Saya ni seorang lelaki yang biasa sahajaseperti lelaki yang lain. Tapi yang peliknya, sayani suka sangat pada kain pelikat. Kalau nak tahudengan lebih lanjut, ikutilah cerita ini dari duluhingga kini.
memang suka kain pelikat. Suka melihatnya dijemuran kat rumah orang Suka melihat lelakimemakainya. Suka nak memakainya tapi takada orang ajar saya macam mana nakmemakainya. Tapi pandai-pandai jugamengikatnya. Ketika itu, saya tinggal bersamapakcik dan makcik saya kerana bersekolah jauhdari rumah. Sebulan sekali saya akan pulang kerumah sendiri untuk menziarahi ibu bapa saya.Masa saya tinggal di rumah pakcik saya,memang membosankan kerana lepas pulangdari sekolah, kedua pakcik dan makcik saya takada di rumah kerana masih kerja sehingga 7malam.
Oleh itu, setiap hari pulang saja ke rumahselepas sesi pagi persekolahan, sayamempunyai masa yang banyak untuk berbuatapa saja di rumah pakcik saya. Sejurus sampaike rumah, saya akan makan tengahari terlebihdahulu sebelum membuat kerja sekolah dankerja rumah yang lain. Lepas makan tengahari,inilah masa keemasan saya di rumah.Bermulalah waktu bermaharajalela! Saya akanmasuk ke bilik tidur pakcik saya dan membukaalmari baju dia. Apa yang saya carikan?? Sudahtentulah kain pelikat! Bila almari baju pakciksaya dibuka, zakar saya yang masih berumur10 tahun dah pun tahu tegang dan keras dalamseluar sekolah yang masih belum ditukar lagi.Aduuhh!!! Banyaknya kain pelikat pakcik sayadalam almari baju dia.
Saya akan memilih salah satu dari kesemuakain pelikat dia yang tak pernah dipakai yangberwarna hijau zaitun dengan petak besarberwarna putih. Kemudian saya tanggalkanseluar saya dan menyarungkan kain pelikattersebut. Ikatan kain saya taklah macamseperti kaum lelaki yang ikat tapi macam kaumwanita ikat kain batik. Pada masa itu, sayamasih tidak tahu merancap lagi. Jadi koteh sayahanya keras sahaja sambil membuat kerjarumah saya yang lain dan kemudian menontontelevisyen yang biasa ini, bermulalah detik keseronokanyang tidak pernah saya hadapi selama ini. Padahari itu, saya pun memakai kain pelikat pakciksaya seperti biasa. Oleh kerana koteh sayakeras sangat, saya pun rasa geram macammana nak melembikkan koteh saya. Saya punmenggenggam koteh saya dan menolaknya kebawah. Tanpa disedari, terasa kegelian yangtak pernah dialami di bahagian koteh saya.Saya cuba menarik kulit koteh saya perlahandan kegelian itu masih ada. Saya pun hairandan terus memegang koteh saya dan cubamenahan kegelian yang pelik di koteh saya.Apa?? Sejenis air pekat meleleh keluar dansaya amat terkejut sekali. Saya pun cepatcepat megambil tisu dan lap air tersebut lalucepat-cepat menukar kain pelikat denganseluar pendek. Pada fikiran saya, saya ingatkandah demam kot sampai air kencing jadi pekat.
Saya tidak memberitahu sesiapa pun tentangperkara ini. Pada hari keesokkannya pula, sayapun seperti biasa memakai kain pelikat pakciksaya. Saya cuba pegang koteh saya kalaukalau ada air kencing pekat tu keluar lagi atautidak. Lepas beberapa minit koteh saya yangmasih keras tu, saya bermain dengan kulitkoteh dengan menarik keluar dan masuk.Memang sakit sikit kerana masih budak-budaklagi ketika menarik kulit koteh atau menyentuhkepala zakar. Alangkah terkejutnya sekali lagirasa geli tu mula datang lagi. Kali ini, saya naktahu apa yang akan jadi kalau saya terusmenarik kulit koteh saya dan bertahan dengankegelian itu. "Aduuuuhh....Ahhhhh....." sedapnyadi bahagian koteh saya lalu air kencing putihdan pekat tu pancut keluar.Saya masih ragu-ragu kerana ingat demamlagi. Hari keesokkannya saya pun memberitahurakan sekelas saya. Rupa-rupanya dia tahulebih awal dari saya kerana dia sudahmengalaminya dua bulan yang lalu. Dia kata ituialah air mani dan bukannya air kencing. Lepasmendengar kata-katanya, agak logik juga apayang dikatanya. Lepas habis waktupersekolahan, seperti biasa, pulang ke rumahlah! Saya pun memakai kain pelikat sambil mengurut koteh saya."Auuuuhhh....ahhhhhh..." pancut juga air manilepas lima minit. Sedapnya rasa merancap.
Lepas seminggu, pakcik saya pun rasa dahtibanya masa untuk mengajar saya memakaikain pelikat. Dia pun megeluarkan sehelai kainpelikat dia untuk saya belajar mengikat kain.Pakcik saya pun suruh saya menanggalkanseluar saya dan dia menyarungkan kain pelikatitu dan menunjukkan cara mengikatnya. Bilapakcik saya mula nak menyarungkan kain itupada badan saya, koteh saya keras!! Apalahlagi, pakcik saya pun tanya kenapa koteh bolehkeras. Saya pun malu dan diam saja. Lepaspakcik saya dah mengikat kain pelikat sayadengan cara yang betul, dia pun pergi ke bilik airuntuk mandi. Nasib baik dia tidak hairan danbertanya soalan lebih kenapa koteh saya keras.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Short StoryBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.