap la " semalam sakit sikit je boleh la ayah " ... Aku pon ikutkan ja laa aku suruh dia hisap batang aku dulu da stim tu aku henjut la dia dia punye maon buat aku tambah horny " ahhhhhhh!!,.. ayah .....ahhhhhhh!! .... Shit...ayahhh" pastu aku cakap laa ayah pulak baring aku baring tu aku suruh dia duduk atas aku pastu sambung henjut.... Dia rim aku sambil jilat ii puting aku horny teruk time tu aku " ahhh zim .... Aaaaah (makin laju ) ahhhhhh ...." Dia "ahhhhhhh yahh sakit yahhh" ... Pastu aku terkeluarkan suara kuat gila time tu "ahhhh!!!!!!", Aku pancut dalam. Kau tau aku da penat ii sakit pinggang semua dia peluk aku dia cakap apa " ayah dia kuat laa" aku tak tau nak react apa time tu aku terus ajak dia mandi da mandi semua da sarapan petang tu tengok tv pastu dia ajak lagi aku cuma suruh dia hisap je. Sampai sekrang aku pon tak tau berapa banyak air main aku yang ada dalam perut dia
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.