Perkenalan aku dengan askar pencen begitu indah. Dia mencarikan aku kerja baru dan menyuruh aku berpindah ke rumah kawannya yang begitu dekat dengan tempat kerjaku. Kini aku menyewa bilik di rumah kawannya. Setiap hari, mudah dia datang ke rumah sewaku. kadang-kala dia tertidur menungguku balik kerja. terasa bahagia ketika bersamanya kini......
Kawannya seorang guru. Tinggal seorang di sini. anak bininya duduk berasingan di kampung. Sebulan sekali dia balik menjengok anak bininya. Dia memang peramah, bukan saja hensem dan bijak. Aku panggil dia cikgu jer. nama penuhnya pun aku tak ingat. Dia tak kisah pun kalau abg askar pencen bermalam di rumahnya. Abg askar buat rumah tu macam rumahnya jer. kadang tu pakai spender jer kehu, kehilir, duduk kat ruang tamu dengan cikgu zul. Cikgu ni ialah kawan karib abg askar. Kalau dia selalu bermalam di rumah ni pun cikgu tak kisah.
Petang itu cuaca memang sangat panas. Cikgu Zul yang sedang menonton tv asyik mengeluh kepanasan. kelihatan peluh menitik-nitik membasahi tubuhnya walaupun kipas ligat berpusing. Cikgu Zul berbadan besar. Penuh bulu dada bercantum ke bulu koneknya. Jambang kalau tak bercukur setiap hari mesti macam benggali jual kapet. "aku tersenyum memerhatikan cikgu zul kepanasan". Selalu dia simpan misai bercantum dengan janggut yang di trim kemas. Memang segak dengan watak seorang cikgu.
Aku biasala hujung minggu macam ni berbaring depan TV, tonton je cerita ntah apa-apa ntah yang ada. lepas mandi... terasa segar... bau sabun mewangi memenuhi ruang tamu. bergolek tanpa baju. Cuma berseluar pendek putih, agak sempit. "wanginya cik zul tersengih sambil menegurku." sesekali aku melayan celoteh cikgu zul. Dalam keadaan terlentang, bahagian konekku jelas membonjol. Menyerlah. Sesekali aku nampak Cikgu Zul memfokus ke arah itu. Dia pun tak berbaju, tapi cuma berkain pelikat. sambil menyemak kertas ujian anak muridnya dia menceritakan kisah hidupnya. aku lihat bulu dadanya begitu basah kuyup. patutla dia sibuk mengeluh kepanasan.
Cikgu Zul bingkas bangun. dia ambil tuala lalu menuju ke bilik mandi. Mataku mengekori gerak-gerinya hingga dia masuk ke bilik mandi. Bunyi air shower kedengaran jelas... kedengaran cikgu zul bersiul-siul sambil menyanyi, perkara yang biasa di lakukan ketika sedang mandi.
Terasa dahaga bila panas macam ni. aku ke dapur untuk mengambil air dalam peti sejuk. terkejut aku melihat Cikgu Zul mandi tidak menutup pintu. Aku dapat lihat dengan jelas Cikgu Zul yang sedang mandi berbogel. badannya yang dilitupi sabun... bontotnya pejal..koneknya yang besar juga ditumbuhi bulu yang lebat. Aku memegang cawan sambil memerhatikan cikgu zul mandi...Aku rasa terpegun bila melihat konek cikgu zul yang besar dan terjuntai itu.... Konekku mula menegang dan semakin mengeras. Cikgu Zul menoleh dengan tiba-tiba ke arah aku mebuatkan aku tersentak, aku cepat-cepat pergi ke ruang tamu...
Aku merebahkan badan di depan TV. mataku mula rasa mengantuk. Cikgu Zul keluar dari bilik mandi sambil bersiul-siul. dia duduk di tepiku menyambung kerjanya dengan bontotnya berbalut tuala lagi. Aku pura-pura cool seolah-olah tidak nampak dia mandi bogel tadi. Patutla dia tak curiga bila abg askar menutuh bontotku setiap kali dia tidur di sini. pasti cikgu zul pun minat konek.. aku tersenyum sendirian.
Suasana di luar mulai mendung. patut la tadi panas sangat. Angin mulai meniup kencang masuk ke ruang tamu. Di depan TV aku terlena. Aku terkenangkan konek cikgu zul yang begitu gemuk sebelum keras. konekku mengembang.. Dalam mamai, aku rasa sesuatu menggosok-gosok di bahagian konekku, menjalar membuatkan konekku semakin keras menegang. Aku tak larat untuk membuka mata sebaliknya mebiarkannya kenikmatan ini berlanjutan.... Cikgu Zul yang dari tadi melihat konekku tegang di balik seluar semakin berani mengurut-urut konekku. Aku rasa tegang bila kemaluanku makin membesar di balik seluar. terasa senak. namun urutan cikgu zul dari batang ke kepala konekku membuatkan aku jadi tak menentu... kubiarkan saja. Mataku masih aku kututupkan. sedap......
Melihat aku tidak sedarkan perbuatannya, perlahan-lahan Cikgu Zul melondehkan seluarku, terdedah lah sebatang daging yang keras terpelanting keluar dari seluar pendekku. tegak ke atas... keras. Kubiarkan perbuatan Cikgu Zul itu. Tangannya menggenggam erat konekku. konekku dilancap.... dipicit-picit.... di elus-elus.... diusap-usap. Cikgu Zul lancapkan konekku dengan perlahan membuat nafsuku terangsang dan nafasku turun naik.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.