ABANG ZACK (PART 1)

4.7K 31 3
                                    

Hari ini ialah hari sabtu, aku terasa ingin nakberhibur di kelab, maklumlah malam minggu,esok cuti, jadi aku mengambil keputusan untukmenuju ke kelab gay yang terletak di kawasanbukit bintang. Aku menggunakan perkhidmatanawam ke sana, malas pula rasa nak memandu,lebih kurang pukul 11 aku memasuki kelab itu,suasana masih tidak sibuk kerana terlalu awal bersukaria menari di dalam kelab, semakin lamasemakin ramai pengunjung, lagu semakinrancak dan kelab mulai sesak, ada juga yangcuba mendekati ku tetapi bukan selera ku, jadiaku hanya berbual kosong.

Lebih kurang pukul 1 aku merasa agak kurangselesa dengan keadaan kelab yang sesak lalumengambil keputusan untuk pulang sahaja. Akumenuju ke kawasan perhentian teksi, kebetulanbanyak teksi di situ, aku terus menaiki teksi danmemberitahu arah tujunya. Pemandunyaseorang melayu yg berumur lingkungan awal50 an, taste aku, tapi aku tak berani nak lebihlebih, kami bersembang sepanjang perjalanan,dia mengenalkan dirinya sebagai abg zack, darisatu topik ke satu topik hinggalah sampai kekawasan apartment ku, abg zack bertanya, akutinggal seorang ke, aku menjawab yea, diatanya boleh tak dia nak tumpang bilik air kejap,aku ok je, sebab aku tahu dari caranya, ituadalah satu hint, he he.

Dia pun parking di kawasan pelawat danmengikuti ku, masuk kerumah aku tunjuk dia bilikair dan dia terus masuk. Seketika kemudian diakeluar, aku bertanya kalau dia mahu berehatsebentar minum kopi bersama ku, dia cakapboleh juga, aku mengesyorkannya supayamandi segarkan badan, dia bersetuju sebab dariceritanya dia menarik teksi dari tengahari takpulang ke rumah, aku pun menuju ke bilik kumengambil tuala dan sehelai kain pelekatuntuknya, dalam hati aku memang ada peluangni, aku pun memberi kepadanya, dia pun teruske bilik air dan mandi, aku pun ke dapur buatkanair kopi. Seketika kemudian dia keluar denganberpelekat dan tuala di bahunya, bau wangi dansegar, dia meletakan baju dan seluarnya di biraisofa sambil duduk menikmati kopi yangdihidangkan, aku minta diri untuk mandi pula.Selepas aku mandi aku menuju ke ruang tamu,abg zack tertido keletihan, aku mengejutkannya,kalau letih tidolah di dalam bilikku, sebelum tu ⇦ aku tanya abg tak balik rumah tak apa kah, dia dikampung.

Aku pun mengajaknya masuk ke bilik, abg zackterus tido, aku memadamkan lampu dan naik kekatil tidur di sebelahnya, aku pun hanyaberpelekat, aku melihat tubuh badan abg zackdari dekat, mahu sahaja aku terkam, tapi takutdia bukan plu, jadi aku pun batalkan niat itu, akumelihat abg zack berdengkur dan ada gerakanbatangnya didalam kain, akhirnya aku juga turuttertido, tetiba aku terjaga bila badan ku dipelukabg zack dari belakang, aku dapat merasabatang abg zack keras menyucuk jubo ku,walaupun masih beralas kain pelekat, dapatkurasa pergerakan batang abg zack, abg zackkemudian mencium pipiku dan berkata, adik....boleh abg zack main adik? Aku pun membalas,memang saya tunggu abg zack minta, denganpantas abg zack menyelak kain ku sampai keparas pinggang, abg zack juga menyelak kainnya, dia minta losyen yg aku letak di tepi katilsebagai pelincir, selepas menyapu losyen dibatangnya dan jubo ku, terus abg zack cubamemasukannya, walau pun agak payahakhirnya dia berjaya membolosi jubo ku, cumabeberapa kali sorong tarik, abg zack danmemancutkan air maninya di dalam jubo ku,panas ku rasa air mani abg zack.

Kemudian abg zack mencabut dan sambungtido, aku membiarkan air mani abg zack didalamjubo ku dan aku juga ikut tido, aku sedar lebihkurang pukul 8 pagi, kulihat batang abg zack,keras menongkat kain pelekatnya, aku ke bilikair untuk mencuci jubo ku dan mandi, takkusangka abg zack datang untuk mandi danmencuci batangnya bersama ku, selepas mandiabg zack minta layanan sex dari ku, katanyasorry pasal semalam, sebab dia dah lama takdapat dan stim sangat, aku ok je, kali ini akumemulakan aksi melayan abg zack, ku mulaidari kepala sehingga ke tapak kaki, aku jilat, akuhisap semahunya, abg zack juga meromen ku ⇦ dengan ghairah sekali, org dah kahwin tentulah untuk fuck aku, sekali ini agak lamapermainannya, macam2 style dia buat kepadaku, akhirnya dia minta aku doggy style, akuterjerit-jerit menerima tujahan batang abg zack,akhirnya ku dengar nafasnya semakin laju danpancutan air mani yang banyak dalam jubo ku,aku puas main dengan abg zack.

Abg zack terdampar disisi ku, jam menunjukanpukul 10 pagi, hampir dua jam kami bertarung,kami berehat seketika sebelum abg zack mandidan minta diri untuk pulang, kami bertukar notelepon, abg zack menyatakan dia suka maindengan aku, dia kata call abg bila- bila sahajaadik nak, abg akan datang puaskan adik, diamenciumku dan memelukku dengan eratsebelum berangkat pulang, aku kembali ke bilikuntuk sambung tidur sambil memikirkanmungkinkah aku dapat mengulangi sexbersamanya dan adakah abg zack sudahmeniduri ramai plu lain yang menaiki teksinya,semua menjadi tanda tanya.....

-TO BE CONTINUED-

CERITA-CERITA GAY DI INTERNETWhere stories live. Discover now