Aku memang enjoy sex tapi takde la selalu pun main sebab either takde tempat or takde masa. Orang cakap sapa yang mata besar dan bibir tebal sket kuat main, so maybe betul la tu kot. Hiks! Pada aku, sex is supposed to be fun. Aku tak kisah jadi top or bottom, kinky sket pun ok janji sama-sama enjoy. Kalau serius sangat macam bosan la plak kan. So nak dijadikan citer, tempat aku stay nie apartment dan kebetulan ade la beberapa budak PLU kat sini. So, melalui beberapa laman sosial yang aku ada, aku kenal ngan sorang budak nie yang stay kat blok sebelah aku. Nama dia Kamal. Dia nie dalam umo 32, lebih kurang tinggi aku tapi agak stocky (bukan chub ok). Aku terangsang gak tengok jantan-jantan stocky nie, tambah2 yang pandai jaga penampilan n kulit. Dia nie kulit gelap, ade goatee sket, rambut crew cut. Memang dia ada style and begaya gak r. Aku tak brapa minat yang badan beketul-ketul, geli siot. Yang average ok la. Badan aku pun biasa je, average sebab aku layan sport tapi tak gi gym. So nak dijadikan cerita, kitorang jumpa dalam 4-5 bulan lepas kat umah dia lepas housemate dia semua dah masuk tido. Dia pun flex jugak tapi dia nak jadi top malam tu. Aku xkisah.
Dia bukak pintu dalam brief jer. Aku dah stim tgk body dia yang gelap tu tapi buat relax je la. Aku terus masuk dalam bilik dia yang gelap dan terus tanggalkan baju and shorts aku. Aku baring telentang atas tilam dia dengan brief nipis merah renoma aku je sambil tunggu dia masuk. Lepas few minutes dia masuk. Dalam kesamaran dia mula merapati ke arah tilam, dia berdiri betul2 sebelah muka aku yang tengah baring dan kepala aku pada tepi tilam tu, dia hanya berbrief berdiri dgn kaki terkangkang, sebab dia nak suh aku hidu bau peluh butoh dia yang masam tengik. Sambil tangan kanan dia tgh mengusap lembut bonjol luar brief dia yang makin besar tu, sambil tu, dia dah gunakan ayat kotor, dia nak tenyehkan bonjol brief busuk dia yang berbau tengik masam peluh, serta berbau hancing. Bau sial tu boleh membuatkan aku naik giler, kalau dah layan, macam ketagih dengan dadah. Bau sial hasil dari butoh miang seorang jantan. Aku kalau sorang2, bahan aku melocok butoh miang aku, hanya seluar dalam Kamal ni, pasal bau butoh dia memang superb. Masa tula, aku akan baring atas katil, dan aku akan letak seluar dalam dia kat hidung aku, automatic butoh miang aku mengeras, berdenyut2 saje butoh gatal aku, bila dapat bau tengik seluar dalam kamal ni. Pastu bermula la, aksi mengoncang butoh canak tu, cara genggam tu pun ada tahap dia, kasi lurut turun naik ikut irama, seluar dalam Kamal ni, bahagian yang paling aku suka, kat belah celah kangkang dia, bau kat situ..tengik giler, tapi tu yang bole buatkan aku terpancut kaw2.
"Wei! Kaki giler butoh..ko nak butoh nie?" dia tanya dengan mengoda. Aku buat tak dengar aku tak reply. "Nampak macam jantan, tapi..." Belum sempat dia habiskan ayat dia, aku yang dari tadi hanya dapat bau butoh dia tapi dari jarak jauh. Aku dengan rakus dan keghairahan, terus bangun dan geselkan muka aku kat bonjol seluar dalam dia, dari atas takok kepala butoh dia. Bila hidung aku dh cecah bhgn antara butoh dan telor pelir dia, bau yang aku dambakan. Dia mendengus penuh kejantanan. "Aku betul2 tak sangka, ko kaki hidu bau tengik masam, bau hancing, bau sial hasil dari butoh miang aku pulak tu..."katanya sinis. Aku bertinggung dalam trunk aku smbil meramas lembut, dan ambik bau aroma butoh dia dari luar brief Skinxwear dia yang nips tu. Dia masih terkangkang macam tadi, dgn kedua tangan letak diatas kepala. "Keluarkan butoh tebal abang yang dah keras mencanak tu, dari celah tepi brief abang, abang taknak dari belah atas, dari tepi kiri celah brief tu, tau nape abang suruh selit keluar dari celah kiri..?" arahnya dengan tegas. Aku hanya ikutkan sambil tu, sempat aku dongak nampak muka dia memang dah stim gabak. Bila dia buat cara wild and kinky in slow camni, aku lagi terangsang double dari dia punya stim tu. Aku pun seluk tangan aku, kuarkan butoh cobra miang dia tu dari tepi kiri celah brief dia yang bau original butoh jantan tu. "Pergghh...tau pasal abang suruh kuar ikut celah tepi kiri saja? Sebabnya butoh cilaka abang ni, kalau dah keras mencanak camni, bengkok ke kiri 15 darjah, nanti ko tengok kalau abang benarkan ko buka brief bau tengik butoh gatal ni..." jelasnya lagi. Aku tak tunggu arahan dia dah, kalau ikut kesangapan nafsu anjing aku ni, mahu saja aku terkam butoh miang dia yang berbau hancing dan tengik tu. Tapi aku relax2 dlu, aku ambik bau terlebih dahulu, aku nak ambik bau yang lagi kaw2, dari mana lagi, kalau tak dari sumber asal bau briefs dia. Aku ramas2 dengan lembut, sambil tu, aku dekatkan hidung pada pangkal butoh 6 inci dia yang gelap dan bau yang kat sekitar bulu-bulu yang ditrim tu, bole buatkan aku pengsan kerana terlampau ghairah, aku berkali2 sedut sedalam yang boleh, baru aku hembus. Kamal hanya memerhatikan gerak geri aku yang memuja bau tengik masam butoh dia. Bulu ari-ari dia yang tumbuh meliar pada pangkal butoh dia, dan tumbuh meliar disekitar kerandut lanyut telor pelir dia, aku pintal. Perghhhh...tebal giler rupanya bulu tu, kerinting sikit, dan tebal..bila aku dekatkan muka aku pada kerandut lanyut telor pelir dia, aku rasa ngilu kerana bulu2 butoh dia menyapu dan bergesel dengan muka aku. Aku cium takok kepala butoh dia, dari celah lubang kencing takok kepala butoh dia, berlendir dan pekat air mazi dia dah meleleh ada terkena sikit melekat kat bibir aku, bila aku jarakkan dari butoh dia, bertali2 lendir mazi berkilat, aku naik ghairah. Aku tak jadi nak acah dia lama-lama sebab aku pun dah stim giler dah,so aku terus telan semua butoh dia sampai ke pangkal, cecah ke tekak aku, butoh dia tenggelam habis.
YOU ARE READING
CERITA-CERITA GAY DI INTERNET
Historia CortaBaca lah, kalau ade cerita nak share boleh share dengan saya.